Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö joku oikeasti Lumenea?

Vierailija
15.11.2020 |

Tekee pahaa ajatella, että laittaisi niitä tököttejä naamaan. Kauheat hajutkin.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sveitsiläinen ystävä pyytää tuomaan tuliaisina Lumenen voiteita (itse hän on Chanelilla töissä). Tykkäsi Sisu-sarjasta. Ostin itellenikin kasvojen puhdistusaineen. Yleensä tuon mukanani vaaleita meikkivoiteita, sillä en löydä täältä sopivia sävyjä.

Vierailija
62/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumenen meikkivoidetta ja kasvovettä. Tytär jotain ripsaria. Käytin ennen myös kasvovoiteita mutta nykyään iho on niin ongelmainen että olen joutunut siirtymään apteekin perusvoiteisiin.

Tuossaha on selvä yhteys.

Käytin Lumenen kasvovoiteita hyvin satunnaisesti lukuisten muiden kasvovoiteiden ohella vuosikymmenet. Iho-ongelmat alkoivat kosmetologikäynnin jälkeen (oli mun ensimmäinen käynti ja taatusti viimeinen).

Minkälaisen hoidon otit? Oliko aggressiivinen, tyyliin timanttihionta? Tai jokin kovin kemiallinen hoito?

Ultraäänipuhdistus. Piti olla muka hellävarainen.

Minullakin muuttui ihotyyppi noin kuukaudeksi ultraäänipuhdistuksen jälkeen, mutta palautui sen jälkeen. Eli rasvainen, helposti epäpuhtauksia saava iho muuttui aivan rutikuivaksi, ohuen tuntuiseksi ja helposti ryppyjä saavaksi. Säikähdin hieman sitä vaikutuksen kestoa. Aivan kuin talirauhasten toiminta ihossa olisi tuolloin muuttunut, tosin se sitten palautui kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Lumenen c-vitamiiniseerumi, se on mielestäni ihan ok. Muuten en käytä, esimerkiksi luomiväreissä ei ole pigmenttiä lähes ollenkaan. Ei muutenkaan itseäni houkuttele se "luonnonkaunis-maanläheinen-kanervikko-lähdevesi-poronpapana"-markkinointi. 

Jeffree Star testaa Lumenea: 

Vierailija
64/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan Lumenen ihonhoitotuotteista kutinaa ja meikit ovat liian tummia iholleni. Lisäksi esim. meikkivoiteet ovat punertavia vaaleissa sävyissä, puuttuu kokonaan neutraalit ja kellertävät sävyt.

Teininä käytin merkin huulipunia kyllä.

Vierailija
65/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tilaisuutta hyväkseni, kun on Lumenen tuntijoita koolla.

Lumene toi markkinoille Blur-meikkivoiteen ja Glow-meikkivoiteen muutama vuosi sitten. Kummankin 00-sävy oli minulle täydellinen, ja Glown kevyt koostumus kuin unelma.

Miten löydän Glown oikean sävyn nyt, kun numerot ovat vaihtuneet Fairiksi, Lightiksi ja Ultra Lightiksi? Bluriinkaan ei voi verrata, kun niiden nimet ovat Kuulautta sun muuta Kultahiekkaa. En pääse myymälään vertailemaan sävyjä, mutten pysty tilaamaan netistäkään, kun kone ei anna oikeaa kuvaa.

Ja kun ketju kerran käsittelee Lumenen laatua, pitää sekin mainita. Käytin parikymmentä vuotta vain luksuskosmetiikkaa, meikkivoiteista minulle parhaat olivat Sensain Fluid Finish ja Lancomen Teint Idole, mutta köyhdyttyäni minun piti etsiä huomattavasti halvempaa. Lumenen vanhanmallinen Glow ei häviä laadussa yhtään noille mainitsemilleni. :)

Vierailija
66/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaillaan. Sopivan vaaleat sävyt iholleni. Täällä Virossa ovat muuten hinnaltaan kalliimpia kuin kotimaassa :)

Lumenella vaaleat sävyt?! Itse olen joutunut etsimään mm. etelä-korealaisista tuotteista itselleni tarpeeksi vaaleat

Vierailija
67/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän Glown oikean sävyn nyt, kun numerot ovat vaihtuneet Fairiksi, Lightiksi ja Ultra Lightiksi? Bluriinkaan ei voi verrata, kun niiden nimet ovat Kuulautta sun muuta Kultahiekkaa. En pääse myymälään vertailemaan sävyjä, mutten pysty tilaamaan netistäkään, kun kone ei anna oikeaa kuvaa.

Hyödynnä googlen kuvahakua ja etsi Lumenen meikkivoide-swatcheja eli näytteitä. Ne on yleensä kuvattu iholla ja luonnonvalossa eli saat totuudenmukaisen käsityksen eri sävyistä.

Vierailija
68/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta ja tykkään kovasti.

Vierailija
69/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu kysymys minusta, Lumenea myydään ständikaupalla joka marketissa eli toki niitä myös ostetaan ja käytetään. Yksi tuotemerkki sopii yhdelle ja toinen toiselle. Vähän sama juttu jos ihmettelisi miksi esim. Maybellinea käytetään tai Max Factoria. Lumenella on monta kiintoisaa uutuussarjaa ja -tuotetta, joista olen löytänyt kokeilemalla jokusen huippuhyvän ja vakiokäyttöön jääneen. Tykkään testailla ennakkoluulottomasti eri hintaluokkien sarjoja ja tuotteita.

Vierailija
70/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla just Lumene aiheuttaa allergiaoireita niin ei ole tullut käytettyä.

Sama täällä. Monet tuotteet luomiväreistä alkaen ovat aiheuttaneet kasvoille ihottumaa. Ripsivärit ovat luokattoman huonoja.

Vierailija
71/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyödynnä googlen kuvahakua ja etsi Lumenen meikkivoide-swatcheja eli näytteitä. Ne on yleensä kuvattu iholla ja luonnonvalossa eli saat totuudenmukaisen käsityksen eri sävyistä.

Näytteet olisivatkin ratkaisu, jos niitä vain saisi käsiinsä.

Löysin juuri kuvan, jossa on Blurin vanha tuubi ja sävynä "00 Ultra Light". Blur ja Glow olivat aikoinaan tavallaan sama tuote, erona vain peittävyys. Uskaltaisikohan olettaa, että nykyinen Glow "Ultra Light" olisi sama sävy?

Vierailija
72/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vuosien saatossa yrittänyt aina Lumenea, mutta ei vaan toimi! Ripsivärit varisee, niillä ei tee mitään. Kaikissa ostamissani meikkivoiteissa koostumus on jotenkin "erottunut" eli purkista tulee vuoron perään litkua ja väriä erikseen! Silmämeikinpoistoaine oli huono, lisäksi se kului nopeampaa kuin muiden merkkien vastaavat. Kasvovedessä oli liikaa tuoksua. Viime viikolla sain Lumenen vartalovoiteen lahjaksi, aivan järkyttävän voimakas tuoksu, en voi sitäkään käyttää. Laatu on vaan surkea, ei voi minkään.

Vierailija
73/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä yksinomaan mitään merkkiä. Lumenelta minulla on joitain meikkituotteita, ovat hyviä ja kohtuuhintaisia. Ihonhoitotuotteet sen sijaan eivät sovi minulle ollenkaan. Olen varmaan allerginen jollekin ainesosalle.

- Sensitive ripsari on hyvä. Luonnollinen lopputulos, eikä varise tai leviä (minulla). 

- Cc-voide (joka on oikeasti kevyt meikkivoide) on hyvä tuote, ja toiseksi vaalein sävy on minulle just sopiva. Sanoisin että melkein jos ei ihan yhtä hyvä kuin paljon kalliimpi NARSin sheer glow.

- Invisible illumination instant glow beauty serum on loistotuote silloin, kun ei tee mieli käyttää meikkivoidetta, esim. kesällä juhlissa. Se ei varsinaisesti peitä mitään mutta parantaa silti ihon ulkonäköä. Siihen voi myös sekoittaa pienen tipan meikkivoidetta ja siten säädellä läpikuultavuutta. 

- Kulmakynän sävy harmaanruskea on juuri oikea minulle. En vaihda. 

- Minulla on myös Instant illuminizer, joka on kiva mutta kun en arkisin käytä mitään hehkutuotteita, se on jäänyt laatikon pohjalle eli vähän turha ostos.

Vierailija
74/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ainoa merkki mistä on löytyny mun ihosävylle meikkivoide ja puuteri. Kaikki muut on liian tummia tai punertavia

Ainakin noin 10v sitten kaikki sävyt oli vaalealle iholle liian tummia, enkä ole käyttänyt merkkiä sen jälkeen kun lopettivat vaaleimman sävyn. Lisäksi meikkikynät oli tosi huonoja, kuin yrittäisi lyijykynällä piirtää rajausta.

Ps asun KeskiEuroopassa, kyllä lúmene on täällä ihan halpaosastolla muiden vastaavien kuten maybelline keskellä.

Vierailija
75/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ole löytänyt kuin yhden itselleni sopivan Lumene-tuotteen, turvenaamion. Kaikissa muissa on inhottava haju tai tuntuma. Yritin siis ihan tosissani käyttää näitä varsinkin nuorempana. Nykyään testailen tuotenäytteitä ja ihmettelen, kuka näitä käyttää.

Vierailija
76/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyviä tai huonoja kuin chanelit ja lorealit. Koko kosmetiikka teollisuus on suurta huijausta.

Vierailija
77/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensitive ripsiväri on ollut luottotuotteeni jo vuosia. Levittyy hyvin, ei paakkuunnu eikä varise. Välillä aina olen kokeillut muita, mutta palannut tähän.

Käytin aiemmin enemmänkin Lumenen meikkejä ja voiteita, mutta niiden tuoksut muuttuivat muutama vuosi sitten sellaisiksi, että ne ärsyttivät nenää ja silmiä. Ehkä pitäisi taas tauon jälkeen kokeilla.

Vierailija
78/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene on ok meikkien osalta. Ihonhoitotuotteissa suosin Madára-merkkiä. Ihan huippu, ja sopii tällaiselle kuivuuteen kallistuvalle sekaiholle.

Vierailija
79/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumenehan on ihan hyvä. Vähän pännii se että pohjoisen iholle tarkoitetussa tuotteessa mainoskuvana on afrikkalainen mustaihoinen

Niin, onhan se nyt aivan järkyttävän väärin, jos firma laajentaa tuotevalikoimaansa myös muunlaisille sopivaksi...

Ai laajentaa muka? Mihin musta kulmakynä sitten katosi? Nyt on vain jotain ruskeanharmaita.

Vierailija
80/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumenen meikkivoidetta ja kasvovettä. Tytär jotain ripsaria. Käytin ennen myös kasvovoiteita mutta nykyään iho on niin ongelmainen että olen joutunut siirtymään apteekin perusvoiteisiin.

Tuossaha on selvä yhteys.

Käytin Lumenen kasvovoiteita hyvin satunnaisesti lukuisten muiden kasvovoiteiden ohella vuosikymmenet. Iho-ongelmat alkoivat kosmetologikäynnin jälkeen (oli mun ensimmäinen käynti ja taatusti viimeinen).

Minkälaisen hoidon otit? Oliko aggressiivinen, tyyliin timanttihionta? Tai jokin kovin kemiallinen hoito?

Ultraäänipuhdistus. Piti olla muka hellävarainen.

Minullakin muuttui ihotyyppi noin kuukaudeksi ultraäänipuhdistuksen jälkeen, mutta palautui sen jälkeen. Eli rasvainen, helposti epäpuhtauksia saava iho muuttui aivan rutikuivaksi, ohuen tuntuiseksi ja helposti ryppyjä saavaksi. Säikähdin hieman sitä vaikutuksen kestoa. Aivan kuin talirauhasten toiminta ihossa olisi tuolloin muuttunut, tosin se sitten palautui kuitenkin.

Joo no mulla punoitti iho pahasti tuon puhdistuksen jälkeen eikä punoitus lähtenyt koskaan pois ja alkoi tulla näppyjä paljon. Ihotautilääkäri totesi että ruusufinni. Kiva, iho oli aina ennen ollut moitteeton mustapäitä lukuunottamatta. Tästä on jo vuosia ja ihon kanssa ollut siitä lähtien jatkuvaa taistelua.