Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotus: Suomen surkein pyöräilijä

Vierailija
13.03.2014 |

Tuollaiselle ohjelmalle olisi tilausta. Sääntöjen mukaan ja muista tiellä liikkujista välittäen osaa ajaa enintään 5 % pyöräilijöistä. valoja pimeään aikaan käyttää enintänä joka toinen, vaikka pyörässä olisi lamppu. Ajetaan jalkakäytävällä rinnakkain, hyökätään autojen eteen kovalla vauhdilla harhaluullen että suojatie antaa pyörälijälle etuajo-oikeuden missä vaan. 

Itse ajan eniten pyörällä, usein kävelen ja autoilen silloin tällöin. Kaikissa näissä ominaisuuksissa pyöräilijät ovat kaikkein pahimpia, he noudattavat sääntöjä vähiten. Itse väitän kuuluvani siihen 5 %:in, joka osaa liikennesäännöt. Sen lisäksi pyöräilijät ovat vaativimpia, muiden pitää väistää heitä vaikka he itse ovat keskineet itselleen oikeuksia joita ei ole. Pyöräiiljällä on periaatteessa samat säännöt kuin autoilijoilla lukuunottamatta oikeutta ajaa pientareella ja merkityillä pyöräteillä. Paitsi että pyörätieltä ajoradalle tultaessa väistetään sekä oikealta että vasemmalta tulevia ajoneuvoja, silloinkin kun on lain mukainen oikeus ajaa suojatien yli, muuten väistämisvelvollisuus on samojen sääntöjen mukaan kuin autoilla. kolmion takaa tai kääntyvä auto väistää pyörälijää. Joissain pahoissa risteyksissä on pyöräteillä omat kolmiot, mutta eipä niistäkään näytetä välittävän. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee roskiin.

Vierailija
2/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% autoilijoista ei tiedä liikennesääntöjä vaikka on käynyt autokoulun joten turha vierittää aina syyttävää sormea pyöräilijöiden suuntaan. Suomeen pitäisi ottaa sääntö, että autoilija väistää aina pyöräilijöitä ja jalankulkijoita .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei huonoin kävelijä :D

Vierailija
4/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan täysin. Pyöräilijät ajavat kuin lainsuojattomat, mitkään säännöt eivät heitä tunnu koskevan, oikeudet vain. Tullaan takaa hurahtamalla, ei ennakoida lapsia, ei koiria ei mitään. Ajataan ajotielle yhtäkkiä jne. Pakollinen ajokortti pyöräilijöille ja tuntuvat sakot!Pahimpia ovat nämä tekstiiliurheilijat, jotka vetävät sillä fillarilla tuhatta ja sataa ohi välittämättä kenestäkään muusta.

Pyöräilen itsekin paljon, henkeni on minulle kallis ja ymmärrän, että tiellä on muitakin liikkujia.

Vierailija
5/5 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täälläkin ajaa pyöräilijät miten sattuu ja itsekin välillä syyllistyn ajamaan pyörällä kävelytiellä ajoradan sijaan, koska autot tulee muuten niskaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän