Lestadiolais mies ja tavan nainen.
Olen tavallinen ei uskovainen nainen, nuori vasta 26. Elän avoliitossa ja meillä yksi lapsi.
Työssä tapasin lestadiolais miehen jolla vaimo ja lapsia! Kuitenkin mies osoitti minulle kiinnostusta ja on ihastunut...
Itsekkin kiinnostunut miehestä mutta vaimo, lapset ja lestaadiolaisuus arveluttaa!
Millanen yhtälö tuo olis?
Kommentit (33)
Yhtälö olisi pettäminen, uskontoon katsomatta. Haluatko sinä alkaa pettämään omaa miestäsi ja lapsesi isää? Mitä pahaa hän on sinulle tehnyt ansaitakseen sen?
Kerrotko tarkemmin, miten mies osoitti kiinnostusta? Kertoiko selkeästi vai tulkitsitko tilanteen? Moni tietämäni lestadiolaismies on hyvä keskustelija ja uskaltaa flirttaillakin, koska ajattelee, että toinen ei kuvittele sen enempää, kun taustat tiedossa. Jos mies kuitenkin alkaisi suhteeseen sinun kanssasi ja eroaisi vaimostaan, niin hän myös silloin jättäii uskonsa. Eroja tulee lestadiolaisuudessakin, mutta ei sen vuoksi että vaihetaan kumppania.
Jos mies on naimisissa ja hänellä on paljon lapsiakin vaimon lisäksi ja sinä olet avoliitossa ja sinullakin on lapsi niin unohda koko juttu.
Onko pakko heti hurahtaa jos joku mies joskus osoittaa jotain kiinnostusta ja mikään pakko ei ole heti sille työkaverille jalkoja levittää.
Keskity omaan parisuhteeseen ja jos se ei nappaa niin ota ero ja etsi joku VAPAA mies. Uskonnolla ei ole mitään tämän asian kanssa tekemistä mutta moraalilla on.
Mulla on yksi tuttu, jolla oli suhde naimisissa olevan lestamiehen kanssa. Saivat lapsiakin, yllätys.
No ollaan oltu työn ulkopuolellakin tekemisissä ja mies esim pitää kädestä ja ottaa kainaloon ja tietysti ollaan juteltu monenlaista :)
En haluaisi perhettäni tai muidenkaan rikkoa, mutta miehessä vaan on sitä jotain...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:41"]Mulla on yksi tuttu, jolla oli suhde naimisissa olevan lestamiehen kanssa. Saivat lapsiakin, yllätys.
[/quote]onko vielä yhdessä?
Ei sitten auta mikään muu kuin rikkoa kaksi perhettä, kun siinä miehessä on sitä jotakin. Senhän sinä halusit kuulla.
Hymynaama vielä perään, niin kaikki on hyvin. :)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:49"]Ei sitten auta mikään muu kuin rikkoa kaksi perhettä, kun siinä miehessä on sitä jotakin. Senhän sinä halusit kuulla.
[/quote] noh... En minä yksin mitään riko. Ja miksi en saisi olla onnellinen?
Tavan? Mikä on "tavan nainen"? Minkä tavan? Huonon tavan?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:41"]Mulla on yksi tuttu, jolla oli suhde naimisissa olevan lestamiehen kanssa. Saivat lapsiakin, yllätys.
[/quote]onko vielä yhdessä?
[/quote]ei kai
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:53"]Tavan? Mikä on "tavan nainen"? Minkä tavan? Huonon tavan?
[/quote] joo, puhun murteella ja se ehkä voi näkyä myös kieliasussa, mutta ymmärsit kuitenkin?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:54"]Provo.
[/quote] tulihan se sieltä...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:49"]Ei sitten auta mikään muu kuin rikkoa kaksi perhettä, kun siinä miehessä on sitä jotakin. Senhän sinä halusit kuulla.
[/quote] noh... En minä yksin mitään riko. Ja miksi en saisi olla onnellinen?
[/quote]
Sekö tekee pettämisen ja jättämisen oikeutetuksi, ettei ole siinä yksin? Onko sinun onnellisuutesi nyt kiinni tästä yhdestä ukosta, huolimatta siitä että siinä samalla teet 10 muuta ihmistä onnettomiksi?
Tosi kiva mies... En koskis pitkällä tikullakaan äijään, joka pettää lapset ja vaimon. Tue mieluummin vaimoa ja anna huutia koko miehen kuvatukselle.
Tuommosta miestä kutsutaan pelimieheksi eli ei ole uskollinen kenellekkään. Eli ei kannata pilata sun omaa perhettä pelimiehen takia. Voi olla monta naista yhtäaikaa joita lämmittelee...
Tuommosta miestä kutsutaan pelimieheksi eli ei ole uskollinen kenellekkään. Eli ei kannata pilata sun omaa perhettä pelimiehen takia. Voi olla monta naista yhtäaikaa joita lämmittelee...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:53"]Tavan? Mikä on "tavan nainen"? Minkä tavan? Huonon tavan?
[/quote] joo, puhun murteella ja se ehkä voi näkyä myös kieliasussa, mutta ymmärsit kuitenkin?
[/quote]
Kerro nyt vielä, mitä murretta tuo murresana "tavan" on? En todella ymmärrä.
Up