Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Jätänkö?

Vierailija
28.01.2014 |

Uudehko ihastus sairastui viikonloppuna mun luona kovaan kuumeeseen. Kokkasin, peittelin, lääkitsin, siltin, pidin seuraa ja piristin. Nyt tauti on mulla. Mies tietää että olen sairas, mutta ei ole koko päivänä kysynyt mun vointia saatika kysynyt tarvitsisinko jotain. Sen sijaan hän ilmoitti että voisi tulla perjantaina kylään sillä ehdolla että olen parantunut, hän kun ei tahdo saada tautia uudestaan. Uudestaan!? Olisko tää tässä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon!

Vierailija
2/18 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä ja pidä hauskaa etsimällä uutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan usein ajattelee eri tavalla. Miesten kesken ei mitään peittoja asetella sairastelevan päälle tai paapota muutenkaan. Sanotaan vaan, että töihin ei tarvitse tulla sairaana, hoida ittes kuntoon.

Jos sellaiseen tottunut mies ei sitten osoita empatiakykyään sinulle samalla tavalla kuin sinä hänelle ei se tee vielä miehestä huonoa. Nämähän ovat eroja käytöstavoissa/käytöskulttuurissa. Miehille EI OLE tyypillistä mitkään pikaisten paranemisten toivottelut edes kavereiden kesken, mutta se ei silti ole miesten kesken loukkaavaa.

Vierailija
4/18 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän rukkaset, jos mies muutenkin on välinpitämättömän oloinen. Ajattelin kuitenkin, että teillä on mennyt hyvin tähän asti? Siinä tapauksessa on vähän ylilyönti erota, koska mies ei toivottavanut paranemista. Välillä pitää sietää epätäydellisyyttä.

Vierailija
5/18 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun/jos jätät, niin ilmoita miksi niin teet.

Vierailija
6/18 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se oli sinun valintasi papoa sairasta miestä. Itse en olisi tehnyt niin. Jos haluat vastapalveluksia niin pyydä suoraan, ei se mies tajua. 

Vierailija
7/18 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä miten paljon ihmiset tässä eroaa. Mä en koe sairaan ihmisen auttamista paapomisena vaan täysin luonnollisena asiana. olen varmaan sitten kotona oppinut aikoinaan, että näin toimitaan. Yllätyn aina jos pitää pyytää suoraan apua toiselta jos on pää kainalossa. Ap

Vierailija
8/18 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäempaattinen pienissä asioissa -> epäempaattinen myös isoissa asioissa.

Tuossa tilanteessa näit pähkinänkuoressa, miten elämä teillä tulisi menemään. Kannattaako uhrata itseään? Juokse hyvä ihminen toiseen suuntaan vielä kuin voit.

Vierailija
9/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lemppaisin noin itsekkään otuksen. Ei empatiasta tietoakaan.

Vierailija
10/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ainakin vointia pitäis kysyä, ja että voiko auttaa jotenkin. Ei mitään kukkapuskia, vaan ihan pelkästään vaikka toivottaa paranemisia.

Vierailija
11/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis

Vierailija
12/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön äijä. Potkaise menemään, ei vätyksellä tee mitään. Anna oikealle, huomaavaiselle ja rehdille miehelle mahdollisuus. Ansaitset paremman.

Vierailija
13/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 20:47"]

Välinpitämätön äijä. Potkaise menemään, ei vätyksellä tee mitään. Anna oikealle, huomaavaiselle ja rehdille miehelle mahdollisuus. Ansaitset paremman.

[/quote]

Kiitos! Oikein mielelläni antaisin kun sellaisen jostain löytäisin... Ap

Vierailija
14/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko porvoolainen? Siitä huolimatta: Ihan järkiperustehan toi on olla näkemättä, kuulostaa just tyypilliseltä äijältä. Vain joku faghag voi tollasta kirjottaa, mitä sää.

Vierailija
15/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö se mies kaikkea tuota paapomista? Itse ainakin tykkään sairastaa rauhassa.

Vierailija
16/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:06"]

Pyysikö se mies kaikkea tuota paapomista? Itse ainakin tykkään sairastaa rauhassa.

[/quote]

No ois se saanut kotiinsakin mennä. Hyvin näytti kelpaavan. Enkä mä kokenut tekeväni mitään ihmeellistä, autoin ja piristin vain toista kun oli sairaana. Musta se on ihan normaalia. Ap

Vierailija
17/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Sairaat ei yleensä pyytele mitään, mutta mielellään ottavat huolenpidon ja avun vastaan. Voisi tehdä myös vastapalveluksen, kun kerran välittäminen itselleenkin kelpasi.

(en ole ap.)

Vierailija
18/18 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Sairaat ei yleensä pyytele mitään, mutta mielellään ottavat huolenpidon ja avun vastaan. Voisi tehdä myös vastapalveluksen, kun kerran välittäminen itselleenkin kelpasi.

(en ole ap.)

[/quote]

No joo, ja jos sieltä sängynpohjlta kuuluu heikko pihinä: "mulla on paha olo, voisitko silittää mua vähän", luulen ettei tää ole sitä tyyppiä, joka haluaa sairastaa rauhassa :D Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän