Elämäsi paras ja huonoin päätös?
Kommentit (26)
Elämäni huonoin päätös oli alkaa käyttämään huumeita. Se vei elämän moneksi vuodeksi ihan pohjalle ja lopulta päädyin vankilaan. Vankilassa tein kuitenkin elämäni parhaan päätöksen ja otin Jeesuksen vastaan. Nyt jo useamman vuoden olen ollut vapaa kaikista menneisyyden taakoista ja riippuvuuksista, enkä koskaan aio tästä uskostani luopua. Olen löytänyt elämän tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni huonoin päätös oli alkaa käyttämään huumeita. Se vei elämän moneksi vuodeksi ihan pohjalle ja lopulta päädyin vankilaan. Vankilassa tein kuitenkin elämäni parhaan päätöksen ja otin Jeesuksen vastaan. Nyt jo useamman vuoden olen ollut vapaa kaikista menneisyyden taakoista ja riippuvuuksista, enkä koskaan aio tästä uskostani luopua. Olen löytänyt elämän tarkoituksen.
Hienoa! ❤❤
Huonoin se että menin töihin enkä opiskellut pidemmälle.
Paras on ero huonosta kumppanista.
Paras päätös oli irtautuminen vanhoillislestadiolaisuudesta. Huonoin päätös oli aloittaa tupakanpoltto. Tupakastakin pääsin irti kovan työn tuloksena.
Huonoin: aviomiehen valinta. Olemme eronneet, mutta vuosikymmen meni siinä "hukkaan".
Paras: ulkomailla opiskelu.
Paras päätös oli opiskella pitkälle: seurasi hyvä työ isohkolla palkalla.
Huonoin päätös oli päättää seurustella henkilön kanssa joka sai oloni joskus epävarmaksi eli en kuunnellut "sisäistä ääntä". Seurasi parisuhde joka jätti uupuneeksi ja tyhjäksi, toipuminen on kesken vaikka erosta on 1.5 vuotta.