Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni jäi kiinni victoria milanista

Vierailija
10.03.2014 |

Hän vain ei tiedä sitä vielä. Ystäväni joka sinkkuna on siellä (älkää kysykö miksi) aloitti keskustelun hänen kanssaan tietämättä miehen henkilöllisyyttä. Kertoi minulle heti kun mies lähetti hänelle kuvan josta tunnisti.

Nyt hän sopi miehen kanssa treffit jonkun ajan päähän. Minä olen menossa paikalle.

Mitä olette mieltä suunnitelmasta? Mä olen järjettömän raivoissani mutta olen päättänyt kestää siihen asti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Se on vaikeaa mutta olen jääräpää.

Asumme suhteellisen pienellä paikkakunnalla, ystäväni jonkun matkan päässä. Treffit on sovittu ystäväni kotipaikkakunnalle.

Kertokaa rakkaat sisaret, miten mä selviän tästä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alan miettiä enemmän tätä asiaa, sitä tyhjempi pääni on.

Tuntuu että jo nyt sydän hakkaa ja paniikki iskee päälle. Pelkään etten osaa olla miehelleni kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta kaipa keksin jonkun työstressiä tai jonkun syyksi jos kyselee kireydestä.

Tästä tulee pitkä odotus.

Vierailija
22/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhöm jos nyt jätetään nämä moraaliasiat ja kenen olisi pitänyt antaa kenelle enemmän- asiat sikseen.

Miehesi on maksanut treffiseurasta ja et voi sitä oikein mennä pilaamaan treffejä ja pahoinpitelemään toista. Mikään laki maailmassa ei kiellä ihmisiä tapaamasta tai paneskelemasta keskenään. Tuo asuntoasiakin on kyllä siten, että ei ketään voi käskeä kodistaan lähteä. Itse voit toki poistua jos ei miellytä.

Miehesi ei ole tekemässä mitään laitonta, mutta sinä olet. Se että olet vihainen ei muuta sitä tosiasiaa.

Sitäpaitsi ei hän menisi Victoria Milanin sivuille, jollei siihen olisi tarvetta. Hillitsehän omistuksenhaluasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene siihen lankaan että uskot hänen selityksiä ja syytät itseäsi, että hän hakee muualta seuraa. Tunnen yhden pettäjämiehen ja vuosikausia miettinyt pitäisikö puuttua ja kertoa vaimolleen. En vain halua ottaa itselle niitä syytöksiä käräyttämisestä kun en millään tavalla ole heidän ongelmiinsa syyllinen ja se mies varmasti kostais mulle.

Vierailija
24/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:37"]Öhöm jos nyt jätetään nämä moraaliasiat ja kenen olisi pitänyt antaa kenelle enemmän- asiat sikseen.

Miehesi on maksanut treffiseurasta ja et voi sitä oikein mennä pilaamaan treffejä ja pahoinpitelemään toista. Mikään laki maailmassa ei kiellä ihmisiä tapaamasta tai paneskelemasta keskenään. Tuo asuntoasiakin on kyllä siten, että ei ketään voi käskeä kodistaan lähteä. Itse voit toki poistua jos ei miellytä.

Miehesi ei ole tekemässä mitään laitonta, mutta sinä olet. Se että olet vihainen ei muuta sitä tosiasiaa.

Sitäpaitsi ei hän menisi Victoria Milanin sivuille, jollei siihen olisi tarvetta. Hillitsehän omistuksenhaluasi.

[/quote]

Mies 28v?

Vierailija
25/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että nolaat itsesi.

Vierailija
26/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanko oikeasti meinaat että pystyt harrastamaan enää seksiä kun tiedät?

Vierailija
27/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:37"]

Öhöm jos nyt jätetään nämä moraaliasiat ja kenen olisi pitänyt antaa kenelle enemmän- asiat sikseen.

[/quote]

ööh, olen menossa ystäväni puolesta treffeille, ei liene laitonta? Kaikki muut kirjoittelut mm. oikeasta koukusta ja ties mistä eivät ole minun kirjoittamiani. Vaan ehdotuksia kuinka jonkun mielestä minun pitäisi toimia.

Ja kuten totesin jo keskustelun alussa, mieli tekisi mutta tiedän etten voi heittää ketään omasta kodistaan pihalle, vaikka satunkin talon yksin omistamaan.

Vierailija
28/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:51"]

ihanko oikeasti meinaat että pystyt harrastamaan enää seksiä kun tiedät?

[/quote]

En, en varmasti pysty. Siksi tässä mietinkin työstressi jne asioita tekosyyksi.

Vierailija
29/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 21:37"]

[/quote]

Haloo, maa kutsuu.. Oletko ihan terve?

Vierailija
30/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene paikalle, älä paljasta mitään ennen sitä. Sinun pitää saada hänet verekseltään kiinni. Jos puhut miehelle asiasta aiemmin, hän alkaa selitellä ja sinä lankeat antamaan anteeksi.

Minun mielestä sinun ei tarvitse sanoa siellä paikan päällä treffiajankohtana mitään. Sun mies kyllä tajuaa, että tiedät kaiken tarvittavan. Tuleeko ystäväsi sinne mukaan? Eikö olisi hyvä, jos he tapaisivat, ja seuraat hetken kauempaa?

Vierailija
31/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:07"]

Mene paikalle, älä paljasta mitään ennen sitä. Sinun pitää saada hänet verekseltään kiinni. Jos puhut miehelle asiasta aiemmin, hän alkaa selitellä ja sinä lankeat antamaan anteeksi.

Minun mielestä sinun ei tarvitse sanoa siellä paikan päällä treffiajankohtana mitään. Sun mies kyllä tajuaa, että tiedät kaiken tarvittavan. Tuleeko ystäväsi sinne mukaan? Eikö olisi hyvä, jos he tapaisivat, ja seuraat hetken kauempaa?

[/quote]

He tuntevat toisensa. Ystäväni sai mieheltäni kuvan ensin ja kun tajusi kuka on kyseessä, lähetti takaisin kuvan josta häntä ei voi tunnistaa.

Vierailija
32/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvälle idealle. Mies tulee sanomaan, ettei olikeasti olisi mitään tehnyt. Etkä voi olla vama, puhuuko totta vai ei.

Paljasta mieluumin nyt, että olet löytänyt miehen profiilin. Voit riidellä rauhassa kotona ja ehkä lopulta myös puhua asiat selviksi.

Vierailija
33/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 20:43"]

Kun saavut treffipaikalle, vedä oikea koukku ja äijää suoraan pataan, älä edes kuuntele selityksiä. Tyyppi on opetuksen tarpessa. Oppiipahan perkele olemaan.

[/quote]

Kai tiedät, että myös rikokseen (pahoinpitely, tappo tai tapon tai murhan yritys) yllyttäminen on rikos siinä missä sen toteuttaminenkin?

Vierailija
34/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ystäväsi, onko hän muuten parisuhteessa, miksi hän hakee varattua seuraa? Vai onko Victoria Milanissa sinkkujakin?

Vierailija
35/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 30 jatkaa: sori, sain vastauksen aloituksestasi. :)

Vierailija
36/58 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muista sitten pukeutua siten, että miehesi ei heti tunnista sinua kauempaa. Jos hän tunnistaa sinut, tod.näk. perääntyy heti piiloon.

Vierailija
37/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 22:07"]

[/quote]

Komppaan edellistä, älä paljasta mitään miehelle käytökselläsi tai sanoilla, parempi ottaa hieman etäisyyttä, duunijuttuja ja kavereiden kanssa oloa enemmän ja vähemmän oleilua samassa tilassa. Mies joka tapauksessa on niin keskittynyt tuleviin treffeihin, että ei huomaa sinua paljoakaan. Lisää harhautusta saa helposti niin että kaverisi lähettelisi päivittäin pieniä viestejä miehellesi joko VM sivuston kautta, sms yms. se pitää miehen kun miehen innostuneena ja varomattomana.

- itse treffeillä anna ystävättäresi mennä ensin tapaamaan ja näyttäydy itse vasta myöhemmin. Itse siinä tilanteessa ei ole pakko sanoa mitään, pelkkä katse ja oma tietoisuus siitä mitä on tullut tehtyä ja pilattua, on oikeastaan paljon pahempi miehelle kun hysteeriset itkuraivarit.   Älä missään nimessä huuda/uhkaile/lyö yms, koska mies ymmärtää sen rangaistuksena teostaan ja miehen päässä anteeksianto alkaa rangaistuksesta... ja anteeksiantoa ei hänen pidä odottaman...

Paras kun vain kylmän rauhallisena otat pari kuvaa kännykällä metrin päästä hänen epäuskoisesta naamastaan ystäväsi kainalossaan. Eikä tarvitse sanoa että sinulla on kaikki valttikortit kädessään, hän tajuaa sen kyllä parissa sekunnissa tämän jälkeen.  Ja sitten vain ilmoitat rauhallisesti, että kyllähän hänen pitää ymmärtää olla tulematta kotiin enää tämän jälkeen, -herra on hyvä ja menee vaikka sinne hotelliin yöksi josta on tilannut jo huoneenkin ettei jää vallan käyttämättä...

nimim. sekatyömies tunnuksitta ... ja kyllä , olen siis mies kirjoittaja...

Vierailija
38/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava tilaisuus puhua asiat läpi että mistä kiikastaa. Jokin syy tuolle seuran haulle on ja se voi olla ihan ratkaistavissa. Hyvällä tuurilla mies ei ole sinua pettänyt aiemmin vaan tämä tuleva olisi ns. Eka kerta.

Jos suhde muuten hyvä niin kyllä tämä virhe on korjattavissa ja luottamus uudelleen kasvatettavissa!

Vierailija
39/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin miettinyt tuhansia kertoja, mitä sanoa miehelle, että se tajuaisi, kuinka on loukannut. Mutta ei se tajua; jos tajuaisi, ei olisi tehnyt väärin alun perinkään. Eli periaatteessa kaikki mitä sanot on turhaa. Teot ratkaisevat. Ajattele itseäsi ja tulevaisuuttasi, millainen se on miehen kanssa joka ei välitä sinusta. Kenkää vaan niin pääset nopeasti uuden alkuun.

Vierailija
40/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tuo nyt oikein soveliasta asettaa miesparka noin kiusalliseen tilanteeseen..