Käyttääkö joku oikeasti Lumenea?
Tekee pahaa ajatella, että laittaisi niitä tököttejä naamaan. Kauheat hajutkin.
Kommentit (81)
Mitä ihmeen mt-tapauksia tähän ketjuun on tullut jankkaamaan? Tykkäsin tosi paljon niistä vihreissä tuubeissa olleista suihkugeeleistä ja vartalovoiteista. Oli aivan ihana tuoksu, mutta niitä ei enää myydä. Monet muutkin tuotteet, joista tykkäsin valtavasti, on hävinneet valikoimasta. Tällä hetkellä mulla ei taida ola ainuttakaan Lumenen tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Lumenehan on ihan hyvä. Vähän pännii se että pohjoisen iholle tarkoitetussa tuotteessa mainoskuvana on afrikkalainen mustaihoinen
Missä tällainen mainos on ja minkä tuotteen yhteydessä? Lumenellahan on myös ripsareita ym. missä tuskin on paljon ihon "pohjoisuudella" merkitystä.
Olen käyttänyt
- CC-voidetta: ihan hyvä tuote
- puuterteita
- vedenkestävää ripsaria Nordic Chic: levisi luomille ja silmänalusille eli lopetin käytön
- Kosteusseerumi Nordoc Bloom: tuntuu hetken ihanalle, mutta karahtaa sitten kuivaksi kiristyksen tunteeksi iholla, mitä muut kosteusseerumit ei tee
- jotain kosteusvoiteita satuunnaisesti, mutta luottotuotetta en ole löytänyt
Hinnat on noussee näin keskiluokkaiselle hintatietoiselle kuluttajalle korkeiksi, joten kyllä saa olla todella hyväksi todettu tuote ennenkuin ostan. Sarjan edullisemmat kasvovoiteet ovat aika lailla apteekin perusvoidetasoa buustattuna marjatuoksuilla ja nätimmillä purnukoilla.
Aika paljon myös häiritsee se, että tuotteet uusiutuu niin tiuhaan tahtiin, että en enää pysy perässä.
Kun löydän sopivan kasvorasvan, niin seuraavalla ostokerralla sitä ei enää olekaan kaupan hyllyllä tai sitten etiketti on vaihtunut enkä jaksa rueta selvittämään asiaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän Lumenen meikkivoidetta ja kasvovettä. Tytär jotain ripsaria. Käytin ennen myös kasvovoiteita mutta nykyään iho on niin ongelmainen että olen joutunut siirtymään apteekin perusvoiteisiin.
Tuossaha on selvä yhteys.
Käytin Lumenen kasvovoiteita hyvin satunnaisesti lukuisten muiden kasvovoiteiden ohella vuosikymmenet. Iho-ongelmat alkoivat kosmetologikäynnin jälkeen (oli mun ensimmäinen käynti ja taatusti viimeinen).
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen mt-tapauksia tähän ketjuun on tullut jankkaamaan? Tykkäsin tosi paljon niistä vihreissä tuubeissa olleista suihkugeeleistä ja vartalovoiteista. Oli aivan ihana tuoksu, mutta niitä ei enää myydä. Monet muutkin tuotteet, joista tykkäsin valtavasti, on hävinneet valikoimasta. Tällä hetkellä mulla ei taida ola ainuttakaan Lumenen tuotetta.
Voisitko olla käyttämättä mt-ongelmia haukkumiseen?
Löysin merkin vuosien tauon jälkeen uudelleen, kun tilasin kokeeksi (huokein alennuskampanja-hinnoin) mm. hyaluronihapposeerumin, kosteuttavan hoitoveden ja joitakin meikkituotteita. Lumenen ihonhoitopuoli ei aikaisemmin oikein natsannut meikäläiselle, mutta uudistusten myötä ne ovatkin nykyään supersopivia ja toimivat tosi hyvin. Aika jännä täyskäännös entiseen. Mainittu seerumi on nyt yksi luottotuotteistani, samoin talvikäyttöön sopivat suojaavat päivävoiteet ja CC-voide, joka on tasan kaikkien suitsutusten arvoinen. Toivottavasti sen koostumusta ei muutella ja pilata huippuhyvä tuote turhalla kikkailulla! Myös Lumenen puhdistusvaahdot ovat olleet käytössä loistavia, ja samaten puhdistusöljy. Eli aikamoisen lempparituote-arsenaalin olen saanut kerättyä lyhyessä ajassa ko. brändiltä. En olisi uskonut päätyväni tähän tilanteeseen :D
Lumenen meikkivoiteista ei löydy sopivaa väriä. Vaalein on liian harmaa - näytän zombielta, medium on liian keltainen - näytän maksatautiselta, tumma on - no, liian tumma.
Tykkään kynsilakoista ja siitä instant glow beauty serumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän Lumenen meikkivoidetta ja kasvovettä. Tytär jotain ripsaria. Käytin ennen myös kasvovoiteita mutta nykyään iho on niin ongelmainen että olen joutunut siirtymään apteekin perusvoiteisiin.
Käytin Lumenen kasvovoiteita hyvin satunnaisesti lukuisten muiden kasvovoiteiden ohella vuosikymmenet. Iho-ongelmat alkoivat kosmetologikäynnin jälkeen (oli mun ensimmäinen käynti ja taatusti viimeinen).
Minkälaisen hoidon otit? Oliko aggressiivinen, tyyliin timanttihionta? Tai jokin kovin kemiallinen hoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen hoidon otit? Oliko aggressiivinen, tyyliin timanttihionta? Tai jokin kovin kemiallinen hoito?
Ultraäänipuhdistus. Piti olla muka hellävarainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ultraäänipuhdistus. Piti olla muka hellävarainen.
Uskomatonta. Itse käytän (tai käytin ennen koronaa) yksinomaan ultraäänipuhdistusta, koska olin sen hyväksi ja hellävaraiseksi havainnut. Näköjään todella yksilökohtaista.
Lumenen meikinpohjustajat sekä uudistetut nestemäiset huulikiillot ovat ainakin olleet tosi hyviä. Instant Glow sävyttävä voide on iholleni nappivalinta talven viimoihin, suojaa ja hoitaa samalla kun tekee kasvoista raikkaan näköiset. Meikinkiinnityssuihke oli floppi, ei tehnyt yhtään mitään eikä todellakaan pidentänyt meikin kestoa.
Mulla just Lumene aiheuttaa allergiaoireita niin ei ole tullut käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Ainoa merkki mistä on löytyny mun ihosävylle meikkivoide ja puuteri. Kaikki muut on liian tummia tai punertavia
Sama täällä!
Käy hyvin vaalealle iholle.
Lumenen sävyseerumi on täydellinen meikkipohja omalle iholle. Aika moni muukin tuote on Lumenen, ripsari (sensitive) korvaa hyvin sensain 38 ripsarin, puuteri, peitevoide ja tummien silmänympärysten peitevoide.
Ihonhoitopuolelta Sisu-ihoöljy on hyvä. Kasvovoiteessa on nykyään jokin tuoksu josta en välitä, joten pitänee etsiä uusi tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumenehan on ihan hyvä. Vähän pännii se että pohjoisen iholle tarkoitetussa tuotteessa mainoskuvana on afrikkalainen mustaihoinen
Kai heilläkin on pohjoinen iho, jos täällä ovat syntyneet ja asuvat. Eiköhän ympäristön olosuhteet vaikuta enemmän kuin geenit. Kylmä, ihon kuivattava viima esimerkiksi verrattuna trooppiseen kosteuteen.
Ei se ihon väri huvikseen ole tumma. On sopeutunut kovaan aurinkoon ja lämpöön, ei Pohjoisen kylmyyteen ja pimeyteen.
Parhaillaan. Sopivan vaaleat sävyt iholleni. Täällä Virossa ovat muuten hinnaltaan kalliimpia kuin kotimaassa :)
Lumene on kyllä puolueettomissa testeissä todettu yhdeksi parhaista tuotteista mm. tuoteturvallisuuden osalta. Meikit on turvallisia ja sopii suomalaiselle iholle.
Valoa, lumoa, lähdettä ja ties mitä, kaikki ihan samaa kuraa tai perusrasvaa, ei voi verrata laadukkaampiin brändeihin. Lumenen hinta kova, laatuunsa nähden. Ostin vartalokuorinnan hiljattain jossa lukee tasoittaa ja siloittaa, heikosti kuorii ja muovipurkille haisee koko aine.
No vaaleampi varmasti kuin esim. Etelä-Eurooppalaisten iho. Mutta onko eri ihon värien välillä eroa esim siinä, kuinka kuiva tai helposti rasvoittuva iho on? Onhan suomalaistenkin välillä näissä eroa.