Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi HUOH!!!!! Joka ikinen kerta sama juttu

Vierailija
14.11.2020 |

Tilaan ruokaa. Valitsen valikosta ajan, jolloin haluan toimituksen. Joka v...n kerta se ruoka tuodaan etuajassa!!! Miksi on niin vaikeaa noudattaa sitä asiakkaan laittamaa aikaa, ei sitä mahdollisuutta ole huvikseen asetettu tilausjärjestelmään?!

Sitten kun ne tulevat etuajassa ja olen täysin keskeneräisenä, yleensä juuri suihkusta tulleena, niin niille pitää sanoa monta kertaa oven läpi että jätä siihen vaan. Ikinä ei mene perille ekalla kerralla.

V...U!!!!

Menisipä ihmisten aivoihin se, että ETUAJASSA TOIMITTAMINEN TAI SAAPUMINEN ESIM. KOTIKÄYNNILLE EI (!!!!) OLE HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA!! Etenkään, jos asiakas on varta vasten valinnut kellonajan!!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö psykologilla/terapiassa?

Vierailija
42/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöhullu on miekkoshullu on parkkikiekkohullu on 😴😴😴-hullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Onko ennakoinnissa jotain väärää XD jos minulla oli herätys puolenpäivän aikaan, niin minulla ei ollut mitään tarvetta nukkua klo 20.

Kävin siis kaupassa yöllä ennen nukkumaanmenoa, ongelma on missä tarkalleen ottaen?

Vierailija
44/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yöllinen kauppareissu ole mikään pakon sanelema juttu XD Ihan vaan nautin yöajelusta ja kävin ihan tarkoituksella kaupassa ja ajelin pienen lenkin samalla. Akku myös vaatii ajelua, jotta kerkeää latautumaan. Tämän kertoi minulle autohuoltomiekkonen ja sitä neuvoa kun aloin noudattamaan, loppui auton akun temppuilut.

Vierailija
45/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette tunnu ymmärtävän, että olen nuori ihminen eikä rytmini ole kuin jollain seniorilla. Minut näkee erittäin harvoin kaupassa keskellä päivää. Olen väsynyt päivisin ja iltaisin herään henkiin XD.

Jos haluan kaffia yöllä, juon kaffia yöllä. Jos on nälkä, syön. Ei kello määrittele milloin saan syödä.

Olen nyt opintotauolla, mutta aikaisemmin opiskelin etänä. Eli voin valvoa vaikka aamukolmeen ja herätä klo 12 opiskelemaan. Tai opiskella vaikka illalla.

Vierailija
46/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten missä on se ongelma? XDDDDDDD

Minun OLI PAKKO vääntää parkkikiekkoa. Ymmärrätte varmaan, että jos olisin vain syönyt 24 minuuttia, olisin saanut sakot. Eli menenkö mieluummin kääntämään kiekon vai en? Siinäpä vasta pulma XD Mutta kun en KERENNYT tehdä kaikkea. Ostamaan ruokaa, kävelemään halliin, kääntämään kiekkoa, siirtämään autoa, syömään ja huilaamaan. Oli pakko oikaista ja sitten väsyin siihen meininkiin. Kun painoin hommia koko illan saamatta energiaa ruuasta.

Vierailija
47/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kummasti KAIKKI on aina minun syytäni, vaikka minä vain valitsen toimitusajan, kun sitä mahdollisuutta minulle tarjotaan! Jos homma ei pelaa niin v i ttuako tarjoavat??

Jotenkin kummasti sulle tosiaan kertyy näitä järkyttäviä vastoinkäymisiä ihan solkenaan. Kukaan missään ikinä ei ymmärrä muuttaa jokaikistä käytäntöä ihan vain sinua varten. Onneksi tämä kuljetuskatastrofi on pientä verrattuna siihen että pysäköinnin valvonta, työkkäri, KELA, opiskelupaikka ja jopa oikeuslaitos on jo pilanneet elämäsi.

Ja kaikki tämä hankaluus vain siksi, että olet niin uskomattoman kaunis, sulla on upea osoite, paras maku sisustuksessa ja ihan juristi isänä. Kateus kulminoituu just tässä dödön kuivatusajassa joka on sivuutettu ihan tarkoituksella kaikissa instansseissa.

Vierailija
48/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa se ruoka vasta sen jälkeen kun olet käynyt suihkussa.

Tai käy suihkussa vasta sitten kun olet syönyt.

Vierailija
49/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dödöhullu on miekkoshullu on parkkikiekkohullu on 😴😴😴-hullu

... on isännöitsijähullu on vesilaskuhullu on Kelan toiminnasta raivoava hullu... kohta jää äitihullu tälle kakkoseksi.

Vierailija
50/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kummasti KAIKKI on aina minun syytäni, vaikka minä vain valitsen toimitusajan, kun sitä mahdollisuutta minulle tarjotaan! Jos homma ei pelaa niin v i ttuako tarjoavat??

Jotenkin kummasti sulle tosiaan kertyy näitä järkyttäviä vastoinkäymisiä ihan solkenaan. Kukaan missään ikinä ei ymmärrä muuttaa jokaikistä käytäntöä ihan vain sinua varten. Onneksi tämä kuljetuskatastrofi on pientä verrattuna siihen että pysäköinnin valvonta, työkkäri, KELA, opiskelupaikka ja jopa oikeuslaitos on jo pilanneet elämäsi.

Ja kaikki tämä hankaluus vain siksi, että olet niin uskomattoman kaunis, sulla on upea osoite, paras maku sisustuksessa ja ihan juristi isänä. Kateus kulminoituu just tässä dödön kuivatusajassa joka on sivuutettu ihan tarkoituksella kaikissa instansseissa.

UPEA OSOITE 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö siis.... 🤣🤣🤣🤣 Osoitteeni googlettamalla näkee missä asun. Millaisessa asumuksessa 🤣🤣🤣🤣 ja kummasti en saa IKINÄ apua yhtään mistään, mihin pitää ilmoittaa kotiosoite.

Kun taas kaupassa ja muualla saan livenä lähes aina hyvää kohtelua ja minulla ei ole livenä melkein mitään ongelmia kenenkään kanssa.

Kummasti sitten kasvottomana saan kaikenlaista pas.kaa niskaan. Poliisi ei tutki rikosilmoitusta asiassani, joka täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. En saa rahallista apua yhtään mistään, jos on poikkeuksellinen tilanne.

Ylipäätään kukaan ei ikinä tee hyväkseni yhtään mitään, jos tietävät missä asun. Aika erikoista 🤣🤣

Vierailija
51/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä siitä että ruoka pitäisi toimittaa ajallaan, ei liian aikaisin tai myöhässä. Jos tilaan ruokaa vaikka kello kuudeksi, en halua että minulle tuodaan se jo kymmentä vaille kuusi. Mieluummin tasan kuudelta tai vähän myöhässä.

Vierailija
52/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti firman mielestä se on positiivinen juttu, jos ovat ajoissa eivätkä näin ollen ainakaan myöhässä. Luulisi sinunkin jo monen kerran jälkeen tajunneen tuon ja muuttaneen omaa käytäntöäsi...

Minä en todellakaan voi ennustaa heidän metkujaan ja EDELLEEN, JOS HALUAN NOPEASTI HYVÄÄ RUOKAA NIIN TILAAN MISTÄ HALUAN, ELLEI KOTONA OLE JOTAIN VALMIINA.

MINKÄ TAKIA LOPETTAISIN TILAAMISEN TUOLLAISEN TAKIA, KUN SIITÄ ON HELPPO SANOA. EN OLE VIITSINYT VIELÄ SANOA, KOSKA EN HALUA VAIKUTTAA NIPOLTA.

MUTTA ASIA ON KUITENKIN SUHT HELPOSTI KORJATTAVISSA, JOS NIIN HALUAA.

Et ole VIITSINYT VIELÄ SANOA NIILLE?????? Mutta möyhäät täällä ja lisäksi ihmettelet, kun eivät lue ajatuksiasi. Avaa se suusi!!!!!

Vierailija
53/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti firman mielestä se on positiivinen juttu, jos ovat ajoissa eivätkä näin ollen ainakaan myöhässä. Luulisi sinunkin jo monen kerran jälkeen tajunneen tuon ja muuttaneen omaa käytäntöäsi...

Minä en todellakaan voi ennustaa heidän metkujaan ja EDELLEEN, JOS HALUAN NOPEASTI HYVÄÄ RUOKAA NIIN TILAAN MISTÄ HALUAN, ELLEI KOTONA OLE JOTAIN VALMIINA.

MINKÄ TAKIA LOPETTAISIN TILAAMISEN TUOLLAISEN TAKIA, KUN SIITÄ ON HELPPO SANOA. EN OLE VIITSINYT VIELÄ SANOA, KOSKA EN HALUA VAIKUTTAA NIPOLTA.

MUTTA ASIA ON KUITENKIN SUHT HELPOSTI KORJATTAVISSA, JOS NIIN HALUAA.

Et ole VIITSINYT VIELÄ SANOA NIILLE?????? Mutta möyhäät täällä ja lisäksi ihmettelet, kun eivät lue ajatuksiasi. Avaa se suusi!!!!!

Kun en ole sellainen tyyppi, joka VALITTAA VÄLITTÖMÄSTI. Vaikka sellaisena minua pidätte aina XDDDDD Esimerkiksi viime yönä naapurin uudet vuokra-asukit häiritsivät kovaäänisellä naurulla ja puheella vielä kahdelta yöllä. Vai olikos kello jo kolme.

Tiedän tasan tarkasti milloin tyypit ovat muuttaneet, koska ovat naapureitani ja minulla on suora näköyhteys. Tosin osa noista mölyäjistä oli heidän vieraitaan.

Teki mieli huutaa, että nyt v...u se pää kiinni. MUTTA järkeilin, että eivät varmaan ymmärrä miten hyvin täällä kuuluu äänet ulkoa sisälle.

En minäkään suoraan sanottuna osaisi arvata, että jos nauran ulkona niin se häiritsee naapuria.

Joten en välittömästi alkanut toimenpiteisiin tässä asiassa.

Ruokamestalla ei ole sähköpostiosoitetta enkä halua antaa palautetta soittamalla.

Joten mitä voin tehdä??

Vierailija
54/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En EDELLEENKÄÄN halua vaikuttaa nipolta, joka valittaa valittamisen ilosta. Siksi en VIITSI antaa välittömästi huonoa palautetta! Enkä VIITSI sanoa päin naamaa, että voisitteko noudattaa sitä toimitusaikaa. Kun asia ei TÄLLÄ KERTAA aiheuttanut minulle mitään muuta kuin vi tu tusta.

MUTTA jos en olisi edes kotona ja jättäisivät ruuan ulos jäähtymään, silloin kyllä raivostuisin että mitä v...a ette noudata toimitusaikaa.

Vierailija
55/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna palaute vaikka savumerkein sitten.... On kyllä vaikeaa.

Vierailija
56/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En EDELLEENKÄÄN halua vaikuttaa nipolta, joka valittaa valittamisen ilosta. Siksi en VIITSI antaa välittömästi huonoa palautetta! Enkä VIITSI sanoa päin naamaa, että voisitteko noudattaa sitä toimitusaikaa. Kun asia ei TÄLLÄ KERTAA aiheuttanut minulle mitään muuta kuin v...tusta.

MUTTA jos en olisi edes kotona ja jättäisivät ruuan ulos jäähtymään, silloin kyllä raivostuisin että mitä v...a ette noudata toimitusaikaa.

Vierailija
57/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UPEA OSOITE 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Ööööö siis.... 🤣🤣🤣🤣 Osoitteeni googlettamalla näkee missä asun. Millaisessa asumuksessa 🤣🤣🤣🤣 ja kummasti en saa IKINÄ apua yhtään mistään, mihin pitää ilmoittaa kotiosoite.

Kun taas kaupassa ja muualla saan livenä lähes aina hyvää kohtelua ja minulla ei ole livenä melkein mitään ongelmia kenenkään kanssa.

Kummasti sitten kasvottomana saan kaikenlaista pas.kaa niskaan. Poliisi ei tutki rikosilmoitusta asiassani, joka täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. En saa rahallista apua yhtään mistään, jos on poikkeuksellinen tilanne.

Ylipäätään kukaan ei ikinä tee hyväkseni yhtään mitään, jos tietävät missä asun. Aika erikoista 🤣🤣

Kyllä. Poliisi, Kela ja kaikki mahdolliset instanssit tosiaan ihan ensimmäisenä tarkistaa osoitteen joka paperista. Jos ei ole ihan täysin selvää, että millainen alue on kyseessä niin sitten tosiaan Google Mapsistä sekä satelliittikuvan että street viewn perusteella oikein pohditaan, että mitenkäs tässä toimittaisiin. Hirveen hankalaa tietty, että noi kartat saattaa olla vähän vanhoja, joten aika usein sitten pannaan ihan toi SUPO kurkkaamaan. Onneksi koneäly nykyään osaa tunnistaa näitä tiettyjä osoitteita, esim. Westenväg ja Grankullagatan menee suoraan hylkyyn.

Vierailija
58/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Poliisi, Kela ja kaikki mahdolliset instanssit tosiaan ihan ensimmäisenä tarkistaa osoitteen joka paperista. Jos ei ole ihan täysin selvää, että millainen alue on kyseessä niin sitten tosiaan Google Mapsistä sekä satelliittikuvan että street viewn perusteella oikein pohditaan, että mitenkäs tässä toimittaisiin. Hirveen hankalaa tietty, että noi kartat saattaa olla vähän vanhoja, joten aika usein sitten pannaan ihan toi SUPO kurkkaamaan. Onneksi koneäly nykyään osaa tunnistaa näitä tiettyjä osoitteita, esim. Westenväg ja Grankullagatan menee suoraan hylkyyn.

Heh, huomaa kyllä ettei sinulla ole mitään kokemusta asiasta. Osoite on uusi (totta kai, kun asunnot ovat hetki sitten olleet uudistuotantoa) ja kyllä erikoinen, uusi osoite kiinnostaa ihmisiä. On minulle sanottukin puhelimessa, että juu googletinkin tosiaanja huomasin blaablaa...

Eipä sitä näköjään voi tajuta, jos ei ole itse kokenut XD

Nyt päikkäreille ja myöhemmin ehkä kauppaan kävellen.

Vierailija
59/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se yöllinen kauppareissu ole mikään pakon sanelema juttu XD Ihan vaan nautin yöajelusta ja kävin ihan tarkoituksella kaupassa ja ajelin pienen lenkin samalla. Akku myös vaatii ajelua, jotta kerkeää latautumaan. Tämän kertoi minulle autohuoltomiekkonen ja sitä neuvoa kun aloin noudattamaan, loppui auton akun temppuilut.

No hyvän vainerruksen siitä kuitenkin sait aikaan.

Vierailija
60/63 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilaa se ruoka vasta sen jälkeen kun olet käynyt suihkussa.

Tai käy suihkussa vasta sitten kun olet syönyt.

No kun hän ei halunnut istua tuijottamassa seinää ruokaa odottaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi