Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
2 kumppania. Nainen 41 v. Ensirakkauden kanssa yhdessä, kunnes traagisesti kuoli nuorena. Nykyisen miehen kanssa 10v yhdessä.
7, M27. Kahta lukuunottamatta yhden illan panoja.
34 miestä (+3 naista) jossei nyt joku unohtunut.
sinkku N36
Noin 40 yhteensä joista about puolet maksullisia naisia.
M40
Alle 50 joista 5 viimeisen 20 vuoden aikana. M51
En kyllä ole laskenut enkä jaksa laskea, kun en koe lukumäärää mitenkään kiinnostavaksi asiaksi.
Hyvä seksi jää mieleen, ei partnerien lukumäärä.
Kiinnostaa myös muiden ihmisten kohdalla enemmän heidän tarinat erilaisista seksiseikkailuista eikä se, kuinka monen kanssa ovat olleet.
N28, ei ikinä seurustellut eli on niitä kertynyt, vaikka onkin ollut pariin otteeseen useamman vuoden selibaatti
Noin 20 joista 5 on jäänyt hyvin mieleen vaimon lisäksi. M 50
Yli 70 ja jos lasketaan yhdynnän lisäksi myös muut seksuaaliset kontaktit, niin varmaan jossain 90+ paikkeilla. En ole pitänyt kirjanpitoa, mutta viitisen vuotta sitten oli hetki, jossa yritin muistella kaikkia menneitä ja tämä siitä johdettu valistunut arvaus.
Voisi olla helposti isompikin määrä jos en olisi näin kranttu. Toistaalta luvuilla ei ole itselleni merkitystä ja olisin varmasti elettyyn elämääni tyytyväinen, jos olisi ainoastaan näistä 20 parasta kokemusta plakkarissa.
M42
39
N27
Luulin määrän olevan keskivertoa pienempi.
Jos lasketaan yksi typerä juhannuspano mukaan, niin siinä tapauksessa kolme. Tähän sisältyy aviomieheni. Hänelle kerran totesin, että voi kun olisin ollut neitsyt kun tavattiin. Noh, tehtyjä asioita ei saa tekemättömiksi. Olen siis yrittänyt elää sillä ajatuksella ettei sitä teiniajan poikaystävää eikä juhannuspanoa lasketa :D Niin ja olen nainen 25v.
N. 100. Mies olen, ikää hieman yli 40.
Jonkin verran yli 30 kpl, en edes muista kaikkia yhden illan kännisekoiluja.
Vain yhtä olen oikeasti rakastanut.
Pari muuta ok (ehkä vähän platoonista) pidempää suhdetta on ollut, vain 1 on mieleen jäänyt. Häntä kaipaan edelleen vaikka suhteesta jo yli 30v.
N 53v.
Palstalla on paljon kyläpyöriä.