Ihastuminen parisuhteessa
Elämä on mallillaan. Vasta remontoitu kiva asunto, hyvä parisuhde, molemmilla hyvät työpaikat ja ura nousussa, kaksi lasta, paketti kasassa kaikin puolin.
Ja minä ihastuilen ympäriinsä epätoivoisiin kohteisiin. Mikä mua vaivaa?! Tälläkin hetkellä flirttailen yhden nuoren tytön kanssa ja lisäksi olen ihastunut todella väärään kohteeseen eli pomooni. Selväähän se on, ettei kummassakaan jutussa ole mitään järkeä. Mua vähän ahdistaa tää ihastuminen vääriin ja outoihin kohteisiin, kun oman elämän pitäisi olla enemmän kuin kunnossa. Se pomoon ihastuminen on nimittäin sillä asteella, että jos hän tekisi liikkeen mua kohti, en ohittaisi sitä.
Mun miehessä ei ole mitään vikaa. Hän on hellä, rakastava, hyvä isä, hyvä rakastaja jne jne jne. Meidän parisuhde on se, jota naapurit ja kaverit kadehtii. ja silti mä olen tämmönen. Mitäs jos päädyn rikkomaan koko kuvion oman sekoiluni vuoksi?
Kommentit (4)
KAIKKI ihastuvat muihinkin liittonsa aikana, juju piileekin siinä mitä noille ihastuksille tehdään ;)
No miten mä pääse siitä ajatuksesta, että vastaan, mikäli pomo jotakin ehdottelee+ Eihän se ehdottele tietenkään, kun ammattilainen on, mutta silti haaveilen asasta.
Varmasti kaikki ihastuu pitkässä parisuhteessa muihinkin, mutta mun kysymys onkin miksi mä ihastun niihin, joilta ei vastakaikua voi saada ja toisaalta se, miksi kuvittelen, että pitäisi edes saada vastakaikua ja aloittaa jotakin. Saikohan tosta nyt mitään selvää ;)
ap
Eikö kukaan muu ihastuile epätoivoisesti ja pikkuisen ahdistu siitä?
Niin ja olen nainen. Joskus nuoruudessa on ollut jotain bi-kokeiluja, mutta miehiin päin olen kallellaan enemmän. Siinä tytössä on vaan jotain.....
ap