Mitä syitä on olla käyttämättä maskia, siis nyt oikeasti ja asiallisesti
Kommentit (69)
En vain jaksa. Olen terve ja elän terveellisesti. Eipä paljon pöpöt viihdy mun kehossa että sitä myöskäön levitettyä tulisi.
Vierailija kirjoitti:
En vain jaksa. Olen terve ja elän terveellisesti. Eipä paljon pöpöt viihdy mun kehossa että sitä myöskäön levitettyä tulisi.
Taivas mikä tollo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä siitä näytä olevan myöskään mitään hyötyä muuallakaan Euroopassa, jossa sitä on jo pitkään käytetty
Ei mitään hyötyä? Luuletko todella että luvut olisivat täysin samat, jos maskipakkoa ei esim. Brysselissä olisi? Nyt jo sairaaloista kuskataan potilaita Saksaan, kun ei omat paikat riitä. Voi hyvä jumala miten yksinkertaisia ihmiset on.
monet sairaalat ovat tyhjillaan
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene Kahta metriä lähemmäksi muita, ei edes vahingossa.
Minä olen yrittänyt noudattaa tätä, mutta ei onnistu, kun muut änkeävät lähemmäs. Vaikea pinkoa pakoon, jos joku tekee nopean yllätyshyökkäyksen esim kaupassa.
No sehän on ihan näiden lähelle tunkeutujien henkilökohtainen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
jos maski suojaa miksi viruslabroissa työntekijät eivät pidä MASKIA ?
Missäköhän Muumilaakson labrassa eivät muka pidä? Tällä haavaa kaiken sortin labroissa pidetään maskia...
Vierailija kirjoitti:
Koska siellä tarvitaan järeämmät suojat mm. näytteiden kontaminoitumisen estämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
No juuri tuo astma tai muu keuhkosairaus, esim keuhkoahtauma, asbestoosi tms. Ja jotkut allergiat, voi saada pahojakin reaktioita kuminauhoista tai itse maskin materiaalista. Myös paniikkihäiriö voi aktivoitua kun maski kasvoilla.
Itselläni on sekä vakava astma että toinen, paha keuhkosairaus. Pystyn kuitenkin käyttämään maskia hyvin. Erikoislääkärit suosittelivat minulle tätä vaihtoehtoa ehdottomasti. Jos joku ei todellakaan pysty käyttämään, niin sitten hän käyttää visiiriä. Allergikoillekin löytyy allergiavapaa vaihtoehto varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Loppuraskaus. En jaksais hengittää muutenkaan. Tosin enpä mä paljon missään käykään ku ihan pakolliset vaan. Ehkä tää kohta loppuu, vaihtaisin tän maskiin mielelläni.
Jossain luki ohjeistus, että maski pitää olla synnytyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäköhän Muumilaakson labrassa eivät muka pidä? Tällä haavaa kaiken sortin labroissa pidetään maskia...
jännä et enne tätä PAKKOA/SUOSITUSTA ei ollut maski viruksia pitävä.
älkää olko pässejä
Etelä-Pohjanmaalla ihmiset on nyt käyttäneet tosi uskollisesti maskia sen jälkeen, kun tänne tuli yhtäkkiä tartuntoja, ja nyt ne tartunnat on saatu kuriin. Varmaan sitten sattumaa.
Ärsyttää ihoa. tulee tulehtuneita näppyjä kasvoihin, joita kutiaa.
It`s better to be unhappy alone than unhappy with someone - so far.
-Marilyn Monroe-
Vierailija kirjoitti:
AP:n kaltaiset maski-pakottajat.
Tällaista tämä sitten on kun pyytää asiallista keskustelua. Missä kohtaa "maski-pakotin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuraskaus. En jaksais hengittää muutenkaan. Tosin enpä mä paljon missään käykään ku ihan pakolliset vaan. Ehkä tää kohta loppuu, vaihtaisin tän maskiin mielelläni.
Se on suositus, jota noudatetaan oman voinnin mukaan.
maskit ja rokotteet kaikille nii hyvä tulee,
Vierailija kirjoitti:
Miksi kansalaisia kehoitetaan pesemään käsiä saippualla 30 sek ajan, kun kirurgi kuitenkin leikkaussaliin mennessään hankaa useita minuutteja järeillä aineilla?
Labrassa pidetään maskia eniten sen takia, että näytteet eivät kontaminoidu. Näytteen voi kontaminoida yksikin mikrobi tai vaikka pätkä DNA:tai, eli se on todella tarkkaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? :O Oisko se kotisynnytys sitten eessä. Mä oon hengästynyt ihan tasasella kävellessä ja maskin kanssa alkaa huimata ja sumeta silmissä. Sit vielä synnyttämään hohheijaa. Voin vaan kuvitella millasta se sit ois.....
Sellaisia syitä ei oikeasti ole.