Hallitus on tuonut 250 000 ulkomaalaista Suomeen 3:ssa vuodessa
Kommentit (20)
Nehän ovat tulleet ihan itse ja itärajan takaa olisi tullut satojatuhansia lisää ellei hallitus - opposition vastustuksesta huolimatta - olisi sulkenut rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat tulleet ihan itse ja itärajan takaa olisi tullut satojatuhansia lisää ellei hallitus - opposition vastustuksesta huolimatta - olisi sulkenut rajaa.
Raja oli jo kiinni. Rajalaki oli turhaakin turhempi.
"Hallitus on tuonut"
Naisten äänioikeus oli virhe.
No eihän nämä kolmansista maista tuulevat ilman lupaa voi tulla..
Ja oppositio on vastustanut raivokkaasti.
Ainoa joka kirjaimellisesti toi niitä, on P. Haavisto vihr charterlennoilla ihan.
Naisilta äänioikeus kokonaan pois.
Eu määrittää tämänkin asian.
Ap aivoton provo.
Tällä hallituskaudella maahantulijoiden määrä on suorastaan romahtanut. Kiristyksiä tarvitaan edelleen, siinäkin olen persujen kanssa samaa mieltä. Pelkään vain pahoin, että seuraava hallitus tekee tyhjäksi nämä saavutukset ja avaa myös itärajan ”hädänalaisille”.
Tarvitsemme työntekijöitä, emme henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka kirjaimellisesti toi niitä, on P. Haavisto vihr charterlennoilla ihan.
Joo ja itse nyt häipyy suuri palkkaiseen hommaan .Pitäisi olla sellainen laki että jotka suomelle tekee huonoja päätöksiä niin joutuisivat puolet palkastaan valtiolle maksamaan veroja.
Jotkut ulkkikset puolustelivat tuloaan sillä, että heillä on ranteenpaksuiset poninhännät, että Suomi tarvitsee paksuhiuksisia naisia. He saivat kovasti vastalauseita ihan aiheesta, koska Suomessa kaivataan oikeita huippuammattilaisia, eikä hiuksia. Toisaalta hehän voisivat tehdä hiuksillaan hyväntekeväisyyttä. He voisivat lahjoittaa hiuksensa syöpää sairastaville niin Suomessa asuvat, kuin ulkomaillakin asuvat. Mitään muuta siitä ei saa, kuin hyvän mielen, mutta hyvä teko se olisi.
Joidenkinhan pitää esim vanhukset hoitaa, ei ole tunkua suomalaisista sillä alalla.
Mutku kansainväliset sopparit, orjalaivojen terva ja razzzismi!
Vierailija kirjoitti:
"Mutku Sanna, mutku edellinen hallitus, mutku kommunismi, mutku media, mutku ajojahti, mutku vihervassarit, mutku Biden, mutku viestintä, mutku m-muuttajat, mutku ihan kaikki muut!"
Siinä tulevat palstapersujen selitykset. Samat myös hallituksella siis
Persuhullun peppukipu ja vasennus ylätapissa :-))))))
"Mutku Sanna, mutku edellinen hallitus, mutku kommunismi, mutku media, mutku ajojahti, mutku vihervassarit, mutku Biden, mutku viestintä, mutku m-muuttajat, mutku ihan kaikki muut!"
Siinä tulevat palstapersujen selitykset. Samat myös hallituksella siis