Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi HUOH!!!!! Joka ikinen kerta sama juttu

Vierailija
14.11.2020 |

Tilaan ruokaa. Valitsen valikosta ajan, jolloin haluan toimituksen. Joka v...n kerta se ruoka tuodaan etuajassa!!! Miksi on niin vaikeaa noudattaa sitä asiakkaan laittamaa aikaa, ei sitä mahdollisuutta ole huvikseen asetettu tilausjärjestelmään?!

Sitten kun ne tulevat etuajassa ja olen täysin keskeneräisenä, yleensä juuri suihkusta tulleena, niin niille pitää sanoa monta kertaa oven läpi että jätä siihen vaan. Ikinä ei mene perille ekalla kerralla.

V...U!!!!

Menisipä ihmisten aivoihin se, että ETUAJASSA TOIMITTAMINEN TAI SAAPUMINEN ESIM. KOTIKÄYNNILLE EI (!!!!) OLE HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA!! Etenkään, jos asiakas on varta vasten valinnut kellonajan!!

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa se ruoka vasta sen jälkeen kun olet käynyt suihkussa.

Tai käy suihkussa vasta sitten kun olet syönyt.

No kun hän ei halunnut istua tuijottamassa seinää ruokaa odottaessa.

Niin :)

Vierailija
62/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, huomaa kyllä ettei sinulla ole mitään kokemusta asiasta. Osoite on uusi (totta kai, kun asunnot ovat hetki sitten olleet uudistuotantoa) ja kyllä erikoinen, uusi osoite kiinnostaa ihmisiä. On minulle sanottukin puhelimessa, että juu googletinkin tosiaanja huomasin blaablaa...

Eipä sitä näköjään voi tajuta, jos ei ole itse kokenut XD

Nyt päikkäreille ja myöhemmin ehkä kauppaan kävellen.

Joo, ei ole tosiaan kokemusta tästä asiasta eikä tuiki tärkeästä dödön kuivatteluajasta tai taksilla yöllä markettiin menosta ja siitä ketjukaupalla kiukuttelusta. Kerro sitten miten kauppaan kävelyn kanssa meni, jos siis et noinkin tavoitteellisen suorituksen aikana näänny nälkään tai tuuperru kovasta rasituksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä palstalla joku uusi pöyröö? Piristävää! Ruokahullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi