Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään kokemuksia vähäkalorisista dieetistä?

Vierailija
13.11.2020 |

Olen jo jonkun aikaa pudottanut painoa ihan vain elintapojen muuttamisella terveellisemmiksi sekä vähentämällä ruuan määrää, 14 kiloa olen jo saanut näin lähtemään. Nyt haluaisin ehkä kokeilla jotain vähäkalorista dieettiä, kun en enää ole niin koukussa kaikkeen makeaan eikä muutenkaan tee mieli syödä koko aikaa. Ajattelin jotain 2-3 viikon nutrausta tms., jos vaikka sen avulla saisin uutta pontta jatkaa tätä terveellisempää elämäntapaa, kun tällä hetkellä olen painon jo pudottua motivoituneempi kuin koskaan jatkamaan painonpudotusta.

Kokemuksia siis toivoisin vähäkalorisista ruokavalioista, jotka kestävät sen 2-3 viikkoa. Ei siis tarvitse olla nutraus, se vain tuli mieleen kun aloin miettiä, että nyt olisi oivallinen aika vähäkaloriset ruokavalion kokeilulle. Vielä olisi 16 kiloa pudotettavaa, eli puolissa välin ollaan menossa, ja nyt voisi olla hyvä hetki pienelle motivaation kohotukselle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unohtui mainita, että olen jo keskustellut asiasta lääkärin kanssa, ja hän ei nähnyt tuolle mitään estettä. Päinvastoin taisi "kauhistua" kuinka painava olen välillä ollut, kun määräsi paastosokeriverikokeeseen...

- Ap

Vierailija
2/3 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka kenelläkään? Vai onko perjantai-ilta ja siiderien about 1456890 miljoonaa kaloria vieneet voiton?

- Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus nutraillut. Hyvä puoli oli se, että tiesi saavansa kaikki tarvittavat vitamiinit. Pitemmän päälle oli kyllä tylsää, ja kuitenkin piti pohtia, miten alkaa syömään sen jakson jälkeen. Päädyin lopulta täydelliseen elämäntaparemonttiin. Syön vähähiilihydraattisesti eikä tarvite enää vaivata päätään syömisen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi