Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi paras ja huonoin päätös?

Miten meni?
13.11.2020 |

Mitä niistä sitten seurasi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli opiskella pitkälle: seurasi hyvä työ isohkolla palkalla.

Huonoin päätös oli päättää seurustella henkilön kanssa joka sai oloni joskus epävarmaksi eli en kuunnellut "sisäistä ääntä". Seurasi parisuhde joka jätti uupuneeksi ja tyhjäksi, toipuminen on kesken vaikka erosta on 1.5 vuotta.

Vierailija
22/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni huonoin päätös oli alkaa käyttämään huumeita. Se vei elämän moneksi vuodeksi ihan pohjalle ja lopulta päädyin vankilaan. Vankilassa tein kuitenkin elämäni parhaan päätöksen ja otin Jeesuksen vastaan. Nyt jo useamman vuoden olen ollut vapaa kaikista menneisyyden taakoista ja riippuvuuksista, enkä koskaan aio tästä uskostani luopua. Olen löytänyt elämän tarkoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni huonoin päätös oli alkaa käyttämään huumeita. Se vei elämän moneksi vuodeksi ihan pohjalle ja lopulta päädyin vankilaan. Vankilassa tein kuitenkin elämäni parhaan päätöksen ja otin Jeesuksen vastaan. Nyt jo useamman vuoden olen ollut vapaa kaikista menneisyyden taakoista ja riippuvuuksista, enkä koskaan aio tästä uskostani luopua. Olen löytänyt elämän tarkoituksen.

Hienoa! ❤❤

Vierailija
24/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin se että menin töihin enkä opiskellut pidemmälle.

Paras on ero huonosta kumppanista.

Vierailija
25/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli irtautuminen vanhoillislestadiolaisuudesta. Huonoin päätös oli aloittaa tupakanpoltto. Tupakastakin pääsin irti kovan työn tuloksena.

Vierailija
26/26 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin: aviomiehen valinta. Olemme eronneet, mutta vuosikymmen meni siinä "hukkaan".

Paras: ulkomailla opiskelu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän