Millaisista ihmisistä et pidä?
Tai minkälainen on joku tietty ihminen, josta et pidä?
Kommentit (86)
Kroonisista myöhästelijöistä! Niin itsekästä ja epäkunnioittavaa.
En pidä/vihaan:
- Huomiohuorat
- Ihmiset jotka eivät ota vastuuta teoistaan
- Hyväksikäyttäjät
- Super itsekkäät &itsekeskeiset
- Äidit jotka lässyttävät lapsilleen ja puhuvat vain heistä
- Ylimieliset
- Liian hiljaa puhuvat joille on jo joku sanonut asiasta mutta se ei muutu
- Kynnysmatot
-
Muka-ujot, jotka piiloutuvat kaikissa tilanteissa "ujoutensa" taakse. Että eivät voi tehdä sitä tai tätä kun ovat niin ujoja...
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:48"]
Muiden asioihin puuttujista, kyylääjistä jotka päivittäin pohtivat asioitasi vaikka et heitä edes tunne. Vanhemmista äideistä jotka ovat kaikkitietäviä ja tytöttelevät sekä määräilevät etenkin nuoria äitejä. Lukutoukista jotka luulevat olevansa älykkäitä. Älyköistä jotka kuvittelevat hurmaavansa puhumalla kun aiheet ei voisi vähempää kiinnostaa. Pää kiinni painajainen!! Junteista jotka pukeutuvat halpoihin vaatteisiin. Ne jotka eivät matkusta ulkomaille. Itseäni vanhemmista naisista joiden asenne on täysin käsittämätön tyyliin Minä näytän miten se tehdään. Listaa voisi varmaankin jatkaa loputtomiin mutta tuossa nyt muutama.
[/quote]
Syyttäjät unohtui!! On tapahtunut sitä ja tätä ja olen varma että...sitten ei ole minkäänlaisia todisteita mistään. Se sen teki ja aina se sama on ennenkin tehnyt yhtä ja toista. Sitten se poliisit ja sossut siellä aina käy ja mitähän taas on tapahtunut...joo ihan varmaan.
Ujot! Vihasin hissukka nörttejä jo lapsena.
Itsekkäistä ihmisistä. Ja sellaisista joiden mielestä heidän omat mielipiteensä ovat ne ainoat oikeat, eikä heidän kanssaan voi keskustella juuri mistään asioista ilman, että suuttuvat jos joku sattuukin olemaan eri mieltä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:54"]
Kanamaiset akat jotka mielistelee kaikkia miehiä ja puukottaa muita naisia selkään, tällaisten takia se miehen 1 euro on edelleen meille naisille palkkauksessa alle 80 senttiä!!!!
[/quote]
Miksi tätä alapeukutettiin? Te siis haluatte välttämättä että mies saa edelleen sen 10 000 kuukaudessa ja te naiset saatte nippa nappa 8 000 euroa SAMASTA TYÖSTÄ?!
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:09"]
Muka-ujot, jotka piiloutuvat kaikissa tilanteissa "ujoutensa" taakse. Että eivät voi tehdä sitä tai tätä kun ovat niin ujoja...
[/quote]
Mistä sinä tiedät että he ovat MUKA-ujoja eivätkä aidosti ujoja? Itse olen ainakin aidosti ujo, ja minua itseänikin harmittaa että en pysty moniin asioihin joita haluaisin tehdä sosiaalisen rajoittuneisuuteni takia.
Sellaiset sokeat vellihousu-curlingihmiset jotka antavat lapsensa jyrätä itsensä ja muut. Lapsi päättää mitä perhe syö tai minne lähdetään lomareissulle. Lapsi kiusaa muita, terrorisoi leikit ja hajoittaa toisten lelut mutta kun sitä pitää vain ihailla kun on niin "luova"! Lapsi hyysätään ja paapotaan pilalle ja lopulta vanhemmat syyttävät yhteiskuntaa kun kasvatus meni pilalle.
Mietin ja luin tätä ketjua. Joistain ihmisistä en pidä (väkivaltaiset), mutta heitä on niin vähän, etteivät he vaikuta elämääni mitenkään, joten on vähän turhaa heistä puhua.
Joten kaikkineen on yksi ihmisryhmä, josta en pidä, johon törmää kaikkialla, enkä pääse heitä karkuun, ikävä kyllä. Kouluttamattomat. Jos satun törmäämään heihin suhteellisen väljissä tilanteissa, niin yritän selviytyä tilanteesta nopeasti eroon. Työtilanteissa vaan kärsin ja kärsin, kun asiantuntija-asiat eivät mene perille, ja he muka tietävät jollain taianomaisella tavalla kaiken. Olen aina ihmeissäni, kun jotain näissä tilanteissa on saatu aikaan.
Sopulit. Joiden täytyy hyväksyttää kaikki muilla. Oli se sitten kampaus, meikki, uusi laukku, uudet kengät tai uusi asu, tai matkakohteen valinta tai illallisravintola leffoineen! Oma persoona puuttuu kaikesta, niin olemuksesta kuin sanomisista. Luetellaan muilta tai muualta ulkoa opittuja koru/mainoslauseita.
Sellaiset kaksinaama-mulkeromiehet jotka pelkää että joku vie heidän naisensa, mutta silti katsovat itse muita naisia. Saattavat sanoa sekalaisessa seurueessa ylpeänä että "meidän Irmeli ei meikkaa eikä ole koskaan meikannut!" (joko mies pelkää että naisesta tulee kauniimpi ja kaikki miehet katselevat, tai että meikkeihin alkaa mennä liikaa hänen rahaa jos pihi tyyppi eikä hemmottele muutenkaan naistaan) mutta silti nämä miehet ovat itse heti jonkun hardcore-meikatun bilehileen kimpussa baarissa kun oma nainen ei lähistöllä.
Sellaisista, jotka tivaavat negatiivisia listauksia kanssaihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:33"]
Huomionkipeistä ja tyrkyistä. Naispuoliset kerjäävät miehiltä huomiota ja ovat toisille naisille kateellisia. Sellaisista, joilla on kulissit päällä ja elävät kaavan mukaan, joka on ulkoisten normien mukaan oikein. Ovat yleensä ylisuorittajia, jotka eivät ole oikeasti onnellisia.
Äkkipikaisista, kovaäänisistä, vihaisista ihmisistä. Sellaisista paksukalloisista öykkäreistä, jotka esimerkiksi käyttävät liikaa alkoholia ja miespuoliset tappelevat humalassa ja toistavat samoja asioita, valehtelevat. Muiden latistajia.
[/quote]
Minä taas inhoan kaltaisiasi ammattikateellisia, jotka tulkitsevat näyttelemiseksi ja huomion kerjäämiseksi jo sen, että nainen kehtaa olla äänessä ja sanoa oman mielipiteensä asioihin.Ja jotka tulkitsevat "kulissien ylläpitämiseksi" sen, että hyvätuloinen ihminen ostaa nättejä ja laadukkaita asioita. Kulissien ylläpitämistä sen sijaan ei ole, jos ostaa halpaa tavaraa...
Myönnä pois. Olet estynyt/ujo ihminen, ja vihaat sitä, että joku EI sitä ole...
[/quote]
En ole. Sinuun taisi kalikka kolahtaa. Minua ärsyttää seurata sivusta näytelmää, kun tiedän, miten asiat oikeasti ovat.
[/quote]
Minä tunnen kaltaisiasi "minä tiedän, miten asiat oikeesti on" -tyyppejä. Ja olen sanavalmis ja päättäväinen nainen, liki 30 ihmisen esimieskin vieläpä, joten pakkokin olla.
Joten siinä mielessä kolahti kyllä, että kateelliset seinänvierillä nyhjääjät ovat mielestäni aika säälittäviä luuloinensa.
Rajusti tuomitsevat, mustavalkoisesti ajattelevat ihmiset, jotka ovat sitä mieltä että nainen on HUORA jos hänellä sattuu olemaan punaiset kynnet tai punaiset kengät.
Tai että jos joku on sairaslomalla koska kaatunut ja loukannut, niin varmasti se sen mies on hakannut sen kirjavaksi eikä kehtaa tulla töihin.
Ihmiset jotka elää hyvin normaalia taviselämää, mutta vetävät kamalan överit feikkiglamuurikulissit päälle Facebookissa ja/tai blogissa! Mitä tuollaisella kuvitellaan saavutettavan? Mitä korkeammalle yrittää kiivetä, sitä korkeammalta sitä yleensä putoaakin, ennemmin tai myöhemmin.
Olen monesti huomannut että kestän erityisen huonosti ihmisiä jotka omaavat samoja (huonoja) piirteitä kuin minä itse.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 12:33"]
Huomionkipeistä ja tyrkyistä. Naispuoliset kerjäävät miehiltä huomiota ja ovat toisille naisille kateellisia. Sellaisista, joilla on kulissit päällä ja elävät kaavan mukaan, joka on ulkoisten normien mukaan oikein. Ovat yleensä ylisuorittajia, jotka eivät ole oikeasti onnellisia.
Äkkipikaisista, kovaäänisistä, vihaisista ihmisistä. Sellaisista paksukalloisista öykkäreistä, jotka esimerkiksi käyttävät liikaa alkoholia ja miespuoliset tappelevat humalassa ja toistavat samoja asioita, valehtelevat. Muiden latistajia.
[/quote]
Minä taas inhoan kaltaisiasi ammattikateellisia, jotka tulkitsevat näyttelemiseksi ja huomion kerjäämiseksi jo sen, että nainen kehtaa olla äänessä ja sanoa oman mielipiteensä asioihin.Ja jotka tulkitsevat "kulissien ylläpitämiseksi" sen, että hyvätuloinen ihminen ostaa nättejä ja laadukkaita asioita. Kulissien ylläpitämistä sen sijaan ei ole, jos ostaa halpaa tavaraa...
Myönnä pois. Olet estynyt/ujo ihminen, ja vihaat sitä, että joku EI sitä ole...
[/quote]
En ole. Sinuun taisi kalikka kolahtaa. Minua ärsyttää seurata sivusta näytelmää, kun tiedän, miten asiat oikeasti ovat.
[/quote]
Minä tunnen kaltaisiasi "minä tiedän, miten asiat oikeesti on" -tyyppejä. Ja olen sanavalmis ja päättäväinen nainen, liki 30 ihmisen esimieskin vieläpä, joten pakkokin olla.
Joten siinä mielessä kolahti kyllä, että kateelliset seinänvierillä nyhjääjät ovat mielestäni aika säälittäviä luuloinensa.
[/quote]
Kävikö mielessä, että kenties olen tällaisten ihmisten lähipiirissä? Miksi muuten tietäisin asioista? Siis kyse ystävyyssuhteista, sukulaisuussuhteista ym. Tiedän siis varmuudella esimerkiksi parisuhteen isoista ongelmista ja eroaikeista, vaikka somessa ollaankiin niin kyyhkyläisiä. Jatka sinä vain kulisseinesi.
39 korjaa: "joka siis oli tarkoitettu hiljaiseksi tilaksi", ei tilanteeksi. Sori, jatkakaa. :)