Miksi tulet kirpparille jos et aio ostaa mitään?
Aiheutat vain turhaa ruuhkaa ja hämminkiä siellä.
Kommentit (21)
Aion ostaa, jos löydän jotain. Mutta aina ei löydy. Sori siitä.
Siis mitä? Usein käyn katsomassa, mitä on tarjolla. Ehkä ostan, ehkä en.
Katsomaan, josko löytyisi sitä mitä haen.
En ostele kirppareiltakaan hetken mielijohteesta mitään, vaan pidän listaa puhelimen muistiossa asioista, joita tarvitsen. Niitä käyn sitten kirppareilta silloin tällöin etsimässä.
Koska en löydä sitä mitä etsin.
Vai voitko ap luvata että kirppikseltä löytyisi aina se koon L kevättakki, ne koon 42 kumisaappaat tai mitä sillä hetkellä tarvitsenkin ja toivon löytäväni käytettynä.
Ei kai kirpparilta ole pakko ostaa mitään vai siksi että sieltä voi saada jotain paskaa halvalla?
Mutta älä sure, minä en käy kirppareilla koskaan. Saat pitää tavarasi. Ostan uutena sen mitä haluan.
Huomioni mukaan vanhemmat miehet pyörii siellä ihan seuraa löytääkseen.
Aika inhottava ilmiö kun tuppaavat juttusille mikä milläkin tekosyyllä. Vanhuksille ja sikalalta haisevat monet.
Pakkohan niille tosin ei ole mitään vastata.
En osta jos en löydä tarvitsemaani. En tee mitään väärän kokoisilla vaatteilla tai tavaroilla jotka ei sovi kotiin.
Miksi kukaan edes vaivautuu vastaamaan typerään provoon? Aloittaja ei ole yhtään kiinnostunut muiden mielipiteistä, purkaa vain pahaa oloaan tänne.
Aloittaja taitaa olla melko yksinkertainen ihminen
Hiplaamaan erilaisia paitoja, housuja, takkeja ja kankaita. Kääntele jokaista paitaa, myttään viikatut vaatteet, kääntelen kuppeja ja siirtelen pinoja jos jotain mielenkiintoista osuisi silmiin. Usein poistun tyhjin käsin.
T: Mummu Haukilahdesta
Vierailija kirjoitti:
Huomioni mukaan vanhemmat miehet pyörii siellä ihan seuraa löytääkseen.
Aika inhottava ilmiö kun tuppaavat juttusille mikä milläkin tekosyyllä. Vanhuksille ja sikalalta haisevat monet.
Pakkohan niille tosin ei ole mitään vastata.
Itse haiset varmaan navetalta.
Aloittaja on varmaan exäni,joka löysi kivan mutta vääränvärisen paidan kirppikseltä ja meni kassalta kysymään,onko toista väriä..
Ostan kirppareilta vain vanhoja Jalluja, Kalleja, Rattoja ja muita alan lehtiä. Nykyään on huono tarjonta.
T: Olawi
No nyt on outo provo, pakko antaa 1/5.
Liikun kirpparilta toiselle fillarilla. Testaan eri vaatteita ihoani vasten hikisenä ja jätän jälkeeni soijajäljet. Haluan iholleni kirppiksen tai UFFin tuoksun ikään kuin parfyymiksi. Tämä tuottaa hyvää mieltä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Liikun kirpparilta toiselle fillarilla. Testaan eri vaatteita ihoani vasten hikisenä ja jätän jälkeeni soijajäljet. Haluan iholleni kirppiksen tai UFFin tuoksun ikään kuin parfyymiksi. Tämä tuottaa hyvää mieltä minulle.
hyi
Vierailija kirjoitti:
Koska en löydä sitä mitä etsin.
Vai voitko ap luvata että kirppikseltä löytyisi aina se koon L kevättakki, ne koon 42 kumisaappaat tai mitä sillä hetkellä tarvitsenkin ja toivon löytäväni käytettynä.
Ja, ettei hinta lähentele uuden hintaa siinä määrin, että lähteekin sitten mieluummin markettiin ostamaan ne uutena :D
Olen joskus etsinyt kesämekkoa kirppikseltä, ja tosiaan päädyin ostamaan viereisestä vaatekaupasta uuden. Koska alerekistä löysin uuden mekon halvemmalla, mitä kirppiksellä oli silloin käytettyinä.
Haen löytöjä, antiikkia ja kaikkea hyvin vanhaa esinettä, taidelöytöjä. Ostan, jos niitä näen. Valitettavasti kirppareista on muodostunut lähinnä käytettyjen vaatteiden markkinapaikka, joita en hae.
Nyt on huono provo. Vähän yritystä hei.