Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripuli, onko syytä huoleen? Ällövaroitus

Vierailija
10.03.2014 |

Söin eilen illalla ilmeisesti pilaantunutta kalaa (kaksi haarukallista) ja muutama tunti sen jälkeen aloin ripuloida. Ripulointi ja aivan KAMALAT ilmavaivat ovat jatkuneet nyt koko päivän. Tunnin välein vähintään pitää käydä vessassa. Ja se haju on aivan kammottava, siis meinaan itsekin oksentaa.

On heikottanutkin, mutta saattaa johtua tästä univajeestakin. Olen yrittänyt juoda vettä paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole, jos yleisvointi pysyy kohtuullisena eikä tule vakavampia oireita. Älä juo pelkkää vettä vaan mieluummin vaikka vissyä tai jotain missä on myös suolaa ja hieman sokeriakin, jos ei tee mieli ruokaa. Mutta jos huomennakin ripuli jatkuu ja kuivut etkä saa tankattua nesteitä, soita lääkäriin. 

Vierailija
2/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet perusterve, niin luultavasti ei mitään huolta. Kalan kanssa kannattaa olla varovainen, koska listerian aiheuttama tila voi olla vaarallinen.

Vierailija
4/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävällisistä vastauksista! Pitää googlettaa vielä tuota listeriaa, kiitti... Olen siis ihan perusterve. -ap

Vierailija
5/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:09"]

Kiitos ystävällisistä vastauksista! Pitää googlettaa vielä tuota listeriaa, kiitti... Olen siis ihan perusterve. -ap

[/quote]

Etköhän sä sitten selviä ihan kotosalla. Tsempit...

Vierailija
6/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilitabletteja voisi ottaa, samoin maitohappobakteereja. Koita myös syödä vaikka löysäksi keitettyä riisiä johon puristat sitruunamehua. Riisin keitinvettä voi myös sekoittaa riisin joukkoon. Löysää kaurapuuroa, mustikkakeitto ja/tai mustikoita voi kans kokeilla. Myös ruokalusikallinen sokeria voi ottaa sellaisenaan. Juomaksi kivennäisvesi, väljähtänyt cokis tai laimeaa mehua.

Itse menisin lääkäriin jos ei perjantaihin mennessä lopu tai jos yleiskunto laskee ratkaisevasti ennen sitä.

Vierailija
7/7 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:12"]

Hiilitabletteja voisi ottaa, samoin maitohappobakteereja. Koita myös syödä vaikka löysäksi keitettyä riisiä johon puristat sitruunamehua. Riisin keitinvettä voi myös sekoittaa riisin joukkoon. Löysää kaurapuuroa, mustikkakeitto ja/tai mustikoita voi kans kokeilla. Myös ruokalusikallinen sokeria voi ottaa sellaisenaan. Juomaksi kivennäisvesi, väljähtänyt cokis tai laimeaa mehua.

Itse menisin lääkäriin jos ei perjantaihin mennessä lopu tai jos yleiskunto laskee ratkaisevasti ennen sitä.

[/quote]

Kiitos paljon neuvoistasi! Sekä kutoselle tsempeistä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme