Lopetin meikkaamisen!
Ainoastaan mustiin silmänalusiin ja punaisiin nenänpieliin laitan peitevoidetta ja vähän meikkipuuteria t-alueelle, mutta muuten ei mitään, paitsi ehkä sävyttävää huulirasvaa. Ja kulmissa on kestoväri.
Näin siis aina, paitsi jos joku erikoistilanne, johon '' pakko '' puleerata.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:38"]5 minuuttia päivässä tekee vuodessa 1825 minuuttia, 50 vuodessa 91250 minuuttia, mikä taas tekee 63,4 vuorokautta, eli 202,88 työpäivää (7,5h), eli meneehän siinä yhden työuran aikana melkein vuosi meikatessa. Miehet eivät sitä harrasta, joten en minäkään.
[/quote]
Mietin just samaa, että miks helvetissä mun pitäis meikata sen enempää kuin miehen. Mieheni nimittäin myös vetää meikkipuuterit nenään, jos on näppyjä tm. punakkuutta havaittavissa. Ja näyttää sen jälkeen paljon paremmalta.
Ap
No ei kukaan pakota tai ei kenenkään ole pakko meikata miestä enemmän, mutta miksei saisi?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:31"]
Ainoastaan mustiin silmänalusiin ja punaisiin nenänpieliin laitan peitevoidetta ja vähän meikkipuuteria t-alueelle, mutta muuten ei mitään, paitsi ehkä sävyttävää huulirasvaa. Ja kulmissa on kestoväri.
Näin siis aina, paitsi jos joku erikoistilanne, johon '' pakko '' puleerata.
[/quote]
ai lopetit vai?
En ole koskaan meikannut päivittäin, mutta ripsiä ja kulmia kestovärjään muutaman kuukauden välein. Sen lisäksi talvella tulee käytettyä huulirasvaa. En koe olevani huonompi kanssasisariani.
Itsekin välillä mietin, miten turhaa on sutata väriä naamaansa. Olen oikeasti sen näköinen, mitä olen ilman meikkiä. Ei miehetkään meikkaa, mutta naiset kuitenkin pitää niitä komeina:)
En ole kuitenkaan vielä uskaltanut luopua esim. ripsarista, koska tulee valju olo ilman sitä. Sitten yksi syy on vielä se, että näytän tylsältä näiden tekoripsinaisten vierellä.
En mä kyllä meikkaa miesten takia... Ihme oletus :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:12"]En mä kyllä meikkaa miesten takia... Ihme oletus :)
[/quote]
Miksi sitten meikkaat? Itseäsi varten? Eikö sekin ole ajan hukkaa, kun tiedät miltä näytät ilman meikkiä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:12"]En mä kyllä meikkaa miesten takia... Ihme oletus :)
[/quote]
Miksi sitten meikkaat? Itseäsi varten? Eikö sekin ole ajan hukkaa, kun tiedät miltä näytät ilman meikkiä.
[/quote]
Siksi että tunnen oloni mukavaksi ehostuksen kanssa. Siinä ei ole mitään väärää.
Saatan meikata ihan kotipäivinäkin. Se piristää.
Siinä missä muut lakkaa kynsiä jne, sama asia.
Kuinkahan miehiä pidettäisiin komeana jos eivät leikkaisi hiuksia, ajaisi viiksiä ja muotoilisi partaansa ollenkaan.
Silmien meikkaamisen lopettaminen on se suurin helpotus, ripsien taivuttaminen ja ripsarin ja rajausten kanssa sotkeminen on ollu suurin stressi - ja tietysti myös niiden poistaminen illalla myös. Lisäksi silmäni ärtyvät merkistä.
Aloituksessa tosiaan oli myös hiven sarkasmia liittyen julkkisten '' meikittömyyteen '' :)
Silmänaluset mulla on oikeasti tosi mustat luonnostaa , näytän narkkarilta ilman peitevoidetta. Ja nenän puuterointiin menee 5 sekuntia, mutta tekee jo tosi paljon.
Ap