Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet onnellinen juuri nyt?

Vierailija
12.03.2014 |

Siinäpä kysymykseni - Mistä olet onnellinen juuri nyt? Jokaisesta päivästä löytyy varmasti jotakin onnellista, asioita joista iloita. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 13:40"]Siinäpä kysymykseni - Mistä olet onnellinen juuri nyt? Jokaisesta päivästä löytyy varmasti jotakin onnellista, asioita joista iloita. 

[/quote]

Oon justiinsa paskalla! Perse pörisee, paska lötisee, ja suoli ähkii onneaan!

Vierailija
2/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasta aviomiehestä, mun kahdesta tytöstä, joilla opiskelut sujuvat hyvin, molemmat ovat myös hyvin päättäväisiä ammatinvalintojen suhteen. Olen myös iloinen siitä, että on työpaikka (samassa ollut 9 vuotta) vaikka välillä koko paikka ällöttääkin. Tietysti olen myös onnellinen terveydestä. Onnellisuuden tunnetta lisää myös kevätaurinko ja tuleva kesäloma, jolloin mahdollisesti joku matka...

Vierailija
4/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana hyvä päivä, sain paljon uutta tietoa.

Lisäksi mulla ON ihana mies ja kivat lapset :)

Vierailija
5/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä että vaimoni on onnellinen! ´´Jos olet onnellinen, niin muuta tarvitse en´´

Vierailija
6/24 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on insinööri

Vierailija
7/24 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen siitä ettei tänään tarvinnut lähteä mihinkään asioimaan, kun sataa nääs vettä, mutta toivottavasti pääsen huomenna taas lenkille. Olen onnellinen siitä että jääkaapissani on (ISO PAKETTI) tuoreita nakkeja, joita olis tarkoitus paistaa perunoiden kera. Olen onnellinen siitä että Suomessa on todella kauniita ja kivoja naisia. Tänäänkin aamu tv:ssä näkyi olevan esim. Kerttu Kotakorpi & Veronica Bokomoloff (tuo jälkimmäinen lukee siis Ruotsin kieliset uutiset.). Olen onnellinen siitä että nyt on toukokuu, ja toivottavasti tuleva kesä on säiltään sellainen, että ehdin fillaroida/ulkoilla mahdollisimman paljon! Mutta nyt täytynee jo tarkistaa sen (NAKKI PAKETIN) sisältö, että onko ne todellakin niin tuoreita ja kimmoisia, että ne voidaan edelleen kelpuuttaa sinne mun paistinpannuun..? Olen myös hyvin onnenellinen siitä, että (jos olet onnellinen), niin muuta tarvitse en?!

Vierailija
8/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on päällä uusi, hyvinistuva ja nätti paita. Siitä tulee hyvälle tuulelle kun se on niin kiva.

Vierailija
9/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on onnellinen juuri nyt perheestään ja tulevasta pienokaisesta vatsassaan <3 

Vierailija
10/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- avioliitosta. On ihanaa luottaa siihen, että hyvä fiilis palaa yhä uudelleen ja rakkaus säilyy, vaikka välillä on vähän puiseviakin jaksoja. Nyt menee hyvin, mies laittoi juuri kivan viestinkin töistä

- lapset ovat kunnollisia. Jo kolme on kasvatettu täysi-ikäiseksi, eikä kukaan törttöile eikä aiheuta häpeää. Tuntuvat löytäneen suunnan elämässään. Tämä tuli juuri tänään mieleen, kun katselen pojan touhuilua ja siivoilua kotona.

- on kivaa kuivatella verhoja, ripustan ne kohta makuuhuoneen ikkunaan. Värit vaihtuvat keväisiksi, kun aurinkokin paistaa.

Vierailija
11/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka päivä onnellinen perheestäni. Juuri nyt olen onnellinen siitä, että aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja palaveria ensi viikolle sopiessani huomasin, että torstaina (20.3.) on kevätpäiväntasaus. Ja viikonloppuna meille tulee ystäviä kylään. :)

Vierailija
12/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että työpöydän laatikossa oli maxi-tupla, jonka vedin hyvällä halulla äsken naamaani.

Vierailija
13/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

google löytää viimeinkin blogini, huomasin tänään

Vierailija
14/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että terveystiedon ylioppilaskirjotukset on ohi once and for all ja kohta pääsee puolaan !!

Vierailija
15/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta kuin eilen: olen terve, olen vailla taloushuolia, minulla on hyvä koti, saan ja annan rakkautta. Yhtään enempää en onneen tarvitse.

Vierailija
17/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 4 kk hymyilee vieressä. Aviomies tulee kohta kotiin. Kaikki ollaan terveitä.

Vierailija
18/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän sairaalassa olon jälkeen pääsin viimein kotiin, vauva kasvaa edelleen kohdun puolella, eikä keskoskaapissa... mies tulee kohta kotiin ja teemme pitkästä aikaa kunnon kotiruokaa!

Vierailija
19/24 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkän sairaalassa olon jälkeen pääsin viimein kotiin, vauva kasvaa edelleen kohdun puolella, eikä keskoskaapissa... mies tulee kohta kotiin ja teemme pitkästä aikaa kunnon kotiruokaa!

Vierailija
20/24 |
18.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanko?

Eilen oli hyvä päivä niin siitä olen vieläkin happy.

Töissä meni ihan ok, en itkenyt kertaakaan pitkästä aikaa.

Oli hyvä sää pyöräillä pois sieltä.

Loppupäivä kosmetologilla, salilla ja hyvässä ravintolassa ystävien kanssa.

Tämä päivä vaikuttaa olevan ihan jees myös!