Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä tehnyt päivääkään työtä enkä aio tehdäkään

Vierailija
11.03.2014 |

Tässäpä syyt tähän

1) En kelpaa mihinkään töihin koska en ole ollut töissä joka kesä 13-vuotiaasta lähtien, työnhaussa hyödyttävää työkokemusta ei ole, täysin turhaa kokemusta navettatyöstä kyllä. Vasta selasin työpaikka-ilmoituksia ja siellä oli joku huoltamo-työntekijän paikka auki - ja eikö mitä, sitä varten piti olla kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja osata sen veikkaus-päätteen tai mikä lienee, käyttö. Siis asia jonka neuvomiseen menee ehkä pari minuuttia, sitähän ei voi oppia vaan se pitää osata.

2) Suuri osa ihmisistä on niin aggressiivisia kusipäitä että ne ei kykene käyttäytymään asiallisesti ja mä en siedä sellaista. Opiskelut on kaatuneet siihen että pitäisi tehdä harjoitteluja ja mä en hyväksy sättimistä ja haukkumista siitä etten heti osaa kaikkea.

3) Vaikka kokemusta lehmistä löytyy, en isojen osaamispuutteiden ja kohdassa 2 mainittujen seikkojen takia voi tehdä mitään lomitushommiakaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mua piristi .. no ite aattelen tilanteen näin.. mulla on talo lainat vaki työ ja suht hyvät tulot! Herään joka aamu klo 04.40 ja siitä sitte helsinkii töihi lahdesta siiS..

Mä oon ilonen siitä että tänä päivänä saa oikeasti mennä töihin ja ei sulla tuuu koskaa olemaankaa mitää omaa ja mitää säännöllisyyttä elämässäs! Tosi kiva mennä duunii tänääki ku tietää että maksaa veroja jonku tommoselle ylimieliselle joka voi räkii kattoo päivät pitkät.. !

Vierailija
2/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mua piristi .. no ite aattelen tilanteen näin.. mulla on talo lainat vaki työ ja suht hyvät tulot! Herään joka aamu klo 04.40 ja siitä sitte helsinkii töihi lahdesta siiS..

Mä oon ilonen siitä että tänä päivänä saa oikeasti mennä töihin ja ei sulla tuuu koskaa olemaankaa mitää omaa ja mitää säännöllisyyttä elämässäs! Tosi kiva mennä duunii tänääki ku tietää että maksaa veroja jonku tommoselle ylimieliselle joka voi räkii kattoo päivät pitkät.. !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset aivan jäätävän asennevammaiselta ja negatiiviselta. Ehkä on parempi pysyä pummina, maksumiehet saa tehdä rauhassa töitä kun et ole kiukuttelemassa.

Vierailija
5/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kevättä! Eiköhän se siitä. Älä huoli lähden tänäänkin aikasin aamusta työmaalle, jotta saat jatkossakin voita leivän päälle.

Vierailija
6/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä luet työpaikkailmoituksia jos kerta et aio tehdä töitä? Sulla on selvä suunnitelma, joten älä sekoita päätäsi lukemalla työpaikkailmoituksia.

Vierailija
7/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en viitsi tehdä töitä - enkä tee vaikka tappaisitte, koska en saa pillua.

Ei ole mitään järkeä raataa kuhnurina ja maksaa veroja yksinhuoltajien elatukseen ja kaiken maaailman paskojen siittämien kakaroiden päivähoitoihin & koulutuksiin, jos ei itse pääse jyystämään vittua.

Vierailija
8/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täytyy kans painaa pitkää päivää et voit olla tolla asenteella... ohhoh!

Vierailija
9/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan me työssäkäyvät ilosia siitäkin vähäsestä mitä saadaan ansaitulla työllä ja että saadaan nimenomaan olla töissä ! Hyvää työpäivää kaikille työssäkäyville !

Vierailija
10/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin ^^^

Vierailija
11/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ekan kommentoivan kanssa sulla ei tuu koskaa kyl olemaa mitää konkreettista et älä sit valita vuosien päästä ku oot erakoitunu ja miks sull ei oo sitä sun tätä...

Vierailija
12/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, missä te tapaatte näitä kusipäitä, jotka huutaa kaikesta. Minä en nimittäin tapaa. Mulla on töissä ihan mukavaa, osaan hommani ja saan sopivasti lisää haastetta kun haluan. Mulle ei kukaan huuda eikä raivoa, ja jos niin joskus poikkeustapauksessa käviskin, ei mun sen takia tarvitse töitä lopettaa, koska voin vain rauhassa odottaa, että se joku rauhoittuu.

Btw. Kaikkiin niihin työpaikkailmoistuksessa esitettyihin toiveisiin ei tarvitse suhtautua kuolemanvakavasti. Työtä voi hakea, vaikka ei olekaan ihan just se. Mut jos sen saa, sitten todellakin tehdään se työ, eikä nirppanokkailla.

Vierailija
13/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:57"]Minäkään en viitsi tehdä töitä - enkä tee vaikka tappaisitte, koska en saa pillua.

Ei ole mitään järkeä raataa kuhnurina ja maksaa veroja yksinhuoltajien elatukseen ja kaiken maaailman paskojen siittämien kakaroiden päivähoitoihin & koulutuksiin, jos ei itse pääse jyystämään vittua.

[/quote] Hei! Voin auttaa sinua töistä päästyäni. Missä nähdään ;)

Vierailija
14/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:06"]

Ollaan me työssäkäyvät ilosia siitäkin vähäsestä mitä saadaan ansaitulla työllä ja että saadaan nimenomaan olla töissä ! Hyvää työpäivää kaikille työssäkäyville !

[/quote]

Arbeit macht frei ja omistava luokka nauraa....

Vierailija
15/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällätapaa ajattelioita löytyy aina.. meitä on moneen junaan..

Vierailija
16/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:09"]

Samaa mieltä ekan kommentoivan kanssa sulla ei tuu koskaa kyl olemaa mitää konkreettista et älä sit valita vuosien päästä ku oot erakoitunu ja miks sull ei oo sitä sun tätä...

[/quote]

Mitä sillä sun sitä sun tätälläsi viime kädessä teet? Käärinliinoissa ei ole taskuja.

Vierailija
17/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:57"]Minäkään en viitsi tehdä töitä - enkä tee vaikka tappaisitte, koska en saa pillua.

[/quote] Hei! Voin auttaa sinua töistä päästyäni. Missä nähdään ;)

[/quote]

Oletko neitsyt? Käytettyä naista en huoli.

Vierailija
18/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se työ on se mikä pitää elämän rytmissään ! Mä ymmärrän ne ketkä ei voi oikeasti työllistyä, mutta en niitä kellä on terveet jalat ja kädet sekä pää missä on tommonen asenne! Yök olet ällöttävä!

Vierailija
19/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se työ on se mikä pitää elämän rytmissään ! Mä ymmärrän ne ketkä ei voi oikeasti työllistyä, mutta en niitä kellä on terveet jalat ja kädet sekä pää missä on tommonen asenne! Yök olet ällöttävä!

Vierailija
20/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä vitussa vaa tee päivääkää töitä ,mä hoidan ne sunki puolesta! Saatana että suututtaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän