Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finneihin ja rpäpuhtauksiin taipuvainen iho. Uskallanko ottaa kierukan?

Vierailija
10.03.2014 |

Saan tosi helposti finnejä ja muita näppyjä. Uskallanko ottaa hormonikierukan (Mirena)? En todellakaan halua lisää näppyjä tähän perunpeltonaamaan. Entä lihottaako se kierukka? Nytkin jo ylipainoa jota en meinas millään saada tippumaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemusta? Ap

Vierailija
2/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kierukasta, mutta käytkö kuinka usein ihonpuhdistuksessa kosmetologilla? Kaksi kertaa vuodessa (kevät, syksy) olisi ihan minimi kuvailemasi kaltaiselle iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Jos 30 tai yli niin suosittelen sterilisaatiota, eipä tarvitse koko ajan elää raskauden pelossa..

Vierailija
4/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:17"]Ei ole kokemusta kierukasta, mutta käytkö kuinka usein ihonpuhdistuksessa kosmetologilla? Kaksi kertaa vuodessa (kevät, syksy) olisi ihan minimi kuvailemasi kaltaiselle iholle.

[/quote]

Iho astetta parempi jos käyn puhdistuksessa. Kosmetologikin oli sitä mieltä että on hormonaalista. Siksi juuri epäilyttää ottaa kierukka. Paheneeko ongelma entisestään? Ap

Vierailija
5/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 18:21"]Minkä ikäinen olet? Jos 30 tai yli niin suosittelen sterilisaatiota, eipä tarvitse koko ajan elää raskauden pelossa..

[/quote]

Ikää kohta 40v. Niin ja e-pillerit ja minipillerit ei sovi. Ap

Vierailija
6/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla OLI hyvä iho, mutta Mirena aiheutti kauheita finnejä naamaan, kaulaan ja selkään. Vuoden verran sitä kestin, sit lähti Mirena. Ne finnit mitä tuli, oli oikein isoja kipeitä muhkuroita. Niistä jäi muutama arpi, jotka onneks jo aika hyvin vaalentunut.

Vierailija
7/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas Mirena ei ole aiheuttanut mitään ei-toivottua. Kuukautiset ovat kadonneet melkein kokonaan ja karvankasvu on vähentynyt, mutta en ole lihonut tai finniytynyt. Iso parannus verrattuna kuparikierukkaan, jonka kanssa mulle tuli kivuliaat ja runsaat kuukautiset sekä kipua ja vuotoa myös ovulaation aikaan.

Vierailija
8/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, en suosittele omien kokemuksieni perusteella. Tai voithan kokeilla, mutta jos aknea pukkaa kierukasta, se tuskin lähtee kuin kierukan poistolla ja hoidoilla. Olisko kuparikierukka mahdollinen?

Vierailija
9/9 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen iho, enkä uskaltaisi riskeerata.