Suomi ei voita yhtään mitalia
Se on hyvä vertauskuva uppoavalle Suomelle mitä tulee talouteen, poliittiseen tilanteeseen, nuorten alhoon ja yleiseen ilmapiiriin.
Kommentit (15)
Miten ap olympialaiset liittyy mitenkään minkään 200 maan tilanteeseen jotka osallistuu niihin
Vierailija kirjoitti:
Miten ap olympialaiset liittyy mitenkään minkään 200 maan tilanteeseen jotka osallistuu niihin
Olympialaiset ovat aina olleet osa kansallista itsetuntoa. Ei ole sattumaa että supervallat USA ja Kiina panostavat niihin paljon ja voittavat aina mitalitilastot. Sitten on heikot maat kuten Suomi, Romania ym. joissa kansa on kipeää ja häviäjiä
Se on vain hyvän elintason merkki, että urheilu ei kiinnosta nuoria. Hyvän elämän saa ilmankin.
Köyhien maiden asukkaille urheilu voi olla tie onneen.
Rikkaiden ja isojen maiden pitää pönkittää kansainvälistä egoaan mitaleilla.
Suomi on kivasti siinä välissä, eikä mitalit ole niin tärkeitä enää. Toisin oli vajaat 100 vuotta sitten, kun oltiin niitä köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tapa itseäsi?
Tapa sinä ensin niin katsotaan sitten.
Mulle se on yks hailee. Ei voisi vähempää kiinnostaa saako Suomi yhtään mitalia eikä olympialaiset muutenkaan :D
Siis mitä? Eikö siellä jaetakaan osallistumismitaleja kaikille? Vuonna 2024?! Olen pettynyt!
V i t u t t a a kohan r y zz än urheilijoita kun kolmen päivän erikoisoperaation takia on ry zz iltä osallistuminen kielletty.
-Access Denied LOL
koko kisat voi lopettaa ainakin suomen osallistumisen eliitille huu haa hyppelyä. kanava vaihtuu heti EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se on yks hailee. Ei voisi vähempää kiinnostaa saako Suomi yhtään mitalia eikä olympialaiset muutenkaan :D
Sama.
Suomalaisilla on väkilukuun suhteutettuna kaikkein eniten kultamitaleja olympialaisista.
t. Totuuksia todellisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Tämä löysä sosialistinen maailmankuva on Suomessa voimissaan. Ei kunnianhimoa millään elämän saralla. Miksi pyrkiä voittamaan mitään kun Kela maksaa 600e tilille tekemättä mitään. Koko kansa on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikset tapa itseäsi?
KYS! 😡
SUOMINENKIN HYPPÄSI JUNAN ALLE KUN KOMMENTAATORIN TULOT JÄIVÄT SAAMATTA HÄLLE OLI NIIN UPEAA SELITELLÄ NURMEA JA VIREENIÄ JOPA JÄÄKIEKOSSA.
Miksi edes pitäisi ja eikö se ole se urheilija, joka mahdollisesti voittaa eikä Suomi?