Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
Miksi jotkut noista ihan realistisista luvuista on alapeukutettu? Onko ihmiset kateellisia toisten kumppanien määristä?
Itse N20, 6 kumppania.
21, viimeisen puolentoista vuoden aikana ei ketään. Ottajia olis, mutta peliharrastus on mielekkäämpää.
N29
Naisen käytöksestä sängyssä huomaa jos on ollut paljon kumppaneita. Mitä enemmän niin sitä itsekkäämpi käytös.
1, ikää 31. Olen ollut teini-ikäisestä asti suhteessa saman henkilön kanssa.
0 kpl, 39 vuotias nainen.
Olen sen verran siveydensipuli, ja tarvitsen äärettömän valtavan luottamuksen etten ole koskaan kyennyt seksiin (enkä tule kykenemäänkään). Senlisäksi seksi kuuluu mielestäni parisuhteeseen, irtoseksiä en pystyisi koskaan harrastamaan. Ja luonnollisestikin parisuhde ei ole mun juttu.
Nämä yli parinkymmenen menevät luvut ovat kyllä jo tosi ällöjä. En ikinä haluaisi miestä, joka on maannut yli 20 naisen kanssa.
1 N45, sama kumppani ollut nuoresta
Mua naurattaa nää isojen kumppanimäärien alapeukuttajat
Harvoin se on vakiokumppanin kanssa intohimoista vuotta kahta pidempää. Varsinkin, jos asutaan yhdessä.