Mistä olet onnellinen juuri nyt?
Siinäpä kysymykseni - Mistä olet onnellinen juuri nyt? Jokaisesta päivästä löytyy varmasti jotakin onnellista, asioita joista iloita.
Kommentit (24)
- Ostin tänään täydellisen talvitakin jollaista olen etsinyt jo kuukausia. Hintakaan ei ollut paha.
- Tänään on JO keskiviikko eli voiton puolella ollaan työviikon suhteen; enää kaksi päivää töitä ja sitten viikonloppu.
- Haen huomenna koirani ystäväni luota hoidosta, ikävä sitä kuorsaavaa, vanhaa turinatoosaa<3
- Lähden 1,5 viikon päästä shoppailemaan Helsinkiin, jee!
- Jouluun on enää 67 päivää ja lähden kahdeksi viikoksi Sri Lankaan<3
Siitä, ettei jetlag vaivaa pahemmin eilisen mannertenvälisen lennon jälkeen, koska ylihuomenna lennän taas aurinkoon. Siitä, että illalla tapaamme ravintolassa poikamme ja miniäkokelaan synttäreiden merkeissä.
Olen onnellinen kun putleria vituttaa
Olen onnellinen kun lukaa vituttaa
Olen onnellinen kun rumppia vituttaa
Olen onnellinen kun persuja vituttaa
Kävin kahden vastentahtoisen teinipojan kanssa vaateostoksilla (haluavat siistejä vaatteita mutta inhoavat kaupoilla ramppaamista). Heräsivät oma-aloitteisesti aikaisin ja lähdettiin ajoissa. Löydettiin kaikki, mitä piti vaikka toisen pojan talvitakin kanssa pähkäiltiinkin pitkään. Syötiin hyvin ja höpöteltiin kaikesta mahdollisesta (eivät useinkaan juttele, murahtelevat vain). Tuntui pitkästä aikaa, että nehän on ihan ihmisiä ;) Tulin siitä hyvälle mielelle :)