Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaa rukoillaan hädässä tai kiitetään, Jeesusta vai Jumalaa?

Vierailija
14.11.2020 |

Ja mitä Jeesus tekee taivaassa jos Jumala on the Boss?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun mukaan Jeesus ja Isä ovat yhtä. Jeesus itse sanoo noin.

Vierailija
22/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuolentoja molemmat -valinta on vapaa.

Tällaisissa kommenteissa tulee erityisen hyvin esille Jeesuksen ja Jumalan voima ja valta, kun ateistitkin ovat kiinnostuneita asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin rukoili Isää Jumalaa. Opetuslapsiaan hän opetti rukoilemaan Isää hänen nimessään. Monet rukoukset alkavat tai päättyvät ”Jeesuksen nimessä” ja rukoukset on osoitettu Jumalalle. Tämän tietävät kaikki, jotka ovat itse lukeneet uuden testamentin. Eri seurakunnissa saatetaan opettaa erilaisia oppeja. Parhaiten asioista saa tietoa itse lukemalla. Miten alkuseurakunnassa opetettiin ja ajateltiin asioista, tieto siitä löytyy Raamatusta.

Vierailija
24/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen sanoja:

Ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isä kirkastettaisiin Pojassa. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, sen minä teen.”

Johannes 14:13‭-‬14

"Kaikki, mitä Isällä on, on minun. Siksi minä sanoin, että hän (Pyhä Henki) ottaa minun omastani ja ilmoittaa teille.”

--Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään. Totisesti, totisesti minä sanon teille: mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, sen hän antaa teille. Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni. Anokaa, niin te saatte, että ilonne olisi täydellinen.”

--"Sinä päivänä te anotte häneltä minun nimessäni enkä minä sano teille, että pyydän Isältä teidän puolestanne. Sillä Isä itse rakastaa teitä, koska te olette rakastaneet minua ja uskoneet minun lähteneen Jumalan luota."

Johannes 16:15‭, ‬23‭-‬27

Vierailija
25/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus on Jumala. Se on vahvin sana minkä voi sanoa pahaa vastaan. Niin vahva sana, että saa henkilön jopa pillastumaan tai säikähtämään.

Tai sitten vaan muljauttamaan silmiään hihhulin sekoilujen edessä.

Vierailija
26/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi sanoa, Oh Lord, Help me Lord !

-Sinkkiş

Sitten ihan sama kuka auttaa voi aina vedota, että juuri sitähän minä tarkoitinkin !

Vierailija
27/42 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sen verran oo perillä että Jeesus on Jumalan poika... Kai sitä saa rukoilla ihan kumpaa vaan, mutta Jeesus on kai kuitenkin se pääosan esittäjä kun hänen tehtävänsä oli kuolla ristillä ihmisten synyejen vuoksi ja siksi me häntä rukouksissa kiitämme ja hänen armoa toivomme...

Mielenkiintoista. Kristinusko on yksijumalainen uskonto, mutta silti sillä on kaksi "kaikkivoipaa" rukousten vastaanottajaa? Ja vielä pyhä henki päälle. Vertautuu hindulaisuuteen, jossa ylin entiteetti Brahman jakautuu useisiin osa-alueisiin.

Montakos profeettaa teillä on Jumalan tilalla ....

Montako ja sitten vielä joku jumala ??

Vierailija
28/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas montako profeettaa jumalaa jumalien nimiä muissa uskonnoissa onkaan .

Vierailija
29/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu uskonsuunnasta. Helluntailaiset taitavat rukoilla Jeesusta(ilm. körtitkin?), useimmat muut Jumalaa.

Katoliset sitten vaikka pyhimyksiä.

Vierailija
30/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaan isä on Jumalan isä, minä rukoilen Taivaan isää.

Vierailija
31/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan isä on Jumalan isä, minä rukoilen Taivaan isää.

Ps. Hädässä rukoillaan Jumalaa, kuin kaikki on hyvin niin rukoillaan Taivaan isää.

Vihaajat haluavat vain Jumalaa ja makeita asioita. Elämä on työläistä ja kitkerää oikeasti.

Vierailija
32/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
34/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa kehotetaan rukoilemaan Jumalaa Jeesuksen nimessä. Itse vähän vaihtelevasti rukoilen sekä Jumalaa että Jeesusta, useammin varmaan Jeesusta. Kyllä se rukous silti perille asti menee.

Vierailija
35/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä keneltä avun saa.

Vierailija
36/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonttua

Vierailija
37/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatussa kehotetaan rukoilemaan Jumalaa Jeesuksen nimessä. Itse vähän vaihtelevasti rukoilen sekä Jumalaa että Jeesusta, useammin varmaan Jeesusta. Kyllä se rukous silti perille asti menee.

Ilonpilaaja.

Vierailija
38/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, taruolennot auttavat vain saduissa. Hädän tullen toimitaan, ei rukoilla.

Vierailija
39/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä keneltä avun saa.

Näköjään.

Vierailija
40/42 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariaa ja pyhimyksiä