Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-22-vuotias on lapsi.

Vierailija
12.03.2014 |

Niin henkisesti kuin fyysisesti.

En ymmärrä, miksi jotkut pitävät selkeästi vanhempien miesten halua tuon ikäisiä tyttöjä kohtaan normaalina. Pedofiliaa se on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä "sen ja sen ikäinen ihminen on sitä ja tätä" -aloituksia tulee tasaiseen tahtiin? Ei taida olla ihan tervettä. Mitä hiton väliä sillä on, miskä ikäisiä ihmiset ovat ja miksi pitää tehdä näitä älyvapaita määritelmiä? Pelottavaa, jos näitä pakkomielteisiä ihmisiä liikkuu tuolla kadulla....

Vierailija
22/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap vielä linjoilla? olis kiva kuulla perusteluita. Täs on jo ainakii tullu muutama hyvin perusteltu vastaväite

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tuon pedofiilikortin heittely joka käänteessä. Pedofilia on sitä, että lapset kiinnostavat - sellaiset ihmiset, joiden sukupuolielimet eivät ole vielä kehittyneet, ja vartalo on vielä miltei täysin androgyyni.

Itseäni on lähennellyt aikuinen mies, kun olin 12-vuotias. Mielestäni hän ei ollut pedofiili. Minulla oli vahva meikki ja olin pukeutunut farkkuihin ja toppiin. Olin yli 160 cm pitkä ja minulla oli C-kupin rinnat - ja jos hän olisi housuihini päässyt kurkkaamaan, niin römpsäkin olisi mennyt ulkoisesti aikuisen värkistä. En usko, että se, että olin lapsi, olisi kiihottanut häntä, vaan uskon, että hän katseli minua samalla tavalla kuin katselisi nuorta naista. Toki olisi ollut outoa, jos hän lapsellisia juttujani kuunneltuaan olisi ollut kiinnostunut minusta potentiaalisena seurustelukumppanina, mutta fyysiset edellytykset seksiin olivat tuolloin samat kuin vaikkapa 20 vuotta myöhemminkin (tosin vuosien mukanaan tuoma kokemus varmasti vaikuttaa, mutta jos puhutaan puhtaasti siitä, mikä saa herättää toisen halut ja mikä ei).

Toki on moraalisesti erittäin väärin sekaantua sellaiseen, joka on henkisesti täysin eri tasolla (esim. hyväksikäyttää teiniä tai vammaista), mutta pedofiliasta siinä ei ole kyse, jos nimenomaan ne naiselliset kurvit ja sensuellit kasvot viehättävät. Ymmärrän siis kaikkien miesten halut kaikkia naisia kohtaan, jotka ovat fyysisesti naiseksi kehittyneitä. Toki tuomitsen, jos näitä haluja lähtee toteuttamaan sellaisissa tapauksissa, että siitä voi olla toiselle haittaa. Enkä tietenkään ymmärrä, miksi joku haluaisi itseään selvästi henkisesti alempitasoisen kanssa parisuhteen, mutta seksuaalisen kiinnostuksen ymmärrän.

Onkohan ap:n ukko sivusilmällä vilkuillut lähikaupan nuorta kassaa, vai mikä hänet on noin kiihdyttänyt?

Vierailija
24/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 18:52"]

noniin.. :) mistäs noin oot suivaantunu kun tota mieltä olet? ;)

Terveisin 22v lapsi, jolla itsellään sairaanhoito-opinnot pian suoritettu, lapsi sekä avomies. Omat laskut ja asiat hoidettu 16-vuotiaasta asti, ja suunnitteilla koulun ja työllistymisen jälkeen ikioma koti. Jännittävää, kuinka lapsi pystyy tähän.

[/quote]

Tuskin olet kaikkia asioitasi hoitanut itse 16-vuotiaasta asti, kaikkia mahdollisia asioita kun ei voi vielä sen ikäisenä itse edes hoitaa, kun ei ole vielä täysi-ikäinen ja täysivaltainen.

Vierailija
25/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis moi! 

Vierailija
26/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mun ensimmäiset kolme elinvuotta äitinä lapsi?

Vierailija
27/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:24"]

Mulla oli mun ensimmäiset kolme elinvuotta äitinä lapsi?

[/quote]

Olitko vahinko?

Vierailija
28/28 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi