Kipuilu selässä ja kyljessä, vyötärön tienoilla. Mitähän?
Mikähän aiheuttaa kipuilua? Myös ilmaa vatsassa. Kokemuksia?
Kommentit (6)
Ei röyhtäilytä, mutta tosiaan ilma-vaivoja on. Ei myöskään pahoinvointia.
Mulla oireili umppari selässä. Niin omituinen kohta oli, että en edes tajunnut kyseessä olevan umppari. Menin epämääräisten selkä-kylkikipujen takia lääkäriin ja lääkäri lähetti jatkotutkimuksiin. Sanoi, että voin mennä joko heti tai seuraavana päivänä. Tarkoitus oli labroja ottaa, kun omalla terveysasemalla ei ole mahdollista.
Lähdin sitten heti, jotta saadaan asia mahdollisimman nopeasti pois alta. Tulehdusarvojen todettiin olevan sadan luokkaa ja jouduin jäämään osastolle yöksi iv-antibiooteille. Lääkärit eivät tienneet, mikä minulla on.
Aamulla vatsa ultrattiin ja sitten heräsi epäily umpparista. Lääkärit ihmeissään. Muita oireita siis minulla ei ollut, kun tuo selkäkipu. Olin tilanteeseen nähden tosi hyväkuntoinen.
Ajattelin nyt vain kertoa tämän, että aina pieni kipu selässä, ei ole pikku juttu.
Munuaiskipu voi myös oireilla tuossa kohtaa.
Miksi munuaiset kipuilee? Umppari on leikattu. ap
Voi olla eri syitä munuaiskipuihin, munuaistulehduksesta munuaisvaltimon ahtaumaan... Ei varmasti selviä täällä av:llä. :-) Mene lääkäriin jos jatkuu enemmän kuin muutaman päivän/tulee muita oireita/kipu on kova.
Voi olla esim. sappi. Röyhtäiletkö ja onko muuten huono olo?