Miksi olet tähän aikaan av:lla loisimassa?
Kommentit (70)
Olen kipeänä kotona, kuten mies ja kaksi lapsista. Muut nukkuvat, joten yritän vain olla hiljaa ja kuluttaa aikaa. En uskalla mennä nukkumaan kun nuorin niin kipeä, että olen auttamassa ja rauhoittamassa kun herää.
Lapset päiväunilla. Odottelen ensiviikon työhaastattelua, jos paikan saan mies jää kotiin lasten kanssa.
Töistä vapaapäivä, lapsi jota olen hoitamassa nukkuu enkä flunssalta jaksa tehdä mitään järkevää, keräilen voimia vauvan päiväunien ajan...
Aamupäivän kotihommat jo tehty ja seuraavaksi pitäisi alkaa tekemään lounasta...
Ruokis. Vähän meinaa olla nälkä, kun aamulla tulin töihin jo viideltä vastaanottamaan saapuvaa tavaraa, enkä ehtinyt syömään edes aamupalaa.
Teen kotona töitä tietokoneella. Teen äärimmäisen keskittyneitä jaksoja, sitten pidän selkeän tauon, jolloin joko menen hetkeksi ulos, keitän kahvia, tai surffaan jollain kepeällä sivustolla. Onneksi ei ole taipumusta koukkuuntua chatteihin tai sosiaaliseen mediaan, joten homma pysyy hyvin hanskassa.
Olen äityslomalla. Noin 4 viikkoa lapsen syntymään, esikoinen nukkuu päikkäreitä.
Olen töissä. En jaksa enää tehdä mitään oikeita töitä, on tylsää, enkä keksi mitä tekisin.
Nukutan yhtä lasta päikkäreille, odotan että mies tulee kotiin että pääsen viemään toisen lapsen kerhoon, ja kolmas on koulussa. Ajankuluksi siis surffailen.
olen kotirouva. Odotan parhaillaan päivällisen valmistumista ja on hyvää aikaa tyhmentää itseään katselemalla mitä Suomessa tapahtuu. Ap on siihen npein kanava ;)
Onko ihminen arvokas vain tehdessään töitä, hoitaessaan lapsiaan tai opiskellessaan? Ja jos ei tee joka minuutti jotakin näistä, on loisimassa? Eikö loisiminen tarkoita toisten kustannuksella elämistä?
Itse olen täällä, koska olen sairaana. En voi mennä siis tänään töihin enkä saa tältä päivältä myöskään palkkaa.
Lapsiani en ole hoitamassa, koska he ovat koulussa.
En opiskele, koska olen jo valmistunut vuosia sitten enkä ehtisi opiskella työn ja perheen ohessa. Olenko nyt ansainnut arvoni silmissäsi ap?
vapaapäivä töistä, kohta lähden kauppaan ja siivoan kun tulee kaveri illemmalla.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:52"]
Olen ypöyksinäinen ilman mitään seuraa - muuta kuin av. Sen lisäksi olen rakkauden kerjäläinen enkä löydä sitä mistään. Toivon löytäväni jonkun murusen aaveelta ja jotain sukulaissieluja. Erehdynkö?
[/quote]
Oi, tää oli niin suloinen, että kahvit tarjoaisin jos sattuisin tietämään kelle!
Kysymykseen vastaan, että eilen oli viikon ainoa työpäivä, hullu ja hektinen keikkatyö. Ei noita kukaan tee kuin yhden tai kaksi viikossa. Toimeen tulee niinkin. Lapsi on hoidossa, niin kuin tuollaisen rumban jälkeen kuuluu ollakin. Jos venyttelisi kolme varttia seuraavaksi, että saa käveltyä vielä huomennakin.
Mulla on puhelinaika ja se on aina hyvä syy lorvia joa puhelin ei soi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:46"]
Mikset tee töitä, opiskele tai hoida lapsiasi?
[/quote]
Lapset ovat koulussa ja töihin ei ole menemistä näin säteilyhoitojen aikaan.
Miksi sinä et tee mitään noista vaan ruikutat palstalla?
Mä menen iltaan töihin, ei hätää :)
Vietän todella ansaitsemaani vapaapäivää 10 päivän työputken jälkeen. Juuri nyt olen niin sipissä, että en jaksa tehdä mitään järkevää vaan klikkasin auki koneen ja av-palstan.