Mitä kokkaisin? Treffit mun luona.
Siinähän se kysymys tulikin. Oon yleensä innokas ruuanlaittaja, mut nyt pää lyö ihan tyhjää. Mies ei pidä kalasta tai piirakoista. :D
Kommentit (13)
Mä tein miehelle lasagnea kun ekan kerran kutsuin meille. Sen tiesin varmasti onnistuvan. Hän teki mulle kookosbroileripizzaa, mikä oli herkullista. Nykyään me herkuttelemme välillä tekemällä sushia.
Aattelin laittaa uunikalaa, mulla on siihen tosi herkullinen resepti. Ja siihen sitten jotain lisukkeeks.
Avokadopastasta tykkää kans aika moni :) Mutta hyviä ehdotuksia nää muutkin on olleet!
Jotain itsestäänvalmistuvaa pataruokaa suosittelen, jää aikaa keskittyä toisiinne ;)
Esimerkiksi Avec Sofien burgundinpata on meillä miehen lempiruokaa. http://www.menaiset.fi/artikkeli/blogit/avec_sofi/syd_mi_sulattava_pata
Ei tykkää kalasta eikä piirakoista? Onks se varmasti hetero;)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 04:29"]
Miehet tykkää pihveistä
[/quote] Jep, punaista lihaa ja perunoita. Iso piffi ja vaikka uuniperunoita, siina vierella voisi viela olla maissintahka.
Ei mitaan pienia piperryksia .
Joo, miehet yleensä tykkää pihveistä. Se tosin pitää osata paistaa, eli kana on myös hyvä vaihtoehto. Ja pasta eri muodoissa yleensä uppoaa, mikä ikinä sun bravuuri onkaan.
Minä tosin tarjosin ekalla kerralla kanasalaatin. kävi myös ilmi, että jälkiruokaa hän ei mielellään syö.
Mun mielestä lasagne on paras kotitreffiruoka. Voit laittaa sen uuniin ennenkuin mies tulee ja laittautua itse sillä välin kun ruoka paistuu. Eikä siitä tule samanlaista ongelmaa kun pihveistä, joita varataan yleensä vain yksi kappale: entäs jos mies jää nälkäiseksi? Lasagnea voi käydä ottamassa aina lisää. Tai miksei se mainittu uunikanakin, joskin siihen joutuu valmistamaan lisukkeet.
Ja onhan oikein tehty lasagne ruokaa, josta jää syönnin jälkeen hyvä olo (johtuu hyvistä ja voimakkaista mauista, jos syö siis sopivasti) ja siitä syystä endorfiineja erittyy. Ei se tyytyväinen ja raukea olo treffeillä ole pahitteeksi :)
Hernesoppaa ja pannukakkua