Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Kelan koronalisällä (75 e) Biothermin kosmetiikkajoulukalenterin

Vierailija
14.11.2020 |

Lisä maksetaan maanantaina. Kalenteri maksoi Sokoksella 74 e, sain siitä vielä asiakasomistaja-alennuksen 20 %. Haukkukaa pystyyn vaan. Köyhemmilläkin on joskus oikeus itsensä hemmotteluun.

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi hyvinkin varaa Biothermin kalenteriin. Mutta miksi ihmeessä ostaisin sen? Suuri osa niitä näytepakkauksista, joita se sisältää on tarkoitettu joko kuivalle iholle tai normaali- ja sekaiholle. Esim. ne Aquasourcet ei sovi mun iholle yhtään. Niin apllekin käy. Siellä on paljon tavaraa jotka ei sovi sulle.

75 eurolla olisit saanut normaalikokoisen tuotteen sulle sopivana.

Vierailija
162/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi hyvinkin varaa Biothermin kalenteriin. Mutta miksi ihmeessä ostaisin sen? Suuri osa niitä näytepakkauksista, joita se sisältää on tarkoitettu joko kuivalle iholle tai normaali- ja sekaiholle. Esim. ne Aquasourcet ei sovi mun iholle yhtään. Niin apllekin käy. Siellä on paljon tavaraa jotka ei sovi sulle.

75 eurolla olisit saanut normaalikokoisen tuotteen sulle sopivana.

Kyllä sopivat :)

Ap

Vierailija
164/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin tärkeää näyttää hehkeältä nyt kun ei missään voi edes käydä. 

Vierailija
165/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Et ilmeisesti tunne palstan tapoja? Olisit kirjoittanut edes "tapahtui Porvoossa" tai "0/5".

Vierailija
166/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin tärkeää näyttää hehkeältä nyt kun ei missään voi edes käydä. 

Kai tajuat, että ihoa hoidetaan pidemmällä tähtäimellä...

Vierailija
167/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittäjä ja haluaisin kovasti ostaa kosmetiikkakalenterin mutta en voi. Nauti ap kalenteristasi joka aamu!

Vierailija
168/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kritisoi näitä kalentereita sanoen, että "roskiin menee ja ei ole käyttöä" mutta itse ainakin katson ennen tilausta sisällön läpi ja tilaan sen version, missä on hyväksi havaitsemiani tuotteita + kiinnostavia uutuuksia. Muistaakseni jo loppukesästä tubeen alkaa tulla unboxing-videoita näistä kun influensereille lähetetään kalenterit arvioitavaksi etukäteen.

Olisi kyllä kiva, jos näitä olisi suomalaisiakin. Jodelissa joku jo toivoi ensi vuodelle sellaista missä olisi suomalaisten merkkien tuotteita. Nythän on Lumenella oma, mutta itselleni se merkki ei vaan sovi ollenkaan. Voisin kuitenkin mielelläni kokeilla muita suomituotteita.

Tai vaikka joku sellainen missä olisi näitä korvakoruja ym kun Suomessa on yllättävän paljon pieniä yrittäjiä, jotka myyvät tosi kivoja tuotteita. On kalannahasta tehtyjä koruja ja puisia ja ties mitä.

Vierailija
169/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä ja haluaisin kovasti ostaa kosmetiikkakalenterin mutta en voi. Nauti ap kalenteristasi joka aamu!

No perustoimeentulotuki maksetaan kaikille joilla on laskelman mukaan oikeus siihen, joten et sinä itsestäsi marttyyria voi tehdä sen perusteella. Mahdolliset lääkekulut ja lääkärikäynnit otetaan myös huomioon laskelmassa. Muita menojasi en tietenkään voi tietää. 

Vierailija
170/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se väärin että me työssäkäyvät maksamme näiden toimeentulotukea saavien ulosotot. Jokainen saisi maksaa omat velkansa! Ja näitä ulosotossa olevia tulee kokoajan lisää. Eipä taida talous kestää kohta.

Vierailija
171/177 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se väärin että me työssäkäyvät maksamme näiden toimeentulotukea saavien ulosotot. Jokainen saisi maksaa omat velkansa! Ja näitä ulosotossa olevia tulee kokoajan lisää. Eipä taida talous kestää kohta.

Niinhän te maksatte niidenkin menot, jotka ovat yhteiskunnan elättejä, siis ne jotka eivät käy ja jotka eivät haluakaan käydä töissä. Miksi juuri työssä käyvät ulosotossa olevat ovat mielestäsi ongelma? Eivätkö he ole kuitenkin paljon motivoituneempia?

Vierailija
172/177 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule moista rahaa, kun en saa toimeentulotukea. Pienellä eläkkeellä sinnittelen. Suu säkkoä myöten.

Tuntuu ap, että aivan kettuillaksesi kirjoitat.

Omillaan tultava toimeen.

Jos tulosi jäävät alle tietyn rajan, niin silloin olet oikeutettu tt-tukee, kuten jokainen suomalainen. Olethan selvittänyt oikeutesi siihen?

Ap

Ai että jos tulot jäävät alle tietyn rajan niin jokainen on oikeutettu tt-tukeen? Kyllä on niin paskapuhetta!!! Jos on vähänkin säästöjä tai sukumökki niin ei saa vaikka tulot olisi 3-henkiseltä perheeltä pelkkä työmarkkinatuki.

Vierailija
173/177 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oikeasti pitäisi saada peruskouluun talousoppia.

Kyllä tässä on laskut maksettuna ja ruokaa, joten ihan oikeutetusti hemmottelin itseäni. 

Ap

eipä taida olla maksettuna kun kerta ulosotossa olet.

Tarkoitin senhetkistä tilannetta (kun kirjoitin viestini), pöljä. Silloin oli ajankohtaiset laskut kyllä maksettuna, uo-velka oli syntynyt jo aiemmin. Ja nyt on muuten ulosottokin päättynyt jo kesällä eli kaikki velat on maksettu! Taidan tänä vuonna ostaa palkkarahoillani KAKSI kosmetiikkajoulukalenteria, harkitsen Lancomea ja Cliniqueta! 🤩🥰 Hyvää Joulua vaan sullekin jo näin etukäteen. 

Ap

Vierailija
174/177 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saanut mitään koronatukea vaikka olen pelkällä Kelan päivärahalla.

Vierailija
175/177 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ketais ainakaan itelleni ostaa noin kallista joulukalenteria :D Vähän säälittää isäni ja poikaystäväni jotka maksaa 50% palkastaan veroja ja tulonsiirtona mennee sit tällaseen:D Kyllä ymmärrän tarpeen itseään joskus hemmotella jne, mut tuo on ihan törkeän kallis joulukalenteri...

Vierailija
176/177 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
177/177 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ketais ainakaan itelleni ostaa noin kallista joulukalenteria :D Vähän säälittää isäni ja poikaystäväni jotka maksaa 50% palkastaan veroja ja tulonsiirtona mennee sit tällaseen:D Kyllä ymmärrän tarpeen itseään joskus hemmotella jne, mut tuo on ihan törkeän kallis joulukalenteri...

Murehdi sinäkin vain omia rahojasi, älä miesten :)  Paljonko itse maksat veroja, vai etkö käy palkkatöissä? Elättävätkö isäsi ja poikaystäväsi sinut? Saatko tukia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan