Voi HUOH!!!!! Joka ikinen kerta sama juttu
Tilaan ruokaa. Valitsen valikosta ajan, jolloin haluan toimituksen. Joka v...n kerta se ruoka tuodaan etuajassa!!! Miksi on niin vaikeaa noudattaa sitä asiakkaan laittamaa aikaa, ei sitä mahdollisuutta ole huvikseen asetettu tilausjärjestelmään?!
Sitten kun ne tulevat etuajassa ja olen täysin keskeneräisenä, yleensä juuri suihkusta tulleena, niin niille pitää sanoa monta kertaa oven läpi että jätä siihen vaan. Ikinä ei mene perille ekalla kerralla.
V...U!!!!
Menisipä ihmisten aivoihin se, että ETUAJASSA TOIMITTAMINEN TAI SAAPUMINEN ESIM. KOTIKÄYNNILLE EI (!!!!) OLE HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA!! Etenkään, jos asiakas on varta vasten valinnut kellonajan!!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Heh, huomaa kyllä ettei sinulla ole mitään kokemusta asiasta. Osoite on uusi (totta kai, kun asunnot ovat hetki sitten olleet uudistuotantoa) ja kyllä erikoinen, uusi osoite kiinnostaa ihmisiä. On minulle sanottukin puhelimessa, että juu googletinkin tosiaanja huomasin blaablaa...
Eipä sitä näköjään voi tajuta, jos ei ole itse kokenut XD
Nyt päikkäreille ja myöhemmin ehkä kauppaan kävellen.
Joo, ei ole tosiaan kokemusta tästä asiasta eikä tuiki tärkeästä dödön kuivatteluajasta tai taksilla yöllä markettiin menosta ja siitä ketjukaupalla kiukuttelusta. Kerro sitten miten kauppaan kävelyn kanssa meni, jos siis et noinkin tavoitteellisen suorituksen aikana näänny nälkään tai tuuperru kovasta rasituksesta.
Onko täällä palstalla joku uusi pöyröö? Piristävää! Ruokahullu.
Niin :)