Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalikysymys seksiin liittyen

Vierailija
11.03.2014 |

Olen aina ollut sitä mieltä, että ketään ei saa pettää ja että jos tekee mieli seksiä toisen kanssa, pitää erota tai sietää halunsa tekemättä mitään. Nyt olen itse pinteessä ja kaipaan apua...

Minulla ja miehelläni on takana pitkä liitto, kaksi lasta ja muutenkin se perinteinen avioliittokuvio. Toisaalta sujuu kivasti ja sovimme yhteen, rakkautta on paljon jne. mutta toisaalta...no, ongelma on vain minussa: minä kaipaan, janoan, TARVITSEN rajumpaa seksiä ja s/m-leikkejä.

Tämä puoli heräsi minussa vasta aikuisiällä, ja pahentui molempien raskauksien myötä (olivat varsinaista seksuaalisen heräämisen aikaa). En enää syttynyt tavalliselle seksille vaan halusin että minua läpsitään, kuristetaan, piiskataan, sidotaan ja pannaan väkisin. Yritin kertoa miehelleni asteittain näistä jutuista ja vaikka hän suhtautui hienotunteisesti, nyt neljä vuotta myöhemmin tilanne on edelleen se, että hän ei pysty näitä asioita toteuttamaan kuin pari kertaa vuodessa jos sitäkään (ja sekin on aika lepsua touhua). Viimeksi kun riitelimme aiheesta, mies sanoi että on pahoillaan mutta ei vaan PYSTY tekemään minulle noita asioita, vaikka TIETÄÄ että pidän niistä.

Olen vaihtanut ajatuksia muutaman miehen kanssa, joista kummatkin elävät vaimonsa kanssa samanlaisessa tilanteessa: kaikki on periaatteessa hyvin, mutta omat halut syövät elämänhalua kun niitä ei pääse toteuttamaan. Omalla kohdallani olen miettinyt jopa, voisiko riittämätön seksielämä (tietyllä alueella, siis) olla syynä toistuvaan masennukseeni ja ylensyömiseen. Jotenkin tuntuu, että nykytouhu ei voi jatkua, mutta en haluaisi rikkoa perhettäkään...

Mieheni sanoi muutama päivä sitten, että voin mennä piiskattavaksi yms. kunhan en seksiä harrasta ja kunhan hän ei saa tietää yksityiskohtia. On onneton tilanteen vuoksi, muttei kuulemma voi edelleenkään asialle mitään: kun ei pysty niin ei pysty. Mietin tässä, että mitä te muut tekisitte tilanteessani? Sietäisittekö nykytilannetta, jatkuvasti kärsien, vaiko kerrankin antaisitte haluillenne vallan ja menisitte vieraisiin?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta, että kaikki olemme yksilöitä ja että miehelläni ei ole velvollisuutta tehdä minulle mitään, mitä ei itse tahdo. En ole häntä pakottanut mihinkään, pyytänyt kyllä, ja olemme keskustelleet tuntikausia aiheesta. Olen tehnyt hänen mielekseen kaikenlaista, esim. pukeutunut tietyllä tavalla tai toteuttanut fantasioita, mutta tuntuu etten saa vastakaikua? Se on ok, ettei piiska pysy kädessä tai että läpsiminen ei innosta, mutta kun ei pukeutumispuolen jututkaan onnistu..? Olen kysynyt, miksi näin, mutta kunnollista vastausta en ole saanut. Ehkä miestä ei kiinnosta sekään, vaikka toisin kyllä väittää. Paperilla on aina innokas kaikkeen, toteutus ei yleensä onnistu ollenkaan.

Vierailija
22/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:14"]

Kaikilla naisilla on raiskausfantasioita, kaikki eivät vain myönnä niitä julkisesti.

[/quote]

Mä voin myöntää näin julkisesti, että mulla ei ole. Mikä halu sulla on yleistää?

[/quote]

Koska se on todennäköisesti lassukka, jonka agendaan tuollainen yleistys sopii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi että elättääkö mieheni minut. Ei elätä, päinvastoin on tällä hetkellä. Perheenä rahamme ovat aikalailla yhteisiä, en laske jokaista euroa.

Uskoisin että vaniljaseksikin maistuisi, kunhan saisi edes joskus sitä rajumpaakin.

Vierailija
24/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:18"]En tunne miestäsi. Mutta haluatko loukata häntä?

Miksi et eroaisi jos vaihtoehtoina on kärsiä itse tai mies kärsisi?

[/quote]

Mieshän kärsii joka tapauksessa, erosi ap tai ei. Mielestäni kaikkein paras vaihtoehto olisi antaa miehelle päätäntävaltaa: ero, luvallinen tarpeiden tyydytys muualla, tai asennemuutos seksin suhteen (fantasioiden toteutus edes ajoittain)

Vierailija
25/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa paljoa vaihtoehtoja ole. Sä oot varmasti jo päättänyt haluavasi sen seksin muualta kun kerran miehesi sitä ei anna.

Annat mennä, otat vastaan miehesi kärsimyksen, jos ei tuu eroa, jatkat samaa rataa. Mutta veikkaan, että jos menet toteuttamaan fantasiaasi, ero tulee väistämättä eteen. Eikä se välttämättä niin kaunis ero tule olemaan seikkailujesi jälkeen.

Sen verran erilaisia olette, että ei paljoa ole tulevaisuudessa vaihtoehtoja.

Vierailija
26/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:18"]En tunne miestäsi. Mutta haluatko loukata häntä?

[/quote]

Mieshän kärsii joka tapauksessa, erosi ap tai ei. Mielestäni kaikkein paras vaihtoehto olisi antaa miehelle päätäntävaltaa: ero, luvallinen tarpeiden tyydytys muualla, tai asennemuutos seksin suhteen (fantasioiden toteutus edes ajoittain)

[/quote]

Eiköhän se kärsi vielä pahemmin jos saisi tietää ap:n hakeneen seuraa muualta.

Ap jo itse sanoi, että mies murtuu saadessaan tietää seikkaluista. Eikä niitä jälkiä pysty peittämäänkään ellei pukeudu kaapuun. Raippaa taisi haluta kuitenkin :)

Joten. Helppo ero mahdollisesti yhteisymmärryksessä ennen tapahtunutta vai ero sen jälkeen kun mies murtuu jne?

Vierailija
27/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:25"]En ole kovin optimistinen sen suhteen, että ihmiset joilla on noin erilainen maku seksin suhteen alkaisivat yhtäkkiä tykätä samanlaisesta seksistä. Sinä sanot suorastaan tarvitsevasi s&m-henkistä toimintaa, ja esim. nyt vaikka minä en kyllä mitenkään pystyisi ikinä oppimaan nauttimaan sellaisesta. Ajatuskin inhottaa, kuvottaa ja jopa itkettää.

Kiva että sinulla on mieheltäsi lupa käydä kidututtamassa itseäsi, mutta mahtaako se nyt itsessään kuitenkaan auttaa teidän seksielämäänne? Olet käynyt jossain piiskattavana ja sitten miehesi tarjoaa sinulle hellää seksiä. Oikeasti, toimisiko se muka? Kokeilla varmaan voi ja ehkä kannattaakin, mutta ei kuulosta kovin hyvältä matchilta.

[/quote]

Olen periaatteessa samaa mieltä noiden eri seksiviettien matchaamattomuudesta, mutta joillain tuollainen ulkopuolisen palveluntarjoajan järjestely todella toimii. Se vie vaniljapuolisolta paineet, ja lisää intohimoa yleisesti. Edellytyksenä tietysti on, ettei puoliso ole katkera ja mustasukkainen

Vierailija
28/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää... Ymmärrän teitä molempia.

En kyllä hyväksyisi että mies lähtisi vieraisiin toteuttamaan minkäänlaisia hommiaan, mieluummin eroaisin. Jos ei oikeesti pysty ns. tavalliseen seksiin tyytymään niin minkäs teet...

Vierailija
29/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:29"]On ehkä eri asia tykätä jostain, kuin kokea, että tarvitsee sitä tai on pakko saada sitä. Suosittelisin ammattiauttajalle menemistä, ihan oikeasti. Ei ne ongelmat häviä sillä, että saisit sellaista seksiä kuin haluat

[/quote]

Sanoisitko saman homoseksuaalille? Tai ovatko kaikki fetissit mielenterveysongelmia?

Jotkut kiihottuvat vain bdsm:stä. Se on ominaisuus, ei vika.

Vierailija
30/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

Ap jo itse sanoi, että mies murtuu saadessaan tietää seikkaluista. Eikä niitä jälkiä pysty peittämäänkään ellei pukeudu kaapuun. Raippaa taisi haluta kuitenkin :)

Joten. Helppo ero mahdollisesti yhteisymmärryksessä ennen tapahtunutta vai ero sen jälkeen kun mies murtuu jne?

[/quote]

Mutta jos mies itse sanoi että ap voi saada muualta...? Pitäisikö siihen vastata vain "ei, meidän on erottava koska en kestä katsella surullista naamaasi sen jälkeen."

Kyllä minusta voisi edes yrittää ennen eroa

Vierailija
31/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi hyvää miestä ja lasten isää. Lue aiheesta ja kehitä omia fantasioitasi, mutta pysy uskollisena. Pettäminen tekisi lopun parisuhteestanne.

Vierailija
32/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi jo seurustelu vaiheessa parempi kertoa toiselle jos on vähän erikoisempia haluja kuten saadaa piiskaa yms. Mutta kukapa haluaisi pilata muuten hyvää suhdetta pelätessään että toinen pitäisi hulluna. Mutta ymmärrän kyllä miltä aloittajasta tuntuu sillä itsekin haluan samoja asioita sillä nuo jutut vain tuntuvat hyvältä.

Vierailija
33/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosiaan miehen oma ehdotus, että hakisin s/m-touhut muualta.

Huomattakoon, että mieheni ei ole KOSKAAN ollut minusta mustasukkainen tai kateellinen esim. miespuolisille kavereilleni. Joten olisiko satunnainen ruoskinta automaattisesti eron paikka..?

Olen lukenut aiheesta, katsonut jokaisen videon mitä löydän, hyllystä löytyy kirjoja (osa mieheni, yritti tutustua aiheeseen). En ymmärrä miksi piinaisin itseäni kehittelemällä lisää fantasioita kun edellisiäkään ei saada toteutettua? En ole tehnyt mitään listaa siitä, miten asioiden pitää sujua, nämä pyytämäni fantasia-jutut ovat tosiaan olleet tiettyjä pukeutumisjuttuja ja muuta "helppoa".

Joku väitti että olen "päättänyt" pettää miestäni. En ole. Jos olisin päättänyt, en olisi täällä keskustelemassa nyt.

Vierailija
34/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:45"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta jos mies itse sanoi että ap voi saada muualta...? Pitäisikö siihen vastata vain "ei, meidän on erottava koska en kestä katsella surullista naamaasi sen jälkeen."

Kyllä minusta voisi edes yrittää ennen eroa

[/quote]

Itseasiassa kyllä. Jos ap tietää miten mies asiaan reagoi. Kykenisikö kumpikaan enää olemaan edes toistensa seurassa? Sekö olisi parempi, että loukataan pahasti ja sitten erotaan? Helppo ero olisi parempi lasten kannalta. Ja toisaalta, minä veikkaan että he eroavat joka tapauksessa jossain vaiheessa. Liian erilaiset halut.

Sitäpaitsi. Ap puhui vuosista. Miten monta kertaa on halunnut mieheltään rajumpaa seksiä vaikka mies ei ole halunnut? Joko kyllästyi siihen ja siksi tokaisi, että pitää mennä muualle? Onko ap ottanut asiaa uudestaan puheeksi vai oliko kertaluontoinen keskustelu?

Vierailija
35/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

33, suhteen alussa en kokenut näitä juttuja kovin kiinnostaviksi enkä kaivannutkaan erikoisempaa seksiä.

Vierailija
36/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:50"]

Huomattakoon, että mieheni ei ole KOSKAAN ollut minusta mustasukkainen tai kateellinen esim. miespuolisille kavereilleni. Joten olisiko satunnainen ruoskinta automaattisesti eron paikka..?

Olen lukenut aiheesta, katsonut jokaisen videon mitä löydän, hyllystä löytyy kirjoja (osa mieheni, yritti tutustua aiheeseen). En ymmärrä miksi piinaisin itseäni kehittelemällä lisää fantasioita kun edellisiäkään ei saada toteutettua? En ole tehnyt mitään listaa siitä, miten asioiden pitää sujua, nämä pyytämäni fantasia-jutut ovat tosiaan olleet tiettyjä pukeutumisjuttuja ja muuta "helppoa".

Joku väitti että olen "päättänyt" pettää miestäni. En ole. Jos olisin päättänyt, en olisi täällä keskustelemassa nyt.

[/quote]

Sellaisen kuvan viesteistäsi sai :) Että olisit jo päättänyt meneväsi ulkopuolisen kanssa.

Nyt ei ehkä mies ole mustasukkainen. Mutta tilanne voi muuttua ja aika ikävästi hänen saatua tietää, että olet toteuttanut fantasiasi muualla.

Voiko enää luottaa siihen, ettet ole ollut yhdynnässä?

Miespuoliset KAVERIT ovat pikkaisen eriasia kuin mies joka toteuttaa sinun fantasioitasi.

Eroa veikkaan. Kuinka moni pystyisi jakamaan oman puolisonsa?

Vierailija
37/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:50"]

[/quote]

Toista ei voi pakottaa mihinkään mutta ei joku pukeutumis juttu makkarissa pitäisi nyt olla miehelle  ylivoimainen toteuttaa vaikka vain vaimonsa mieliksi.

Vierailija
38/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

35, olemme keskustelleet kymmeniä kertoja asiasta ja joka ikinen kerta pahoittaneet mielemme asian vuoksi. Syyllisyydentunteeni ovat järkyttävät tämän takia, mutta haluistani en ole päässyt.

Nuorempana sovimme seksuaalisesti yhteen hyvin ja edelleenkin sovimme, jossei tätä yhtä osa-aluetta lasketa. Perusseksi, vaikkakaan ei tyydytä minua, on erittäin hyvää tasoa millä tahansa mittarilla ja mieheni on todella epäitsekäs sängyssä.

Vierailija
39/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 21:56"]

35, olemme keskustelleet kymmeniä kertoja asiasta ja joka ikinen kerta pahoittaneet mielemme asian vuoksi. Syyllisyydentunteeni ovat järkyttävät tämän takia, mutta haluistani en ole päässyt.

Nuorempana sovimme seksuaalisesti yhteen hyvin ja edelleenkin sovimme, jossei tätä yhtä osa-aluetta lasketa. Perusseksi, vaikkakaan ei tyydytä minua, on erittäin hyvää tasoa millä tahansa mittarilla ja mieheni on todella epäitsekäs sängyssä.

[/quote]

Voisiko olla mahdollista, että miehesi kehoitti toteuttamaan fantasiasi  muualla kun ei enää jaksanut keskustella asiasta?

Vierailija
40/70 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40, palasimme aiheeseen myöhemmin vielä uudestaan (mies on todella kärsivällinen) ja hän sanoi, että rakastaa minua niin paljon ettei halua menettää minua ja koska ei pysty itse tyydyttämään tarpeitani, on parempi että joku muu sen tekee. Hän ei halua tietää yksityiskohtia eikä halua että olen yhdynnässä, ei muita vaatimuksia. Sanoi olevansa surullinen asian vuoksi, mutta myöskin tietoinen siitä mitä asia tekee psyykeelleni tällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme