Miksi olet tähän aikaan av:lla loisimassa?
Kommentit (70)
Olen sairauslomalla ja mulla on tosi tylsää.
Olen koulussa, mutta äärimmäisen tylsä tunti
Menen puolelta päivin töihin, lapseni on jo aikuinen, olen opiskeluni opiskellut, joten en mielestäni loisi täällä. Taidan itse elättää veroeuroillani muutamaa loisijaa. Vastaisitko myös itse kysymykseesi? Hyvää päivänjatkoa.
Teen sellaista työtä, jossa vähän väliä joudun odottelemaan muutamia minuutteja voimatta tehdä sillä aikaa muuta "järkevää". Samalla voi siis vilkuilla palstaa (ja tässä palstaillessa voi kesken kirjoittamisen ja lukemisen vilkaista, onko se toinen homma valmistunut).
Teen välillä kotitöitä ja välillä surffaan netissä.
Toinen lapsi on koulussa ja toinen pötköttää flunssassa sängyssä.
Oon äitiyslomalla ja lapsi nukkuu.
Lapset koulussa. Työt alkaa vasta iltapäivällä. Kävin aamutuimaan koiran kanssa lenkillä, kun lapset lähtivät kouluun. Sitten kävin kaupassa ja vähän asioilla. Kohta aloitan ruuanlaiton. Pienet päiväunet ehdin vielä ottaa ja illaksi töihin.
Olen ypöyksinäinen ilman mitään seuraa - muuta kuin av. Sen lisäksi olen rakkauden kerjäläinen enkä löydä sitä mistään. Toivon löytäväni jonkun murusen aaveelta ja jotain sukulaissieluja. Erehdynkö?
Lepäilen väitöskirjani valmistumisen jälkeen.
5: Ap vastaa: olen kotona sairasta lasta hoitamassa, lapsi nukkuu.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:52"]
[/quote]
5 toivottaa paranemista sinne päin :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:52"]
[/quote]
5 toivottaa paranemista sinne päin :)
[/quote]
Kiitos!
ap
En mä loisi, olen töissä. Mun työ vaan on lähinnä läsnäoloa "jos jotain tapahtuu".
Flunssassa loisin kotona, että siksi av! Miksikäs ei ;)
Olen työttömänä. Miksikö en sitten kirjoita juuri nyt hakemuksia? No esim siksi, että olen tänään ehtinyt saada jo kolme hylsyvastausta. Alkoi niin ketuttaa, että tulin tänne. :P
Koska olen sairaalassa. Lapsia minulla ei ole ainakaan vielä.
Molemmat lapset nukkuu. Luen yliopiston pääsykokeisiin, mutta tarvitsen päivässä myös hetken omaa lepoaikaa ja se aika on nyt. Uskon, että töissäkäyvät ja päätoimisesti opiskelevat ihmisetkin lepäävät joskus, joten miksei kotiäitikin saisi?
Lapset on koulussa ja mulla vapaapäivä.