Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö joku oikeasti Lumenea?

Vierailija
15.11.2020 |

Tekee pahaa ajatella, että laittaisi niitä tököttejä naamaan. Kauheat hajutkin.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumenehan on ihan hyvä. Vähän pännii se että pohjoisen iholle tarkoitetussa tuotteessa mainoskuvana on afrikkalainen mustaihoinen

Niin, onhan se nyt aivan järkyttävän väärin, jos firma laajentaa tuotevalikoimaansa myös muunlaisille sopivaksi...

Pohjoismaista kauneutta jota markkinoidaan mustaihoisille?

Olisiko aika uusia brändi...

Pohjoismaissa asuu paljon muitakin kuin elovena-tyttöjä. Tervetuloa 2000-luvulle!

Vierailija
22/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä,  löytyy laadukkaimpiakin tuotteita muilta merkeiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumenehan on ihan hyvä. Vähän pännii se että pohjoisen iholle tarkoitetussa tuotteessa mainoskuvana on afrikkalainen mustaihoinen

Samaa mieltä. Tällä hetkellä minulla on käytössä Lumenen kasvovesi, kasvovoide, primer, CC-voide ja vartalokuorinta. Taitaa myös olla yksi huulikiilto/öljy vielä.

Vierailija
24/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ihovoiteita, hinta-laatusuhde on ihan hyvä. Olen käyttänyt muitakin merkkejä samasta hintaluokasta enkä ole havainnut suuria eroja. Tällä hetkellä käytän Lumenen yövoidetta johon olen tyytyväinen enkä varmaan vaihtaisi ylihintaiseen vaikka rahaa olisikin. Ostin kerran Lancomen ryppyvoidetta ja se tuntui iholla niin kurjalta että hukkaan meni se sijoitus.

Mitä kohtuuhintaisia tuotemerkkejä parjattaisiin seuraavaksi?

Vierailija
25/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Lumenen meikkivoidetta ja kasvovettä. Tytär jotain ripsaria. Käytin ennen myös kasvovoiteita mutta nykyään iho on niin ongelmainen että olen joutunut siirtymään apteekin perusvoiteisiin.

Vierailija
26/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon köyttänyt cc-puuteria ja huulipunaa.

Huulipunat on oikein ok, puuterissa on vähän liikaa pigmenttiä (en siis twrkoita, että olisi väärän värinen, vaan ei tarpeeksi läpinäkyvä), mutta tuo ei liene laatuvika vaan ominaisuus jonka olisin halunnut toisenlaiseksi. Ne, jotka kaipaavat enemmän peittävyyttä, varmaan tykkäävät tuosta.

Ripsiväriäkin olen kokeillut, mutta se ei sovi mulle kun kuivahkon ihon takia joudun kåytämään hyvin rasvaisia voiteita ja niihin tuo ripsari leviää. Mutta mulla leviää myös lancome, joten tämäkään ei ole laatuongelma, vaan johtuu tuosta voideasiasta.

Vierailija
27/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai heilläkin on pohjoinen iho, jos täällä ovat syntyneet ja asuvat. Eiköhän ympäristön olosuhteet vaikuta enemmän kuin geenit. Kylmä, ihon kuivattava viima esimerkiksi verrattuna trooppiseen kosteuteen.

Öh. Mulle aina selittävät lääkärit skandinaavisesta ihotyypistä Keski-Euroopassa. Ovat varmaan väärässä.

No en minä mikään asiantuntija väitä olevani, ihan vaan empiirisesti oman ihon kohdalla tehtyjen havaintojen perusteella arvelen. Esim talvella tarvii enemmän rasvata kuin kesällä tai etelänmatkoilla.

Ihan uteliaisuudesta, millainen on skandinaavinen ihotyyppi?

Vierailija
28/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Lumenen meikkivoidetta ja kasvovettä. Tytär jotain ripsaria. Käytin ennen myös kasvovoiteita mutta nykyään iho on niin ongelmainen että olen joutunut siirtymään apteekin perusvoiteisiin.

Tuossaha on selvä yhteys.

Vierailija
29/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lumenella siis nykyään hyviä ripsivärejä? Joskus vuosia sitten kokeilin monia, mutta yksikään ei pysynyt ripsissä, vaan päivän mittaan silmien aluset oli aina mustana. Sen jälkeen en ole uusiakaan uskaltanut kokeilla. Lumenen meikki- ja kasvovoiteista tykkään ja käytänkin niitä. Mua ei tuoksut haittaa vähääkään.

Vierailija
30/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumenen ripsaria käytän. Tosin nyt en enää löytänyt sitä, mitä olen vuosia käyttänyt. Jokin aika sitten ostin Lumenen halvimman kasvorasvan ja siinä oli kyllä tosi voimakas tuoksu. En tykännyt. Kalliimpia tuotteita en ole pitkään aikaan ostanut, koska ei ole rahaa sellaiseen nyt.

Oliko voide se, jonka tuubissa on jokin tupasvillan kuva? Minä ostin sellaisen yö- ja päivävoidesetin, joka jäi käyttämättä hurjan hajunsa vuoksi. Useimmitenhan voiteiden tuoksu hälvenee, mutta tämä ei.

Muistaakseni joo. Ihan järkyttävä se "tuoksu"...

Vierailija
31/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se nyt aivan järkyttävän väärin, jos firma laajentaa tuotevalikoimaansa myös muunlaisille sopivaksi...

Pohjoismaista kauneutta jota markkinoidaan mustaihoisille?

Olisiko aika uusia brändi...

Pohjoismaissa asuu paljon muitakin kuin elovena-tyttöjä. Tervetuloa 2000-luvulle!

Joo, mutta ihonlaatu tulee jo geeneissä, pösilö.

Vierailija
32/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lumenella siis nykyään hyviä ripsivärejä? Joskus vuosia sitten kokeilin monia, mutta yksikään ei pysynyt ripsissä, vaan päivän mittaan silmien aluset oli aina mustana. Sen jälkeen en ole uusiakaan uskaltanut kokeilla. Lumenen meikki- ja kasvovoiteista tykkään ja käytänkin niitä. Mua ei tuoksut haittaa vähääkään.

Kokeilepa Max Factorin ripsareita, ne vedenkestävät ainakin on hyviä ja MF onkin ollut mun luottomerkki jo 30 vuotta.

Vierailija
33/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ainoa merkki mistä on löytyny mun ihosävylle meikkivoide ja puuteri. Kaikki muut on liian tummia tai punertavia

Täällä sama tilanne tai sitten meikkivoide on muuttunut iholla tummaksi ja/tai punertavaksi.

Lumenen blur ei tätä tee ja on kevyttä tavaraa. Ei myöskään maksa maltaita.

Vierailija
34/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyvä laatuset tuotteet, en ole käyttänyt pitkään aikaan. Halvemmalla saa paljon parempaa tavaraa.

Vierailija
35/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai heilläkin on pohjoinen iho, jos täällä ovat syntyneet ja asuvat. Eiköhän ympäristön olosuhteet vaikuta enemmän kuin geenit. Kylmä, ihon kuivattava viima esimerkiksi verrattuna trooppiseen kosteuteen.

Öh. Mulle aina selittävät lääkärit skandinaavisesta ihotyypistä Keski-Euroopassa. Ovat varmaan väärässä.

No en minä mikään asiantuntija väitä olevani, ihan vaan empiirisesti oman ihon kohdalla tehtyjen havaintojen perusteella arvelen. Esim talvella tarvii enemmän rasvata kuin kesällä tai etelänmatkoilla.

Ihan uteliaisuudesta, millainen on skandinaavinen ihotyyppi?

- erittäin vaalea, herkkä, helposti ärtyvä - ehkä joskus jopa punoittava ja atooppinen.

Vierailija
36/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli käytettyä Lumenea lähes yksinomaan, nykyään niiltä vielä meikkivoide, valokynä, peitepuikko, puuteri, misellivesi ja silmänympärysvoide ovat ihan ok. Ärsyttää kun luomivärivalikoima on supistunut suunnilleen nudeväreihin ja mustaan. Lumenen ripsarit on aina olleet paskoja.

Vierailija
37/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ja vain ainoastaan Lumenea. Enkä vaihda.

Vierailija
38/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt vedenkestävää vuosia. Ei ole levinnyt tai varissut. Joskus kokeillut muita saman hintaisia merkkejä, mutta eivät ole ollut niin hyviä. Ainoa, jolla ripset pysyvät taivutettuina kauniilla kaarella koko päivän.

Vierailija
39/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tuli käytettyä Lumenea lähes yksinomaan, nykyään niiltä vielä meikkivoide, valokynä, peitepuikko, puuteri, misellivesi ja silmänympärysvoide ovat ihan ok. Ärsyttää kun luomivärivalikoima on supistunut suunnilleen nudeväreihin ja mustaan. Lumenen ripsarit on aina olleet paskoja.

Lisäyksenä vielä: Lumenen meikinpoistoaine vedenkestävälle meikille on ihan huipputuote, sillä lähtee kilpailevan firman järeämpikin ripsari nätisti.

Vierailija
40/81 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden meikkivoidepuuteri on erinomainen. Juuri oikea sävy ja koostumus, vastaavaa en ole tavannut muilla merkeillä. (Siis että sopisi juuri minun iholleni, varmasti jollekulle toiselle löytyy sopivampi.)

Ripsarit on aivan kauheita, en teini-iän jälkeen ole koskenut pitkällä tikullakaan. Voiteet taas haisee kamalalle.

Miksihän niillä on muuten aina niin rumat purkit? Kun ei hintaluokaltaan ole ihan sieltä marketin (!) halvemmista päästä niin miksi näyttää kiinankosmetiikalta purkkien vuoksi.