Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reisien peittämä uimapuku? Onko sellaista?

Vierailija
11.03.2014 |

Mulla on uimapuku, jossa on "hameenhelma", mutta se ei ole kovinkaan pitkä. Haluaisin jotain näkösuojaa polviin saakka. Mitkään poikien uimasortsit eivät käy, koska niissä ei saa mennä uimahalliin.

Mulla on niin kamalat arvet jaloissa ja saan jalkojeni kanssa aina huomiota. Itse kestäisin sen jotenkin, mutta lasten kanssa uidessa ei ole kiva saada niin paljon huomiota.

Nettisivuilta löysin yhden, mutta se maksoi yli 200 euroa. ihan niin paljon ei ole varaa laittaa uimapukuun.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuota burkinia pitää ilman legginssejä ja uimapäähinettäkin, jos ei niitä tahdo mutta kätevä uima-asu. 

Vierailija
22/26 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa sellaisesta yläselän peittävästä uikkarista. Selässä hirveä arpi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulluspuku ja vielä sellainen uimalakki venytettynä kaulaan asti niin kukaan ei tunnista! :D

Vierailija
24/26 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 12:32"]

Onko tietoa sellaisesta yläselän peittävästä uikkarista. Selässä hirveä arpi!

[/quote]

Uimapaitoja on olemassa. Ainakin lastenkokoja löytyy suomalaisista kaupoista. Etelä-Euroopasta ja nettikaupoista löytyy aikuisten kokoja. Tuossa linkissä on 176cm asti ainakin.

http://www.meditex.fi/shop/product_details.php?p=317

Vierailija
25/26 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 08:50"]

Mulla on uimapuku, jossa on "hameenhelma", mutta se ei ole kovinkaan pitkä. Haluaisin jotain näkösuojaa polviin saakka. Mitkään poikien uimasortsit eivät käy, koska niissä ei saa mennä uimahalliin.

Mulla on niin kamalat arvet jaloissa ja saan jalkojeni kanssa aina huomiota. Itse kestäisin sen jotenkin, mutta lasten kanssa uidessa ei ole kiva saada niin paljon huomiota.

Nettisivuilta löysin yhden, mutta se maksoi yli 200 euroa. ihan niin paljon ei ole varaa laittaa uimapukuun.

[/quote] Onko se huomio tuijottelua vai tuleeko joku ihan sanomaan jotain ilkeaa?

Vierailija
26/26 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lahkeelliset kisapuvut on sitten aikamoisia "makkarankuoria". Jos normaalisti käytät vaikka kokoa 38 niin kannattaa ottaa koko 40 tai jopa 42. Lisäksi nuo kisapuvut menee herkästi rikki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi