Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet tähän aikaan av:lla loisimassa?

Vierailija
13.03.2014 |

Mikset tee töitä, opiskele tai hoida lapsiasi?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:52"]5: Ap vastaa: olen kotona sairasta lasta hoitamassa, lapsi nukkuu.

[/quote]

sama täällä

Vierailija
62/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen töissä nalkissa kolmeen asti enkä pääse ennen sitä tekemään mitään tähdellisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just työharjoittelusta, siis opiskelen. Aamu kuudesta leivottu leipää ja pullaa selkä vääränä.

Vierailija
64/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vielä koulussa/kotimatkalla. Päivän työvuoro tehty. Päiväkahvia kaikessa hiljaisuudessa. Kun koululaiset tulevat kotiin, niin lähdetään ostoksille.

Vierailija
65/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:47"]Olen sairauslomalla ja mulla on tosi tylsää.

[/quote]

Sama täällä. Aina ei jaksa lukea, eikä katsoa töllöä/elokuvia. Ja sitäpaitsi rikoin illalla ksäätimen. Vähänkö ketuttaa, tilasin netistä uuden. Ja nyt sitten lorvaan puhelimella täällä ja nauran ääneen.

Vierailija
66/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon työtön ja kouluttamaton. Ei kiinnosta. Pelailen samalla nettipelejä. Kiitos kun on niin paljon ahkeria ihmisiä, jotka mahdollistaa tän mulle :D

Vierailija
67/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pötköttää pinniksessä, nukahtaa kohta. Mies tekee hedelmäsosetta itse tuolla lapselle. Mulla ei ole mitään välttämätöntä tekemistä nyt. Lapsen kanssa olen jo käynyt taaperojumpassa ja ulkoilulenkillä :)

Vierailija
68/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa olen. En oikein nyt innostu tästä aiheesta. Oon tässä kirjottanu yhtä tarinaa, joka on pyöriny mun päässä pari viikkoa, se vaatii päästä paperille. Nyt en sitäkään enää jaksa. Kunhan nyt lorvin neljään asti.

Vierailija
69/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotteluvapaalla. Pohdun että miten vältän siihen "käärmeenpesään" eli työpaikkaan palaamisen fiksusti. Täältä tosin ei siihen apua löytyne.

Vierailija
70/70 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla tylsyn. La parin viikon päästä. Seuraavaksi laitan miehelle ruuan valmiiksi kun tulee töistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme