Miksi olet tähän aikaan av:lla loisimassa?
Kommentit (70)
Saikulla jo ties kuinka monetta päivää, mieluummin olisin töissä :(
Ap pelkää, että muut loisivat hänen kustannuksellaan. Minä en muuten ole ikinä ollut poissa töistä sairaan lapsen takia, vaan järjestänyt sairaalle lapselle hoitajan. Kimaltaako kruununi nyt vielä ap:n kruunuakin kirkkaampana?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 11:38"]
Onko ihminen arvokas vain tehdessään töitä, hoitaessaan lapsiaan tai opiskellessaan? Ja jos ei tee joka minuutti jotakin näistä, on loisimassa? Eikö loisiminen tarkoita toisten kustannuksella elämistä?
Itse olen täällä, koska olen sairaana. En voi mennä siis tänään töihin enkä saa tältä päivältä myöskään palkkaa.
Lapsiani en ole hoitamassa, koska he ovat koulussa.
En opiskele, koska olen jo valmistunut vuosia sitten enkä ehtisi opiskella työn ja perheen ohessa. Olenko nyt ansainnut arvoni silmissäsi ap?
[/quote]
Ap kirjoitti loisimisen tarkoitukselliseksi provosoinniksi, sehän on vähän niinkuin palstan tapa, eikö? Tarkoituksellisella sanavalinnalla myös saa viestiketjuihin enemmän vastauksia, jostain kumman syystä :). Miksi kalikka kalahti sinuun noin kovaa? Moni on sivuuttanut sanavalinnan ja vain vastanneet rennosti.
Olen kirjastossa. Leskenä ja lapsettomana aikaa kahvitella. Upea ilma
34: Hei, mutta sä olet sentään sairaana. Sulla on syy :).
Mä luen av:ta töissä, vaikka olisi kauhea kiire. Vähän niinkuin nr. 30. Tunnen siitä huonoa omaatuntoa, mutta en pysty muuttamaan tapojani. Tänään on tosin vapaapäivä.
En jaksa vielä aloittaa opiskelua. Graduakin voisi katsoa...
Äippälomalla ja mies opiskelemassa, vauva nukkuu :)
Vein nuorimman muksun jo lounaalle päiväkotiin, isommat on vielä koulussa. Mut ihan just pitää pinkasta töihin illaks...
Mulla oli vain yksi luento yliopistolla tänään. Väsyttää ja ei huvita siivota kotia, siksi tulin tänne loisimaan.
Kotona hoitamassa sairasta lasta, kuten näemmä moni muukin. :) Lapsi nukkuu nyt, mulla ei muutakaan tekemistä.
Teen kotoa töitä ja samalla hoidan 2v. lastani joka on nyt päiväunilla. Minä pidän kahvitaukoa. :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:46"]
Mikset tee töitä, opiskele tai hoida lapsiasi?
[/quote]
Lapset nukkuu, ovat kipeitä. Ja minullakin alkaa kuume nousta :(
Loisimassa? Mitähän tästä voi hyötyä? Oman kokemukseni mukaan en hyödy tästä mitään ja eikö loisiminen nimenomaan ole sitä, että yrittää hyötyä laiskottelemalla jonkun toisen tekemästä/ansaitsemasta jne?
53: Hyvät naurut joistakin ketjuista ovat minusta hyötymistä.
Koulussa liikuntapäivä, en jaksanut mennä. Meinasin opiskella mutta enpä taida jaksaa sitäkään, joten syönpä tässä muffinseja ja juon kahvia iloisesti tämän päivää :) Ihanaa kun on huoletonta.
Olen kotona, koska eilen meni ääni kesken työpäivän eikä vieläkään kuulu kuin kähinää. Koitan parannella itseäni rentoutumalla sohvalla ja juomalla teetä. Viihteeksi lueskelen nettipalstoja.
Olen pph ja kaikki lapset on päiväunilla :).
Tämän päivän ansiotyö on jo tehty, olen vuorotyöläinen. Siivota pitäisi eikä roikkua täällä.
hain puolilta päivin eskarilaisen, oltiin ulkona ja äsken söi välipalaa, nyt saa katsoa piirrettyjä tvtstä
pesukoneet pyörii eikä ole tähdellisempääkään tekemistä
Asun ulkomailla, tän päivän työt on jo ohi.