Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurusteleeko 60-70v miehet omanikäisten naisten kanssa?

Vierailija
08.01.2026 |

Vai haluatvatko vanhemmat miehet että omanikäiset naiset ovat yksin?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. 

Vierailija
2/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 50+ naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muukaan heitä huolisi? Ei kukaan nuorempi halua omaishoitajaksi. Vain ne, jotka ovat kasvaneet rinnalle nuoresta, pitävät huolta toisistaan. Tietty rahalla aina saa. 

Vierailija
4/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-70v naiselle sopiva kumppani löytyy 80-90v ikäryhmästä miehiä. Siellä on vielä vetreitä vaareja.

Vierailija
5/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60-70v naiselle sopiva kumppani löytyy 80-90v ikäryhmästä miehiä. Siellä on vielä vetreitä vaareja.

Miks pitää olla noin pakjon vanhempi?

Vierailija
6/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, suurin osa. suurin osa myös haluaa oman ikäisen kumppanin.

Nämä hopeaketut ovat pieni mutta näkyvästi esille nostettu vähemmistö.

Vierailija
7/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova kiinnostus muiden ihmisten seurusteluun

Vierailija
8/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa vastaat taas itselles

Vierailija
9/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö ole huomannut että osa seurustelee ja osa nuorempien kanssa 

Pitää silmät auki niin löydät vastauksen kysymykseen 

Vaikka hjallis seurustelee nuoremman kanssa mutta moni tuon ikäinen on oman ikäisen kanssa ihan naimisissakin

Turha aloitus 

Vierailija
10/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutamassa Facebookin sinkkuryhmässä ja kyllä siellä 60-70v miehet hakevat pääasiassa naista omasta ikähaarukasta.  Toki on näitä tyyppejä jotka kommentoivat kolmekymppisten naisten ilmoituksiin, mutta aika harvassa he ovat.

Vierailija
11/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vastaat taas itselles

Kylä. Minun kunnalleni tulee lehti jossa 66v ukot hakeavat seuraa 60-70v naisista

Vierailija
12/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On 50+ naisen kanssa.

Samassa sarjassa. 66 + 49.

Hyvin menee.

Vierailija
13/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 55v nainen on jo auttamatta ulkona parisuhdemarkkinoilta, jollei ole erityisen varakas ja huoliteltu. Ehkä yli 70-vuotiaat miehet kelpuuttaa ilman em. ominaisuuksiakin. Varttunut mies ei yleensä hyödy ikäisensä naisen kanssa seurustelusta, avioparit tietysti sitten erikseen.

Vierailija
14/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v naisena joka on viimeiset 40v hoitanut ensin lapsia ja sittenvanhuksia katselen kyllä 40v työkaveria sillä silmällä, en minä enää jaksa ketään hoitaa kun jään eläkkeelle.

Vierailija
15/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 55v nainen on jo auttamatta ulkona parisuhdemarkkinoilta, jollei ole erityisen varakas ja huoliteltu. Ehkä yli 70-vuotiaat miehet kelpuuttaa ilman em. ominaisuuksiakin. Varttunut mies ei yleensä hyödy ikäisensä naisen kanssa seurustelusta, avioparit tietysti sitten erikseen.

Miksei?

Vierailija
16/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei joku 70v mies kestä edes 50+ naisen menossa mukana. Tuon ikäinen nainen on työelämässä vielä 17 vuotta ja haluaa vapaa-aikanaan mennä ja matkustella. 

70v mies on ollut eläkkeellä jo kohta 10 vuotta ja joka paikkaa kolottaa, tukka on harmaa, jos sitä ylipäätään on ja iho maksaläikillä.

Kyllä se vaan niin on, että joka ikäluokan on parasta seurustella oman ikäisen kanssa. 

Mulla on 6 vuotta vanhempi mies ja sekin alkaa olla liikaa, nyt kun kummallekin alkaa ikää tulla. Mies pappautuu kovaa vauhtia. 

Tuntuu, että me ollaan ihan eri sukupolvea ja  aikuisia lapsiaan mies ei tahdo ymmärtää millään. On jämähtänyt 60-70-luvulle. 

Vierailija
17/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on sit vain noloa jos ei tuossa iässä osaa arvostaa muuta kuin ulkoista.

Vierailija
18/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neljä vuotta nuorempi miesystävä. Molemmat olemme 60+ ja eläkkeellä.  Minua ei tosin uskottu eläkeikäiseksi ennen kuin näytin paperit.

Mies kuntoilee enemmän, juokseekin. Minä en.

Tutustuttiin viime vuoden lopulla eli tuore suhde.  Elämä voi yllättää, sillä olin ollut sinkkuna jo 10 vuotta, eikä parisuhde näyttänyt todennäköiseltä.

Vierailija
19/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat kai minkä ikäiset tahansa seurustella keskenään, kun saatuvat samaan tilaan ennalta arvaamattoman pituiseksi tuokioksi eikä kumpikaan kehtaa olla hiljaa toisen kuullen. Silloin on paras alkaa seurustella eli pajattaa omaa agendaansa ja kuunnella toisenhi kuulumiset

Vierailija
20/41 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On 50+ naisen kanssa.

80 v on myös 50+, eli olet oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme