Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni victoria milanista

Vierailija
10.03.2014 |

Hän vain ei tiedä sitä vielä. Ystäväni joka sinkkuna on siellä (älkää kysykö miksi) aloitti keskustelun hänen kanssaan tietämättä miehen henkilöllisyyttä. Kertoi minulle heti kun mies lähetti hänelle kuvan josta tunnisti.

Nyt hän sopi miehen kanssa treffit jonkun ajan päähän. Minä olen menossa paikalle.

Mitä olette mieltä suunnitelmasta? Mä olen järjettömän raivoissani mutta olen päättänyt kestää siihen asti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on vaikeaa mutta olen jääräpää.

Asumme suhteellisen pienellä paikkakunnalla, ystäväni jonkun matkan päässä. Treffit on sovittu ystäväni kotipaikkakunnalle.

Kertokaa rakkaat sisaret, miten mä selviän tästä?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet kotona sepostukset, että mihin on menossa ja pölähdät treffi-paikalle. Istut vastapäätä etkä sano sanaakaan. Kuuntelet änkytykset, syytökset ja selitykset. Lopussa nouset ylös ja toivotat hyvää loppuelämää. Ei tollasta ole mikää pakko jäädä hämmästelemään.

Vierailija
42/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun ystäväsi on rikkonut Victoria Milanin sääntöjä, jos on sivulla vaikka on sinkku. Se on varattu varatuille! Itse ainakin ilmiantaisin sen "ystävän" sivuston ylläpitäjille. Törkeää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:47"]

Se sinun ystäväsi on rikkonut Victoria Milanin sääntöjä, jos on sivulla vaikka on sinkku. Se on varattu varatuille! Itse ainakin ilmiantaisin sen "ystävän" sivuston ylläpitäjille. Törkeää!

[/quote]

siellä on kyllä ihan mahdollisuus olla avoimesti sinkkunakin ja rekisteröityä sinkkuna. Joten ei ole rikkonut mitään sääntöjä, sori.

Vierailija
44/58 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten homma etenee?

Vierailija
45/58 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sinkkuna kirjauduin sinne (siellähän voi myös sinkut etsiä toisiaan) mutta ihan hirvittävä määrä oli heti naimisissa olevia miehiä kimpussa, uskokaa tai älkää!!! Meinasin oksentaa. En tavannut ketään.

Vierailija
46/58 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule takaisin!

Vierailija
47/58 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi niin moni ehdottaa, että ap:n kaveri menisi alkuun treffeille, ja ap ilmestyisi vasta hetken kuluttua. Eikös jo käynyt ilmi, että mies tuntee tämän kaverin?

En ole myöskään varma onko loppupeleissä fiksuinta hoitaa tilannetta tällä ehdotetulla tavalla, että treffit sovitaan ja ap ilmestyy ystävänsä sijasta paikalle. Tokihan siitä saa hyvää draamaa (ihan meille av:n lukijoillekin...), mutta ap:n ja miehensä kannalta saattaisi olla rakentavampaa ottaa asia käsittelyyn ihan kotioloissa. Todella ikävä tilanne kumminkin.

Vierailija
49/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaathan raportoida tänne miten kävi?

Vierailija
50/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo jäsenyyshän maksaa n. 50€ kuukaudessa, ketä hullu maksaa tuon verran siitä että voi hyvällä tuurilla päästä painamaan...

Vierailija
51/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:37"]

Öhöm jos nyt jätetään nämä moraaliasiat ja kenen olisi pitänyt antaa kenelle enemmän- asiat sikseen.

Miehesi on maksanut treffiseurasta ja et voi sitä oikein mennä pilaamaan treffejä ja pahoinpitelemään toista. Mikään laki maailmassa ei kiellä ihmisiä tapaamasta tai paneskelemasta keskenään. Tuo asuntoasiakin on kyllä siten, että ei ketään voi käskeä kodistaan lähteä. Itse voit toki poistua jos ei miellytä.

Miehesi ei ole tekemässä mitään laitonta, mutta sinä olet. Se että olet vihainen ei muuta sitä tosiasiaa.

Sitäpaitsi ei hän menisi Victoria Milanin sivuille, jollei siihen olisi tarvetta. Hillitsehän omistuksenhaluasi.

[/quote]

Hillitsehän yksinkertaisuuttasi. Kun ihmiset menevät naimisiin se on keskenäinen sopimus ettei toisten kanssa naiskennella. Uskomatonta että on vielä joku ryperys joka ei sitä tiedä.

Vierailija
52/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:47"]

Miks noita perheenrikomus sivuja täytyy edes ylläpitää,saat.na!

[/quote]

Sivusto ei riko perheitä, kyllä sen tekee ihan ne ihmiset itse

Vierailija
53/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tehty mun exälle. Mies oli match.comissa ja mun entinen koulukaveri bongas hänet. Pyysi treffeille 150 kilometrin päähän. Mies keksi hyvät selitykset ja lähti, mun ystävä laittoi mulle videoo, kuvia, ja äänitiedostoa treffeiltä. Jossa mies valehtelee silmät ja suut täyteen. Mä latasin ne miehelle kun tuli kotiin ja nakkasin äijän ulos mun kämpästä. 

Onneksi oli vasta muutettu avoliittoon ja tää selvis jo alkumetreillä

Tsemppiä ja matkaan

Vierailija
54/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:13"]Olisit antanut vähän enemmän.

[/quote]

Niimpä, pihtaajaämmien kohtalo on usein karu mutta myös itse ansaittu.

Vierailija
55/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 13:25"]

Öhöm jos nyt jätetään nämä moraaliasiat ja kenen olisi pitänyt antaa kenelle enemmän- asiat sikseen.

Miehesi on maksanut treffiseurasta ja et voi sitä oikein mennä pilaamaan treffejä ja pahoinpitelemään toista. Mikään laki maailmassa ei kiellä ihmisiä tapaamasta tai paneskelemasta keskenään. Tuo asuntoasiakin on kyllä siten, että ei ketään voi käskeä kodistaan lähteä. Itse voit toki poistua jos ei miellytä.

Miehesi ei ole tekemässä mitään laitonta, mutta sinä olet. Se että olet vihainen ei muuta sitä tosiasiaa.

Sitäpaitsi ei hän menisi Victoria Milanin sivuille, jollei siihen olisi tarvetta. Hillitsehän omistuksenhaluasi.

[/quote]

Hillitsehän yksinkertaisuuttasi. Kun ihmiset menevät naimisiin se on keskenäinen sopimus ettei toisten kanssa naiskennella. Uskomatonta että on vielä joku ryperys joka ei sitä tiedä.

[/quote]

Naimisiinmeneminen on kyllä juridinen juttu jolla ei ole mitään tekemistä naiskentelun kanssa.

Vierailija
56/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:38"]

[/quote]

[/quote]

Naimisiinmeneminen on kyllä juridinen juttu jolla ei ole mitään tekemistä naiskentelun kanssa.

[/quote]

Kyllä siinä normaalit ihmiset samalla lupaavat olla uskollisia.

Vierailija
57/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 14:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kyllä siinä normaalit ihmiset samalla lupaavat olla uskollisia.

Vierailija
58/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa taas tapahtuu