Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäsi paras ja huonoin päätös?

Miten meni?
13.11.2020 |

Mitä niistä sitten seurasi?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli muuttaa ulkomaille. Huonoin myydä osakkeita väärään aikaan.

Vierailija
2/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin: En tehnyt rikosilmoa hullusta kumppanista, joka yritti tappaa minut. Olin väkivaltaisen lapsuuden vuoksi tottunut siihen, että minulle sai tehdä mitä vaan. Nyt pitkien aikojen kuluttua olen mennyt terapiaan ja se on ollut paras päätös. Mitä seurasi? Se, että ymmärrän terapian johdosta, etten ole huono ihminen, vaikka minulle lapsuudesta saakka on näin vakuuteltu. Myös sen olen ymmärtänyt, etten ole vastuussa toisten tekemisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli opiskella, huonoin päätös seurustella liian nuorena.

Vierailija
4/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli ostaa talo ja ruveta yrittäjäksi, huonoin aloittaa parisuhde ja muuttaa yhteen.

Vierailija
5/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin: En tehnyt rikosilmoa hullusta kumppanista, joka yritti tappaa minut. Olin väkivaltaisen lapsuuden vuoksi tottunut siihen, että minulle sai tehdä mitä vaan. Nyt pitkien aikojen kuluttua olen mennyt terapiaan ja se on ollut paras päätös. Mitä seurasi? Se, että ymmärrän terapian johdosta, etten ole huono ihminen, vaikka minulle lapsuudesta saakka on näin vakuuteltu. Myös sen olen ymmärtänyt, etten ole vastuussa toisten tekemisistä.

Hali sulle. Meitä muitakin on, joihin sattunut.

Vierailija
6/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin päätös oli mennä naimisiin naisen kanssa joka oli petturi ja narsisti. Paras päätös oli erota Hänestä.

Vierailija
7/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Sain paljon, menetin paljon...

Vierailija
8/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli se, että uskalsin nuorena matkustaa ja asua paikoissa, joihin en enää uskaltaisi mennä.

Huonoin... hmmm... ehkä ensimmäisen aviomiehen valinta, kun elämää katsoo kokonaisuutena. Mutta eihän se silloin ollut huono päätös, tein sen niillä tiedoilla ja taidoilla, mitä minulla parikymppisenä oli.

Mutta... enpä olisi saanut asua siellä ulkomailla ilman häntä...ehkei se ollutkaan huonoin päätös...

Vierailija
9/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hali sulle. Meitä muitakin on, joihin sattunut.

Kiitos. Miten olet itse pärjäillyt?

Vierailija
10/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa eloa täällä :D Pyytämättä tänne tultiin ja paskaa vaan tulee päivästä toiseen. Toki hyvääkin tapahtuu mutta pääasiassa paskaa. Huonoin päätös on siis jatkaa eloa täällä vaikka kaikki puhuisi sitä vastaan. Samalla paras päätös on kuitenkin jatkaa. Tai en mä tiedä onko paras päätös. Olettaisin kuitenkin sen olevan.

Vierailija
11/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin päätös mennä liian nuorena naimisiin ja paraspäätös erota siitä miehestä. Siitä seurasi hyvä ja tasapainoinen elämä, uusi mies ja perhe.

Vierailija
12/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin päätös oli mennä naimisiin naisen kanssa jota en rakastanut. Paras päätös oli erota hänestä ja mennä yhteen sen naisen kanssa jota rakastin.

Vierailija
13/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäiivänä maaailma on niin solmussa etttä lapset ja nuoret kärsivät. Tämän päiväään maaailmassa omaa minäkuvaa on hyvin vaikea rakentaaa koska eletään niiin epäterveellisessä ja epävakaassa maaailmassa. Evoluuutiossa äly ja ja järki on nousssut aatteiden yläpuolelle. Onnelliisuus elämässsä tarkoittta yhdessä sekä rohkeutta etttä järkeä balanssissa.

Vierailija
14/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli erota pitkästä suhteesta ja alkoholistimiehestä, vaikka se olikin todella raskasta ja vaikeaa.

Huonoin päätös oli ehkä pistää nuorena kaikki liikenevä raha menemään. Olisi voinut aloittaa asuntosäästämisen jo aiemmin. Mutta nuorenahan sitä on elettävä, joten en osaa ihan hirveästi katua asiaa.

Vierailija
15/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoin päätös oli mennä naimisiin naisen kanssa jota en rakastanut. Paras päätös oli erota hänestä ja mennä yhteen sen naisen kanssa jota rakastin.

Mikä oli syynä ensimmäiseen avioliittoosi? Siis miksi menit naimisiin vaikka et rakastanut?

Vierailija
16/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin päätös mennä nuorena naimisiin narsistimiehen kanssa ja jäädä aivan liian kauan huonoon liittoon. Siitä seurasi että menetin yhden lapsistani.

Vierailija
17/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin päätös oli antaa yhden lapsista muuttaa isälleen erilleen sisaruksistaan. Seurauksena lapset vieraantuivat toisistaan. Paras päätös oli mennä psykoterapiaan.

Vierailija
18/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä päätöksiä olen tehnyt paljon, niistä yksikään ei nouse selvästi ylitse muiden. Huonoin sen sijaan on helppo valita: erääseen nimeltämainitsemattomaan deittisovellukseen meneminen. Olisin säästynyt paljolta jos olisin jättänyt välistä.

Vierailija
19/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa eloa täällä :D Pyytämättä tänne tultiin ja paskaa vaan tulee päivästä toiseen. Toki hyvääkin tapahtuu mutta pääasiassa paskaa. Huonoin päätös on siis jatkaa eloa täällä vaikka kaikki puhuisi sitä vastaan. Samalla paras päätös on kuitenkin jatkaa. Tai en mä tiedä onko paras päätös. Olettaisin kuitenkin sen olevan.

jyrkkä ehkä.

Vierailija
20/26 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras oli lähteä huonosta työpaikasta, huonoin, että sinnittelin siellä liian kauan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi