Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ikinä tehnyt päivääkään työtä enkä aio tehdäkään

Vierailija
11.03.2014 |

Tässäpä syyt tähän

1) En kelpaa mihinkään töihin koska en ole ollut töissä joka kesä 13-vuotiaasta lähtien, työnhaussa hyödyttävää työkokemusta ei ole, täysin turhaa kokemusta navettatyöstä kyllä. Vasta selasin työpaikka-ilmoituksia ja siellä oli joku huoltamo-työntekijän paikka auki - ja eikö mitä, sitä varten piti olla kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja osata sen veikkaus-päätteen tai mikä lienee, käyttö. Siis asia jonka neuvomiseen menee ehkä pari minuuttia, sitähän ei voi oppia vaan se pitää osata.

2) Suuri osa ihmisistä on niin aggressiivisia kusipäitä että ne ei kykene käyttäytymään asiallisesti ja mä en siedä sellaista. Opiskelut on kaatuneet siihen että pitäisi tehdä harjoitteluja ja mä en hyväksy sättimistä ja haukkumista siitä etten heti osaa kaikkea.

3) Vaikka kokemusta lehmistä löytyy, en isojen osaamispuutteiden ja kohdassa 2 mainittujen seikkojen takia voi tehdä mitään lomitushommiakaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:24"]

Kyllä se työ on se mikä pitää elämän rytmissään ! Mä ymmärrän ne ketkä ei voi oikeasti työllistyä, mutta en niitä kellä on terveet jalat ja kädet sekä pää missä on tommonen asenne! Yök olet ällöttävä!

[/quote]

Oletko kehitysvammainen?

Vierailija
22/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:24"]

Kyllä se työ on se mikä pitää elämän rytmissään ! Mä ymmärrän ne ketkä ei voi oikeasti työllistyä, mutta en niitä kellä on terveet jalat ja kädet sekä pää missä on tommonen asenne! Yök olet ällöttävä!

[/quote]

Oletko kehitysvammainen?

[/quote]

en ole , työssä käyvä , ja ihan terveet ajatukset päässä toisin ku sulla? Ootko työssäkäyvä ? Näköjään et jos et ymmärrä... sääli..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:27"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:24"]

[/quote]

Oletko kehitysvammainen?

[/quote]

en ole , työssä käyvä , ja ihan terveet ajatukset päässä toisin ku sulla? Ootko työssäkäyvä ? Näköjään et jos et ymmärrä... sääli..

Vierailija
24/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä monellla tulee sama kommentti pariin kertaa johtuuko mobiili sovelluksesta?

Vierailija
25/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:30"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:25"]

Joo älä vitussa vaa tee päivääkää töitä ,mä hoidan ne sunki puolesta! Saatana että suututtaa!

[/quote]

Putin myöntää varmasti sulle työn sankarin mitalin, jahka kerkiää Ukrainan bisneksiltään Suomeen. Keep up the hard work, baby!

[/quote]

siihen pyrin...

Vierailija
26/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio lukea teidän haukkujanne, mutta kommentoin vielä että suunnilleen ainoa "työ" johon soveltuisin olisi karjatilan emäntä, sellaisen "työpaikanhan" saa hankittua ihan vaan levittämällä kinttunsa jollekin sopivalle maajussille. Nykyisellä heilalla nyt vaan ei ole maatilaa. Useimmille maajusseille en kyllä kelpaisikaan, eikä ne enää nykyään monet edes kaipaa mitään emäntää. Kotiäitiys olis muuten ihan OK, mutta en aio elinkelvottomuuteni takia lisääntyä.

ap

Vierailija
27/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:57"]Minäkään en viitsi tehdä töitä - enkä tee vaikka tappaisitte, koska en saa pillua.

Ei ole mitään järkeä raataa kuhnurina ja maksaa veroja yksinhuoltajien elatukseen ja kaiken maaailman paskojen siittämien kakaroiden päivähoitoihin & koulutuksiin, jos ei itse pääse jyystämään vittua.

[/quote] Hei! Voin auttaa sinua töistä päästyäni. Missä nähdään ;)

[/quote]

Oletko neitsyt? Käytettyä naista en huoli.

[/quote] En ole. No voi harmi ei voi mitään. Tarjolla olisi ollut mutta en kelpaa. Täytyy mun miettiä jotain muuta sitten ;)

Vierailija
28/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun kouluttautua?

Vierailija
29/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah nii sullako pitäis kaikki olla valmiina? Mee levittää niitä kinttuja prkl.. mikä ongelma?

Vierailija
30/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:30"]

[/quote]

Oletko kehitysvammainen?

[/quote]

[/quote]

Tiedätkä, että keskiajalla maaorjilla oli puolet vuodesta vapaata?

Vierailija
31/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ työ työ

Vierailija
32/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en rupee kyl alle 2500 e kk tekee mitää.. ei oo järkee

Vierailija
33/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:32"]

En aio lukea teidän haukkujanne, mutta kommentoin vielä että suunnilleen ainoa "työ" johon soveltuisin olisi karjatilan emäntä, sellaisen "työpaikanhan" saa hankittua ihan vaan levittämällä kinttunsa jollekin sopivalle maajussille. Nykyisellä heilalla nyt vaan ei ole maatilaa. Useimmille maajusseille en kyllä kelpaisikaan, eikä ne enää nykyään monet edes kaipaa mitään emäntää. Kotiäitiys olis muuten ihan OK, mutta en aio elinkelvottomuuteni takia lisääntyä.

ap

[/quote]

Se on ihan ok, koska järkevää palkkatyötä nyt vain ei enää riitä kaikille.

Omasta mielestäni sulle sopisi maksaa kansalaispalkkaa sen johdosta, että olet seuraneiti miehellesi.

Vierailija
34/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:23"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:57"]Minäkään en viitsi tehdä töitä - enkä tee vaikka tappaisitte, koska en saa pillua.

Ei ole mitään järkeä raataa kuhnurina ja maksaa veroja yksinhuoltajien elatukseen ja kaiken maaailman paskojen siittämien kakaroiden päivähoitoihin & koulutuksiin, jos ei itse pääse jyystämään vittua.

[/quote]

[/quote] En ole. No voi harmi ei voi mitään. Tarjolla olisi ollut mutta en kelpaa. Täytyy mun miettiä jotain muuta sitten ;)

[/quote]

Ei sitä nyt mitä tahansa sikaa panna. Joku tolkku sentään.

Vierailija
35/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajärjestelmän ja Veikkaus-päätteen käytön oppiminen ei hoidu parissa minuutissa.

Viestisi heijastaa kyvyttömyyttä asiakaspalvelutehtäviin joten et olisi ollut oikea valinta ko. tehtävään.

Suurempi haaste on hyvän asiakaspalvelun omaksuminen kuin kyseisten laitteiden hallinta.

Oletko miettinyt maatalousoppilaitokseen hakeutumista.

Avauksessasi on hienoa se että tunnistat omat taitopuutteesi. Seuraava askel on miten saisit kyseisiä taitoja hankittua. Asenne ja tahtotila ratkaisee. 

Ennen vanhaan oli isoissa taloissa karjakoita, ex miehen sisko teki elämäntyönsä karjakkona.

Vierailija
36/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 08:00"]

Kassajärjestelmän ja Veikkaus-päätteen käytön oppiminen ei hoidu parissa minuutissa.

Viestisi heijastaa kyvyttömyyttä asiakaspalvelutehtäviin joten et olisi ollut oikea valinta ko. tehtävään.

Suurempi haaste on hyvän asiakaspalvelun omaksuminen kuin kyseisten laitteiden hallinta.

Oletko miettinyt maatalousoppilaitokseen hakeutumista.

Avauksessasi on hienoa se että tunnistat omat taitopuutteesi. Seuraava askel on miten saisit kyseisiä taitoja hankittua. Asenne ja tahtotila ratkaisee. 

Ennen vanhaan oli isoissa taloissa karjakoita, ex miehen sisko teki elämäntyönsä karjakkona.

[/quote]

Hevonpaskaa ja lässynlää. "Asenne ja tahtotila" - vittu mitä...luulisi nyt joku tolkku olevan kliseissä ja jargonpaskassakin.

Vierailija
37/37 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Voi mies 28 :D. Tunnusta nyt viimein jo itselles että olet homo! Camoon, ei se ole niin kamalaa. Huvittaa nää kaappihomot lassukat jotka itkee kun kukaan ei "anna vittua", ja sitten jos joku antaisi, otetaan hätäkonstit käyttöön ja ruvetaan vaatimaan neitsyttä. Mitä tahansa että pystytään jatkamaan saman vanhan levyn pyöristystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi