Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni victoria milanista

Vierailija
10.03.2014 |

Hän vain ei tiedä sitä vielä. Ystäväni joka sinkkuna on siellä (älkää kysykö miksi) aloitti keskustelun hänen kanssaan tietämättä miehen henkilöllisyyttä. Kertoi minulle heti kun mies lähetti hänelle kuvan josta tunnisti.

Nyt hän sopi miehen kanssa treffit jonkun ajan päähän. Minä olen menossa paikalle.

Mitä olette mieltä suunnitelmasta? Mä olen järjettömän raivoissani mutta olen päättänyt kestää siihen asti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on vaikeaa mutta olen jääräpää.

Asumme suhteellisen pienellä paikkakunnalla, ystäväni jonkun matkan päässä. Treffit on sovittu ystäväni kotipaikkakunnalle.

Kertokaa rakkaat sisaret, miten mä selviän tästä?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule kertomaan väliaikatietoja. Olisipa hyvä, jos joku sellainen ystäväsi voisi mennä, jota miehesi ei tunne. Ja pistäisi sen nauhotuksen päälle. :) Mutta minä sinua menisin itse.

Vierailija
2/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tapaamisen on tarkoitus olla Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:53"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:37"]

Öhöm jos nyt jätetään nämä moraaliasiat ja kenen olisi pitänyt antaa kenelle enemmän- asiat sikseen.

Miehesi on maksanut treffiseurasta ja et voi sitä oikein mennä pilaamaan treffejä ja pahoinpitelemään toista. Mikään laki maailmassa ei kiellä ihmisiä tapaamasta tai paneskelemasta keskenään. Tuo asuntoasiakin on kyllä siten, että ei ketään voi käskeä kodistaan lähteä. Itse voit toki poistua jos ei miellytä.

Miehesi ei ole tekemässä mitään laitonta, mutta sinä olet. Se että olet vihainen ei muuta sitä tosiasiaa.

Sitäpaitsi ei hän menisi Victoria Milanin sivuille, jollei siihen olisi tarvetta. Hillitsehän omistuksenhaluasi.

[/quote]

Hillitsehän yksinkertaisuuttasi. Kun ihmiset menevät naimisiin se on keskenäinen sopimus ettei toisten kanssa naiskennella. Uskomatonta että on vielä joku ryperys joka ei sitä tiedä.

[/quote]

Naimisiinmeneminen on kyllä juridinen juttu jolla ei ole mitään tekemistä naiskentelun kanssa.

[/quote]

Kyllä siinä normaalit ihmiset samalla lupaavat olla uskollisia.

[/quote]

Niin ja elää yhdessä elämänsä loppuun asti, antaa pimppaa aina kun haluaa ja tehdä voikkuleipiä, olla neitsyitä ja sitten jos ei onnistu niin kivitetään kuoliaaksi ...

Ei siinä ole kyse muusta kuin siitä miten omaisuus jaetaan.

Vierailija
4/58 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/58 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tämä päätökseen?

Vierailija
6/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ensimmäinen kerta kun epäilet miestäsi?

Vierailija
7/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit antanut vähän enemmän.

Vierailija
8/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen ollut varmaan niin naiivi etten ole osannut kuvitellakaan moista. En ole edes tullut ajatelleeksi asiaa koska meillä on aika tasapainoinen elämä, teemme asioita yhdessä ja erikseen, seksiä on aika useamman kerran viikossa.

Argh. Kumpa tietäisin miten pärjään kun tapaamme.

Vierailija
9/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:13"]

Olisit antanut vähän enemmän.

[/quote]

ymmärrän tämän ajatuksen mutta ehkä olen sittenkin ollut liian helppo. En muista koska viimeksi olisin kieltäytynyt seksistä.

Vierailija
10/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti valmiiksi mitä sanot. Vaikka kaksi ensimmäistä lausetta suunnittelet valmiiksi. Sinulla kuitenkin sydän hakkaa sataa, hiki valuu ja paha olo täyttää sisuksen. Et saa tuolloin mitään järkevää suustasi, joten suunnittele se puoli valmiiksi. Näin myös saat sanottua sen mitä haluat. Ja mieskin on ehkä enemmän ööönä kun sinulta tulee suustasi asiaa.

Vierailija
11/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:18"]

Mieti valmiiksi mitä sanot. Vaikka kaksi ensimmäistä lausetta suunnittelet valmiiksi. Sinulla kuitenkin sydän hakkaa sataa, hiki valuu ja paha olo täyttää sisuksen. Et saa tuolloin mitään järkevää suustasi, joten suunnittele se puoli valmiiksi. Näin myös saat sanottua sen mitä haluat. Ja mieskin on ehkä enemmän ööönä kun sinulta tulee suustasi asiaa.

[/quote]

Näin minäkin asian mietin. Ongelma on vain se, että ajatukseni siitä mitä minun pitäisi sanoa, vaihtuu jatkuvasti. Välillä olen niin raivoissani että ajattelin vain vaatia kotiavaimet pois (tiedän etten sitä voi tehdä), välillä pelkään alkavani vain hysteerisesti itkemään, välillä päässä risteilee jopa ihan sivistyneitä ajatuksia.

on pää aika tyhjänä. En ollut lainkaan valmistautunut tällaisia miettimään.

Vierailija
12/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden miehet jääneet kiinni tuosta sivustosta? Miten te ratkaisitte asian?

Vierailija
13/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sivusto toi on? 

Vierailija
14/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun mies jäi kiinni. Oli juurikin tuollainen vale-tapaaminen sovittu, mutta mies jätti syystä tai toisesta menemättä. Seksitreffit oli siis sovittu. Mies sai keploteltua asian niin, että halusi vain testata ja katsella miten flaksi käy. Ei muka olisi missään vaiheessa aikonut pettää. Ja nainen usko.. Jepjep.

Pidä huoli että miehelles ei jää mitään tuollaista porsaanreikää, että alat ikävissäsi uskoa miehen typeriin selityksiin.

Vierailija
15/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saavut treffipaikalle, vedä oikea koukku ja äijää suoraan pataan, älä edes kuuntele selityksiä. Tyyppi on opetuksen tarpessa. Oppiipahan perkele olemaan.

Sen jälkeen määräät sen kämpille, sillä on tasan 15 min. aikaa pakata romunsa ja häipyä teidän yhteisestä asunnosta.  Ei mitään väliä, vaikka tyypi omistaisi asunnon. Se lähtee ja antaa sulle aikaa/ tilaa etsiä rauhassa uutta kotia.

Vätys ansaitsee kylmää kyytiä.

Tsemppiä!

Vierailija
16/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:34"]

mikä sivusto toi on? 

[/quote]

treffisivusto varatuille...

Vierailija
17/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks noita perheenrikomus sivuja täytyy edes ylläpitää,saat.na!

Vierailija
18/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:43"]Kun saavut treffipaikalle, vedä oikea koukku ja äijää suoraan pataan, älä edes kuuntele selityksiä. Tyyppi on opetuksen tarpessa. Oppiipahan perkele olemaan.

Sen jälkeen määräät sen kämpille, sillä on tasan 15 min. aikaa pakata romunsa ja häipyä teidän yhteisestä asunnosta.  Ei mitään väliä, vaikka tyypi omistaisi asunnon. Se lähtee ja antaa sulle aikaa/ tilaa etsiä rauhassa uutta kotia.

Tsemppiä!

[/quote]

Juu ja mitäs sitten kun mies sanoo että ei käy, en lähde tää on mun asunto. Tottakai tollanen sika kuuluis ulkoruokintaan, mutta eihän se ulosheitto välttämättä noin suunnitellusti ja kätevästi mene. Tuossa tilanteessa iskis varmaan kaiken vihan päälle itku ja sehän se ärsyttäis että miehen edessä itkee kun ei vaan jaksa enää.

Vierailija
19/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:43"]

Kun saavut treffipaikalle, vedä oikea koukku ja äijää suoraan pataan, älä edes kuuntele selityksiä. Tyyppi on opetuksen tarpessa. Oppiipahan perkele olemaan.

Tsemppiä!

[/quote]

kiitos tsempistä. Sitä tarvitsen.

Onni onnettomuudessa on että asunto on kokonaan minun nimissäni, perittyä omaisuutta. Olen sen verran lyhyempi kuin mieheni että tuo oikea koukku voisi osua juurikin niihin oikeisiin kohtiin...

Vierailija
20/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa, vastaan edellisiin viesteihin..

Jos olisi minun mies, niin se tyyppihän lähtee, tai se itkee ja lähtee.

Vätyksellä olisi tasan 2 vaihtoehtoa häipyä, joko hyvällä tai pahalla.

Isompaankin ukkoon on olemaassa sellaiset keinot, ettei ole paljoa vastaan panemista. Eikä se tyyppi tosiaankaan halua olla sen jälkeen saman katon alla minun kanssa, voi taata sen. Lähteminen on huomattavasti helpompi vaihtoehto.

Pitää antaa ison pyörän pyöriä, naisellinen raivo kannustaa uskomattomiin suorituksiin. On sitä ennenkin retkuja laitettu ulkoruokintaan. Suosittelen jokaiselle naiselle, jota kohtaan mies on kaltoin kohdellut, se on voimaannuttava kokemus.  Been there, done that.

-11