Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista ihmisistä et pidä?

Vierailija
10.03.2014 |

Tai minkälainen on joku tietty ihminen, josta et pidä?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä kierot, selkään puukottavat naiset, joiden perusluonne on ilkeä.

Ovat valmiiksi kynnet terotettuina ja hyökkäävät myös omiaan vastaan, mikä kertoo mielenhäiriöstä.

Vierailija
42/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpäinkääntyneistä. Sellaisista, joista joka sana pitää kiskoa hohtimilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.05.2014 klo 22:50"]

En pidä ihmisistä, jotka tahallisesti loukkaavat muita ihmisiä. Oli se sitten mitätöintiä tai ylikävelemistä tai kiusaamista tai pelkästään piikittelyä. Nämä ihmiset ovat yleensä myös tyhmiä ja/tai kateellisia.

Muuten lähes seura kuin seura menettelee. Ei voi sanoa, että nauttisin tyhmien seurasta, mutta en myöskään inhoa, niin kauan kuin he eivät tahallisesti loukkaa ketään.

[/quote]Näin juuri. Vietän mieluummin aikaa yksinkertaisen, mutta kiltin kuin keskivertoälykkään ja ilkeän ihmisen seurassa.

Vierailija
44/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksinaamaiset aikaansaamattomaat ihmiset ovat ärsyttäviä. Valitetaan rankasti selän takana, kun ollaan jonkun sanomisista loukkaantuneita tai eri mieltä jonkun kanssa esim. työasioiden hoitamisesta. Sitten kun tulee tilaisuus, niin ollaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Töissä ärsyttävät ne ihmiset, jotka antavat muiden ymmärtää, että osaavat ja tietävät hommansa, vaikka tosiasiassa tekeminen on pelkkää puhetta. Jos tekeminen ei etene, niin aina on selityksiä ja syy muualla. Jos näiden tyyppien kanssa alkaa tehdä yhteistyötä, niin tietää, että tavoitteen toteutuminen edellyttää itseltä suhteettomasti työpanosta.

Anoppi on välillä ärsyttävä, kun selittelee asioita jollain mummon aikaisilla kansankäsityksillä esim. että lapseni myöhäinen puheen oppiminen ja pääaukileen myöhäinen kiinni meneminen olisivat olleet yhteydessä toisiinsa..

Veljeni taas ärsyttää välillä, kun selittelee asioita aina tyyliin jimiltä tulevien   " sensaatiodokumenttien "avulla.

Vierailija
45/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Be true to yourself and for those who love you.

Vierailija
46/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

And seriously,

Ihmiset jotka tulevat seuraan "kuullakseen juoruja" keskustelu ei heitä kiinnosta vain jutunjuuri ja tarinat joita voi sitten vääristellä ja alkaa levitellä. Erityisesti värittäen niitä itse jotta voi esiintyä kiinnostavana ihmisenä jolla on aina " uutta tietoa" ja näin kokee olevansa haluttua seuraa vaikka toiset vain halveksii tätä ihmistä mielessään ja silti " kuuntelevat" juoruja.

En siis siedä juoruja niitten kuuntelua enkä levittelyä.

Jos jossain on epäkohta asiasta tulisi puhua suoraan eikä kirjoitella palautelaatikkoon josta tunnistaa käsialasta hahaha.

Valehtelijat, hullut jotka eivät tietenkään sairaudelleen mitään voi mutta ovat niin kuluttavia.

Epäaitous ja pinnallisuus mutta se kuuluukin yleensä alle 25v kotkotusvuosiin.

Oman terveytensä riskeerajat on se sitten tupakointi, kaikkialla paneminen tai yltiöpäinen treenaus joka nyt vaan on niin ihana elämäntapa. Ainut ja oikea " treenata kovaa" kivaa kunnes keho sanoo ei.

Ikä tuo viisautta ja auttaa sietämään sekä ymmärtämään.

On monia joita ei voisi ymmärtää ja sietää mutta monasti ihmiset ovat siinä kehityskaaressa että järki tulee heillekkin myöhemmin.

Kauneutta voi ihannoida parikymppisenä ja työssä kiipiänä tissit voivat olla erityinen apu, itseään kannattaa kehittää muutoinkin sillä kauneus ja nuoruus on katoavaista. Jos on tyhmä iänmyötä jää katkeruus.

Känniääliöt, väkivaltaiset.

Vierailija
47/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelijat ( hätätapauksessa pieni valkoinen valhe on ihan sallittua) jotka petkuttavat ihmistä ja näin eivät anna toiselle vapautta valita. Näitä on miehissä paljon, mutta toki pettäjä naisiakin on.

Tekopyhät ja sellaiset oman erinomaisuuden kiillottajat. Näitä on paljon sosiaaliallalla, päiväkodeissa töissä yms. Eli todellisuudessa ollaan ala-arvoisia ihmisiä jotka juoruavat, laiminlyövät työtään ja sadistisesti kohtelevat lapsia taikka potilaita. Päällisinpuolin pidetään yllä mielikuvaa omasta kunnollisuudesta ja vahdataan muiden vikoja. kuvitellaan itsestä liikoja ja oamsta hyvyydestä. Päiväkodissa haukutaan vanhempia ja vaanitaan näitä jotta olisiko jotain vikaa.

Juovia alkoholisteja ja muuta häirikkösakkia jotka ovat niin itsekkäitä, että eivät välitä ollenkaan seurauksista joita aiheuttavat ympäristölle ja omille lapsille.

Vierailija
48/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa unohtua. En pidä pilkunviilaajista jotka nipottavat epäoleellisista asioista. Heille hierarkinen maailma on se ainoa ja vapaa ihminen kauhistus.

Vierailija
49/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistä, liian hiljaisista, liian fiksuista, huumorintajuttomista.

Vierailija
50/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaista

Vierailija
51/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä valehtelijoista.

Veikko Huovisen teoksessa Ronttosaurus:

"Mutta äkkiä hän [Stalin] pomppaa ylös ja lähtee raivoisasti kävelemään ympäri huonetta, kädet selän takana, hieman kumarassa asennossa.

- Sota, suursota, mietti Stalin - Sota on minulle vastenmielistä. Miten kärsinkään, kun suomalaiset hyökkäsivät Neuvostoliiton kimppuun Mainilassa 1939. Minä en ole koskaan halunnut kenenkään maata, paitsi ehkä Puolan itäosat 1939 ja seuraavana vuonna Karjalan Kannaksen, Viron, Latvian ja Liettuan sekä Bessarabian ja pohjois-Bukovinan. Mutta periaatteessa olen viaton, olen syytön, täysin syytön!"

Vierailija
52/86 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:20"]

Täältä pesee:

- Etikettikirjaa ei tarvitse lukea, mutta säälliset käytöstavat pitää olla. Tyyliin jos menet vieraspaikassa syömään, niin älä nyrpistele nenääsi, tai räpellä puhelinta hautajaisissa, tai huokaile merkitsevästi jos mummulassa on tylsää. 

- Pinnallisuus. Ei ole kivaa, jos vastapuoli luo syviä ja pitkäkantoisia analyysejä ihmisten ulkonäön perusteella. Vink vink, 6. ;) 

- Lapsellisuus. Tai korjaan: minusta on ihan loistavaa, jos ihmisistä löytyy leikkimielisyyttä. Mutta erityisesti konfliktitilanteissa toivoisi itse kultakin vähän kykyä asettua oman napansa ulkopuolelle, olla asiallinen ja pysyä asiassa. Ja toki ettei väännä konfliktia asiasta kuin asiasta ja dramatisoi kurjan kohtalonsa sfääreihin.

- "Tulen toimeen vain miesten kanssa" -tyyppi. Minulla on tosi hyviä kavereita, jotka oikeasti viihtyvät enemmän äijähengessä, eikä asiassa ole ongelmaa. Mutta tämä tarkoittamani tyyppi on juuri se, joka esiintyy "äijänä äijien joukossa", mutta silti sumeilematta kiehnää ja kehrää, kerjää naisellista huomiota niin sinkuilta ja varatuiltakin piittaamatta puolisoista. Hyvin epämiellyttävä, suorastaan kiusaannuttava ihmistyyppi.

- Ylimielisyys, sellainen että se oma ylivertaisuus huokuu ja näkyy, ja osaa arvioida toisen käytöksestä mihin kastiin itse kuuluu. Ja yleensä on tullut sellainen olo, että minä en kuulu ainakaan siihen kärkikastiin... :) 

- Ja sitten se suurin, mikä ilmeisesti on minussa ihan alitajuntainen juttu: minulla ilmeisesti on suuri reviirintarve, koska tulen todella levottomiksi ihmisten kanssa, jotka tulevat liian lähelle. Jos ihmisellä on tapana kävellä niin että hän samalla vahingossa töytäisee muita olkapäällä, kävelee kintereillä tai muuten ei piittaa vaikka olisi tiellä, en todennäköisesti pidä hänestä. Minulla oli joskus tuttava, jolla oli lähes jatkuvasti tarve halailla, hypistellä hiuksiani, olla koko ajan aivan kiinni ihossani. Välimme eivät nyt tämän takia katkenneet, mutta sanoisinko että se oli yksi hänen epämiellyttävimmistä piirteistään. Omaa miesystävää ja perheenjäseniä voin halailla estottomasti, mutta jo kaverin kohdalla alkaa ahdistua, jos on jatkuvasti fyysisessä kontaktissa. 

[/quote]

^ toi viimeisin kohta. Mulla oli työkaverina tuollainen ihminen. Koko ajan hyppimässä reviirillä. Noh, lopulta se meni niin että aloin lapsellisesti välttelemään häntä.

Vierailija
53/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden asioihin puuttujista, kyylääjistä jotka päivittäin pohtivat asioitasi vaikka et heitä edes tunne. Vanhemmista äideistä jotka ovat kaikkitietäviä ja tytöttelevät sekä määräilevät etenkin nuoria äitejä. Lukutoukista jotka luulevat olevansa älykkäitä. Älyköistä jotka kuvittelevat hurmaavansa puhumalla kun aiheet ei voisi vähempää kiinnostaa. Pää kiinni painajainen!! Junteista jotka pukeutuvat halpoihin vaatteisiin. Ne jotka eivät matkusta ulkomaille. Itseäni vanhemmista naisista joiden asenne on täysin käsittämätön tyyliin Minä näytän miten se tehdään. Listaa voisi varmaankin jatkaa loputtomiin mutta tuossa nyt muutama.

Vierailija
54/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääniset ihmiset. Ei siis välttämättä mitkään öyhöttäjät vaan sellaiset jotka puhuvat kovaan ääneen, nauraa räkättävät/ rämähtävät täyteen nauruun missä vain, vetävät tuolin lattiaa raapien niin että kuuluu helvetillinen melu, pamauttelevat juomalasiaan pöytään... tätä voisi jatkaa loputtomiin. Usein huomaan tämän yhdistyvän hieman yksinkertaiseen sielunelämään.

Itseään syvällisenä pitävät, joiden syvällisyys on kornien mietelauseiden jakaminen facessa. Todelliseen keskusteluun ei ole omia mielipiteitä tai ainakaan niiden ulkopuolelta ei tule mitään oikeaa, vaan vain omat ajatukset ovat noin niinkuin totta. Yhdistyy ylempänä mainittuun ihmisryhmään.

Tyhmät ihmiset. Siis oikeasti yksinkertaiset. Vielä kuorrutettuna väkivaltaisella ja umpimielisellä luonteella, niin avot.l

Vierailija
55/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:33"]

Huomionkipeistä ja tyrkyistä. Naispuoliset kerjäävät miehiltä huomiota ja ovat toisille naisille kateellisia. Sellaisista, joilla on kulissit päällä ja elävät kaavan mukaan, joka on ulkoisten normien mukaan oikein. Ovat yleensä ylisuorittajia, jotka eivät ole oikeasti onnellisia.

Äkkipikaisista, kovaäänisistä, vihaisista ihmisistä. Sellaisista paksukalloisista öykkäreistä, jotka esimerkiksi käyttävät liikaa alkoholia ja miespuoliset tappelevat humalassa ja toistavat samoja asioita, valehtelevat. Muiden latistajia.

[/quote]

Minä taas inhoan kaltaisiasi ammattikateellisia, jotka tulkitsevat näyttelemiseksi ja huomion kerjäämiseksi jo sen, että nainen kehtaa olla äänessä ja sanoa oman mielipiteensä asioihin.Ja jotka tulkitsevat "kulissien ylläpitämiseksi" sen, että hyvätuloinen ihminen ostaa nättejä ja laadukkaita asioita. Kulissien ylläpitämistä sen sijaan ei ole, jos ostaa halpaa tavaraa...

Myönnä pois. Olet estynyt/ujo ihminen, ja vihaat sitä, että joku EI sitä ole...

[/quote]

En ole. Sinuun taisi kalikka kolahtaa. Minua ärsyttää seurata sivusta näytelmää, kun tiedän, miten asiat oikeasti ovat.

Vierailija
56/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten maininnut varakkuudesta viestissäni sanallakaan. Miksi sinä otit sen puheeksi? On tosin eroa olla rikas (kuten minä itse) ja on eroa olla leuhka snobi, joka peittää pahaa oloaan käytöksellään. Asemani takia näitä snobeja tapaankin. #34

Vierailija
57/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:33"]

Huomionkipeistä ja tyrkyistä. Naispuoliset kerjäävät miehiltä huomiota ja ovat toisille naisille kateellisia. Sellaisista, joilla on kulissit päällä ja elävät kaavan mukaan, joka on ulkoisten normien mukaan oikein. Ovat yleensä ylisuorittajia, jotka eivät ole oikeasti onnellisia.

Äkkipikaisista, kovaäänisistä, vihaisista ihmisistä. Sellaisista paksukalloisista öykkäreistä, jotka esimerkiksi käyttävät liikaa alkoholia ja miespuoliset tappelevat humalassa ja toistavat samoja asioita, valehtelevat. Muiden latistajia.

[/quote]

Minä taas inhoan kaltaisiasi ammattikateellisia, jotka tulkitsevat näyttelemiseksi ja huomion kerjäämiseksi jo sen, että nainen kehtaa olla äänessä ja sanoa oman mielipiteensä asioihin.Ja jotka tulkitsevat "kulissien ylläpitämiseksi" sen, että hyvätuloinen ihminen ostaa nättejä ja laadukkaita asioita. Kulissien ylläpitämistä sen sijaan ei ole, jos ostaa halpaa tavaraa...

Myönnä pois. Olet estynyt/ujo ihminen, ja vihaat sitä, että joku EI sitä ole...

[/quote]

En ole. Sinuun taisi kalikka kolahtaa. Minua ärsyttää seurata sivusta näytelmää, kun tiedän, miten asiat oikeasti ovat.

[/quote]

Juuri tällaiset ihmiset ärsyttävät.

Kyl määää tiiiiän kato. Mite se niinku oikeesti on, kato.

Vittu joo.

Vierailija
58/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 jatkaa

pidän älykkäistä keskusteluista, mutta nämä tyypit jota kuvasin oikeen suorastaan hinkuvat kovaa väittelyä ja kuvittelevat pitävänsä ystävät lähellä tällä hyökkäävällä asenteellaan. Asioista voi puhua korottamatta ääntä tai tavallisella puhetyylillä ilman kirjakieltä ja hidastusta kuin puhuisi 3 vuotiaalle :) se on alentavaa, nöyryyttävää ja typerää. Fiksujen kanssa keskustellessa voin miettiä omaa kantaani ilman, että joudun myötäilemään ketään, mutta keskustelu säilyy asiallisena eikä siitä tule toisen osapuolen yksinäistä riitaa.

(Ei jostakin syystä lainaus toimi, joten tehdään karvalakkimallilla)

Puhut NIIN asiaa! Mikähän siinä on, ettei omaa mielipidettään voi tuoda kypsästi esille asiallisesti? Monta kertaa olen törmännyt tällaiseen väittelijään, jolle tulee se "voi kultapieni" -moodi, tai vaihtoehtoisesti tämmöinen: esität mielestäsi perustellun mielipiteen, josta toinen poimii vain muutaman kohdan, kärjistää ja tulkitsee yli ja sitten tekee leimaavia vastakysymyksiä.

Kun se hyväkin mielipide hautautuu huonon esilletuonnin vuoksi. Minä en näe tällaista keskustelukumppania älykkäänä, vaikka olisi käynyt millaiset koulut hyvänsä.

Vierailija
59/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:25"]

Tai minkälainen on joku tietty ihminen, josta et pidä?

[/quote]

Yleensä se ensimmäinen kenestä en pidä, kurkkii vessan peilistä ja sen jälkeen niitä alkaa tulemaan vastaan muuallakin, mutta jos pidän siitä ihme tyypistä joka piileskelee meidän vessassa, pidän muistakin.

Otsikko voisi yhtä hyvin olla "luonteen piirteet, joita et itsessäsi tiedä olevan ja jpita vihaat niin paljon, ettet kykene niitä hyväksymään muissakaan"

Vierailija
60/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:48"]

Kovaääniset ihmiset. Ei siis välttämättä mitkään öyhöttäjät vaan sellaiset jotka puhuvat kovaan ääneen, nauraa räkättävät/ rämähtävät täyteen nauruun missä vain, vetävät tuolin lattiaa raapien niin että kuuluu helvetillinen melu, pamauttelevat juomalasiaan pöytään... tätä voisi jatkaa loputtomiin. Usein huomaan tämän yhdistyvän hieman yksinkertaiseen sielunelämään.

[/quote]
Yksinkertaisesta sielunelämästä en tiedä, mutta tämä on ärsyttävää. Meillä oli joskus kouluaikoina yhdellä porukalla tapana ryhtyä jostakin syystä taputtamaan kovaäänisesti tilanteessa kuin tilanteessa. Tullessaan luokkaan, saapuessaan tietokoneluokkaan (joka siis oli tarkoitettu hiljaiseksi tilanteeksi), vähän niin kuin hiljaisuutta täyttämään. Muistan vieläkin, kuinka se heidän inside-juttunsa klap klap soi korvissani... :s