Voi HUOH!!!!! Joka ikinen kerta sama juttu
Tilaan ruokaa. Valitsen valikosta ajan, jolloin haluan toimituksen. Joka v...n kerta se ruoka tuodaan etuajassa!!! Miksi on niin vaikeaa noudattaa sitä asiakkaan laittamaa aikaa, ei sitä mahdollisuutta ole huvikseen asetettu tilausjärjestelmään?!
Sitten kun ne tulevat etuajassa ja olen täysin keskeneräisenä, yleensä juuri suihkusta tulleena, niin niille pitää sanoa monta kertaa oven läpi että jätä siihen vaan. Ikinä ei mene perille ekalla kerralla.
V...U!!!!
Menisipä ihmisten aivoihin se, että ETUAJASSA TOIMITTAMINEN TAI SAAPUMINEN ESIM. KOTIKÄYNNILLE EI (!!!!) OLE HYVÄÄ ASIAKASPALVELUA!! Etenkään, jos asiakas on varta vasten valinnut kellonajan!!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että tilausaikoja pitää noudattaa.
Mutta onhan tää aloittaja varsinainen mt-tapaus. Huutaa caps lockeilla ja toistelee sanaa, joka normaalisti sensuroitaisiin, ja väittää vielä, ettei pidä nimittelystä.... No voisiko aloittaa itsestään??
Miksi sinne suihkuun pitää rynnätä, jos tää tilanne toistuu joka kerta? Kuulostaa pakko-oireiselta. Sori, mutta et saa sympatiaa. Tilaa jostain muualta, jos palvelu ei miellytä. Jos firma on ainoa, joka tekee sinua miellyttävää ja edullista ruokaa, sitten kestät sen, että menet pyyhe päässä ja vettä valuen ottamaan ruuan vastaan, kun kerran suihku on pakko ajoittaa siihen kohtaan.
Tajuatko että minulla menee suihkussa maksimissaan vartti?? Sitten dödö, se kuivuu hetken, sitten vaatteet päälle. Minulla ei ole mitään ongelmaa avata ovea tukka märkänä, mutta v...ttaa kun tullaan etuajassa ja minulla saattaa olla meikki viimeistelemättä ja näytän pelleltä!! Ripsari saattaa olla levinneenä, kun en ole kerennyt pyyhkimään pois. Varmaan haluan avata pellen näköisenä??
Ketä kiinnostaa sun dödön kuivatus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se, jolla oli syömisongelmia, kun ei ehtinyt käydä kaupassa, ajeli aamuyöstä huoltsikalle hakemaan ruokaa, nukkui vapaa-aikansa nälkäheikotuksissaan ja viljelee 😴-emojia? Samat kierrokset havaittavissa.
Sama tyyppi. Aina massiiviset rähinät palstalla liittyen ruokaongelmiin, päänsärkyyn ja nukkumiseen. Ja tosiaam näemmä vaihtanut hymiötä, ennen oli tuo 😴😴😴😴
Sellaista se on, kun on vuorokausirytmi ihan pielessä ja tietenkin ruokailurytmi samoin. Ei kukaan tarvitse yöllä ruokaa, ellei ole tapana valvoskella säännöllisesti pikkutunneille asti. Eikä se huutamalla ja nimittelemällä muuksi muutu. Ap, tarvitset lääkkeitä ja terapiaa.
Jotenkin kummasti KAIKKI on aina minun syytäni, vaikka minä vain valitsen toimitusajan, kun sitä mahdollisuutta minulle tarjotaan! Jos homma ei pelaa niin v i ttuako tarjoavat??
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen kyllästynyt tuohon jatkuvaan nimittelyyn. Painukaa vìttuuñ. Jos minulla on nälkä ja haluan nopeasti hyvää ruokaa, niin en jätä tilaamatta siksi että ovat ìdì00tteja eivätkä osaa toimittaa oikeaan aikaan. Kyllä jätän tilaamatta vasta, jos ruoka on pas kaa ja palvelu töykeää 😑😑 ìdì00tti.
Jos sulla on nälkä ja haluat nopeasti hyvää ruokaa, arvostat varmaan sitä, että ruoka tulee nopeammin kuin on tilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap se, jolla oli syömisongelmia, kun ei ehtinyt käydä kaupassa, ajeli aamuyöstä huoltsikalle hakemaan ruokaa, nukkui vapaa-aikansa nälkäheikotuksissaan ja viljelee 😴-emojia? Samat kierrokset havaittavissa.
Sama tyyppi. Aina massiiviset rähinät palstalla liittyen ruokaongelmiin, päänsärkyyn ja nukkumiseen. Ja tosiaam näemmä vaihtanut hymiötä, ennen oli tuo 😴😴😴😴
Sellaista se on, kun on vuorokausirytmi ihan pielessä ja tietenkin ruokailurytmi samoin. Ei kukaan tarvitse yöllä ruokaa, ellei ole tapana valvoskella säännöllisesti pikkutunneille asti. Eikä se huutamalla ja nimittelemällä muuksi muutu. Ap, tarvitset lääkkeitä ja terapiaa.
Huomaatko, että olen nytkin ihan hereillä? En ole herännyt puoli tuntia sitten. Että ihan normaali rytmi on.
Mikset käy psykologilla, ap? Sulla on kauhean voimakkaita reaktioita asioihin. Hirveitä päähänpinttymiä siitä, miten asioiden kuuluu olla tässä maailmassa, ettei sulla vain olisi epämukavaa. Näitä sun skitsoketjuja on ainakin vuoden ajan täällä ollut ja sinuna katsoisin peiliin ja myöntäisin, että kaikki ei ole nupissa kunnossa. Muistan sen sun ketjun, jossa et syönyt työharjoittelussa etkä kotona, eikä mitään ratkaisua ollut asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen totaalisen kyllästynyt tuohon jatkuvaan nimittelyyn. Painukaa vìttuuñ. Jos minulla on nälkä ja haluan nopeasti hyvää ruokaa, niin en jätä tilaamatta siksi että ovat ìdì00tteja eivätkä osaa toimittaa oikeaan aikaan. Kyllä jätän tilaamatta vasta, jos ruoka on pas kaa ja palvelu töykeää 😑😑 ìdì00tti.
Jos sulla on nälkä ja haluat nopeasti hyvää ruokaa, arvostat varmaan sitä, että ruoka tulee nopeammin kuin on tilattu.
En arvosta. Kestän kyllä odottaa tunnin, kun teen sinä aikana pakolliset jutut enkä vain istu pöydän ääressä ja tuijota seinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä, että tilausaikoja pitää noudattaa.
Mutta onhan tää aloittaja varsinainen mt-tapaus. Huutaa caps lockeilla ja toistelee sanaa, joka normaalisti sensuroitaisiin, ja väittää vielä, ettei pidä nimittelystä.... No voisiko aloittaa itsestään??
Miksi sinne suihkuun pitää rynnätä, jos tää tilanne toistuu joka kerta? Kuulostaa pakko-oireiselta. Sori, mutta et saa sympatiaa. Tilaa jostain muualta, jos palvelu ei miellytä. Jos firma on ainoa, joka tekee sinua miellyttävää ja edullista ruokaa, sitten kestät sen, että menet pyyhe päässä ja vettä valuen ottamaan ruuan vastaan, kun kerran suihku on pakko ajoittaa siihen kohtaan.
Tajuatko että minulla menee suihkussa maksimissaan vartti?? Sitten dödö, se kuivuu hetken, sitten vaatteet päälle. Minulla ei ole mitään ongelmaa avata ovea tukka märkänä, mutta v...ttaa kun tullaan etuajassa ja minulla saattaa olla meikki viimeistelemättä ja näytän pelleltä!! Ripsari saattaa olla levinneenä, kun en ole kerennyt pyyhkimään pois. Varmaan haluan avata pellen näköisenä??
Voi kyynel!
Kuule, usko mua, ne ruuantoimittajat on nähny kaikenlaisia variksenpelättimen näköisiä ihmisiä, ei niitä haittaa yhtään, ne tekee työtään.
Jos haluat olla hehkeimmilläsi kun ovikello soi, mene ensin suihkuun, kuivattele dödö (!), meikkaa ja laita hiukset. Tee sitten vasta se ruokatilaus.
Onks tää se, joka ei voinut syödä töissä tai työharjoittelussa, kun piti käydä tauolla kääntämässä parkkikiekkoa? Klassikkohullu!
Vierailija kirjoitti:
Mikset käy psykologilla, ap? Sulla on kauhean voimakkaita reaktioita asioihin. Hirveitä päähänpinttymiä siitä, miten asioiden kuuluu olla tässä maailmassa, ettei sulla vain olisi epämukavaa. Näitä sun skitsoketjuja on ainakin vuoden ajan täällä ollut ja sinuna katsoisin peiliin ja myöntäisin, että kaikki ei ole nupissa kunnossa. Muistan sen sun ketjun, jossa et syönyt työharjoittelussa etkä kotona, eikä mitään ratkaisua ollut asiaan.
Minähän kerroin, että aikaa syömiselle ei yksinkertaisesti ollut. Minun oli pakko käydä siirtämässä parkkikiekkoa välttääkseni sakot ja liikuttaa auton renkaita hieman, etteivät ne ole täysin samassa asennossa kuin aiemmin. Tiedätte varmaan, että parkkipirkot katsovat renkaiden asentoa. Joskus, jos oli mahdollista niin siirsin auton nopeasti läheiseen ruutuun.
Tämän lisäksi piti kävellä parkkihalliin ja takaisin, ja voin kertoa että siihen kului aikaa enemmän kuin 1 minuutti.
Aikaa syömiselle ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaatko, että olen nytkin ihan hereillä? En ole herännyt puoli tuntia sitten. Että ihan normaali rytmi on.
No laitapa viesti vaikka aamuyhdeksältä niin uskon.
Valvo vain yöt, ei se meitä haittaa, mutta älä suotta skitsoile niin paljon.
Hienoa, ap. Olet ottanut jo ison edistysaskeleen. Viime joulukuussa sun elämä oli vielä näinkin rankkaa:
---
En jaksa!!! Kun en nuku enkä syö (TYÖSSÄOPPIMINEN)
klo 20:03 | 3.12.2019
Minulla on kaksi lakisääteistä taukoa, 12 minuuttia x 2. Joudun pitää ne aina (!) putkeen, koska minun täytyy säätää parkkikiekkoa etten saa sakkoja. Siihen menee aikaa joten on paljon järkevämpää viettää tauko autossa kuin juosta hiki hatussa pitkin maita ja mantuja.
Joka ikinen päivä menee samalla kaavalla. Herään rättiväsyneenä, liian myöhään ja hirveässä nälässä (ellen ole syönyt yöllä eli muutama tunti aiemmin.)
Oli aamupalaa tai ei, ikinä en kerkeä sitä syömään. Menen töihin ja painan 3 tuntia väsyneenä ja nälässä. Sitten kun vihdoin on tauon paikka, ehdin käydä vain hakemassa kaupasta ateriankorvikejuoman, kiirehtiä autolle, kulauttaa juoman tai kaksi kurkkuun, katsoa vähän puhelinta, katsoa peiliin ja sitten täytyy kohta jo juosta takaisin töihin.
Ihmettelen etten saanut sakkoja kertaakaan, vaikka yleensä autoni seisoi samassa ruudussa koko päivän, renkaiden asento oli vain hieman muuttunut XDDDDDDDDDD
Ainiin ja kaupassa käynti tauon aikana. Lisäksi kiekon säätö ja kävely paikasta a paikkaan b. Siinähän se tauko menikin.
Ap:n helmiä myös tämä:
"Aina se herääminen menee viime tippaan, kun uni ei tule yöllä tai on pakko hakea aamupalaa/välipalaa yöllä kaupasta."