Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisista ihmisistä et pidä?

Vierailija
10.03.2014 |

Tai minkälainen on joku tietty ihminen, josta et pidä?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:46"]

Kävikö mielessä, että kenties olen tällaisten ihmisten lähipiirissä? Miksi muuten tietäisin asioista? Siis kyse ystävyyssuhteista, sukulaisuussuhteista ym. Tiedän siis varmuudella esimerkiksi parisuhteen isoista ongelmista ja eroaikeista, vaikka somessa ollaankiin niin kyyhkyläisiä. Jatka sinä vain kulisseinesi. 

[/quote]

Tässä vielä aiheeseen liittyen

Vierailija
82/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:54"]

23 jatkaa

pidän älykkäistä keskusteluista, mutta nämä tyypit jota kuvasin oikeen suorastaan hinkuvat kovaa väittelyä ja kuvittelevat pitävänsä ystävät lähellä tällä hyökkäävällä asenteellaan. Asioista voi puhua korottamatta ääntä tai tavallisella puhetyylillä ilman kirjakieltä ja hidastusta kuin puhuisi 3 vuotiaalle :) se on alentavaa, nöyryyttävää ja typerää. Fiksujen kanssa keskustellessa voin miettiä omaa kantaani ilman, että joudun myötäilemään ketään, mutta keskustelu säilyy asiallisena eikä siitä tule toisen osapuolen yksinäistä riitaa.

(Ei jostakin syystä lainaus toimi, joten tehdään karvalakkimallilla)

Puhut NIIN asiaa! Mikähän siinä on, ettei omaa mielipidettään voi tuoda kypsästi esille asiallisesti? Monta kertaa olen törmännyt tällaiseen väittelijään, jolle tulee se "voi kultapieni" -moodi, tai vaihtoehtoisesti tämmöinen: esität mielestäsi perustellun mielipiteen, josta toinen poimii vain muutaman kohdan, kärjistää ja tulkitsee yli ja sitten tekee leimaavia vastakysymyksiä.

Kun se hyväkin mielipide hautautuu huonon esilletuonnin vuoksi. Minä en näe tällaista keskustelukumppania älykkäänä, vaikka olisi käynyt millaiset koulut hyvänsä.

[/quote]

täydensit tekstiäni niin hyvin! Just nuo!

-23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:33"]

Huomionkipeistä ja tyrkyistä. Naispuoliset kerjäävät miehiltä huomiota ja ovat toisille naisille kateellisia. Sellaisista, joilla on kulissit päällä ja elävät kaavan mukaan, joka on ulkoisten normien mukaan oikein. Ovat yleensä ylisuorittajia, jotka eivät ole oikeasti onnellisia.

Äkkipikaisista, kovaäänisistä, vihaisista ihmisistä. Sellaisista paksukalloisista öykkäreistä, jotka esimerkiksi käyttävät liikaa alkoholia ja miespuoliset tappelevat humalassa ja toistavat samoja asioita, valehtelevat. Muiden latistajia.

[/quote]

Minä taas inhoan kaltaisiasi ammattikateellisia, jotka tulkitsevat näyttelemiseksi ja huomion kerjäämiseksi jo sen, että nainen kehtaa olla äänessä ja sanoa oman mielipiteensä asioihin.Ja jotka tulkitsevat "kulissien ylläpitämiseksi" sen, että hyvätuloinen ihminen ostaa nättejä ja laadukkaita asioita. Kulissien ylläpitämistä sen sijaan ei ole, jos ostaa halpaa tavaraa...

Myönnä pois. Olet estynyt/ujo ihminen, ja vihaat sitä, että joku EI sitä ole...

[/quote]

En ole. Sinuun taisi kalikka kolahtaa. Minua ärsyttää seurata sivusta näytelmää, kun tiedän, miten asiat oikeasti ovat.

[/quote]

Minä tunnen kaltaisiasi "minä tiedän, miten asiat oikeesti on" -tyyppejä. Ja olen sanavalmis ja päättäväinen nainen, liki 30 ihmisen esimieskin vieläpä, joten pakkokin olla.

Joten siinä mielessä kolahti kyllä, että kateelliset seinänvierillä nyhjääjät ovat mielestäni aika säälittäviä luuloinensa.

[/quote]

Kävikö mielessä, että kenties olen tällaisten ihmisten lähipiirissä? Miksi muuten tietäisin asioista? Siis kyse ystävyyssuhteista, sukulaisuussuhteista ym. Tiedän siis varmuudella esimerkiksi parisuhteen isoista ongelmista ja eroaikeista, vaikka somessa ollaankiin niin kyyhkyläisiä. Jatka sinä vain kulisseinesi. 

[/quote]

Juurihan sinä siinä teet olettamuksia myös minusta, tuossa viimeisessä lauseessasi - ja minkä perusteella... Vielä kehtaat itseäsi pitää viisaana ihmistuntijana ;-DDD

Oikeasti, tuollainen on kateutta. Ja/tai naivia mustavalkoisuutta. En osaa muita selityksiäkään sille keksiä. Kuvittelet tietäväsi "totuuden" sen perusteella, mitä joku valittamisen himossaan on tullut sinulle parisuhteensa heikoimmista hetkistä kertoneeksi, ja luulet, että elämä on heillä kaikin puolin yhtä helvettiä ja kulissia. Kovin on naivi tulkinta sinulla - oikeastihan elämässä on kohokohtia, huonoja hetkiä ja asioita sekaisin. Kenenkään elämä ei ole pelkkää auvoa, mutta jotkut nyt vaan  tykkäävät keskittyä positiiviseen - eikä sitä silti voi haukkua teeskentelyksi.

Vierailija
84/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ulospäinsuuntautuneet, jotka eivät pysty monologin/dialogin sijaan aitoon keskusteluun ryhmässä.

Todella ujot, joilla tuottaa vaikeuksia kävellä samalla käytävällä vastaan.

Kumpaakaan ääripäätä en ole edustanut ikinä.

Vierailija
85/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät pidä perässä räksyttävistä naisista.

Vierailija
86/86 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koppavista kaupunkilaisista, tyhmiä ja ylimielisiä paskiaisia.