Mitä rehellistä työhösi liittyvää mielipidettä et voi sanoa ääneen?
Päihdeongelmaiset ovat usein uskomattoman itsekkäitä ja ilkeitä ja lypsävät yhteiskunnasta rahat (esim. toistuvilla tehottomilla katkoilla) jotka mielestäni voisi ennemmin sijoittaa lasten ja vanhusten hyvinvointiin. Sosionomi
Kommentit (3246)
Sairaanhoitajan työn raskaus riippuu täysin paikasta. Oma työni ei ole koskaan ollut mitenkään erityisen raskasta ja aikaa jää runsaasti kahvitteluun ja taukoihin. Lähinnä huvittaa kuinka kaikki itkevät huonoa palkkaa ja riittämättömiä resursseja. Töitä pitää tehdä ehkä 3 tuntia päivässä ja olla muu aika valmiina tekemään niitä.
Kuinka taksit kusettaa verottajaa..
Kapitalismi on sairaus, ja se tuottaa sairautta. Liika raha ja valta toisiin tuntuu korruptoivan lähes poikkeuksetta, ihan sama millaista värkkiä sieltä haarovälistä löytyy. Vaikuttaa siltä, että niin se on suunniteltukin. Työelämä / ura nykyisellään on modernia ihmisten orjuutusta.
Ylemmässä portaassa epäpätevyys, valheellisuus, vastuuttomuus ja tunteettomuus tuntuu olevan pääteema. Ihmisellä ei ole mitään arvoa, vain maksimaalinen tuotto hinnalla millä hyvänsä. Pienet pojat ja työt leikkimässä voimaleikkejään, tyhjissä puvuissaan, muiden kustannuksella.
Ketään ei kiinnosta mikään. Kukaan ei tiedä mitään. Tehdään mahdollisimman vähän, vain se mikä on minimi, jos sitäkään... Pieni ihminen on voimaton kasvotonta, silmitöntä koneistoa vastaan. Tunteva ihminen vs. lakimiehet, perintäyhtiöt, valtio...
Tämä siis pienyrittäjän näkökulmasta, joka pyrkii vielä toimimaan sydämmen äänellä, sieluttomissa piireissä. Noh, pian kuitenkin nykyinen rahajärjestelmä sekä valheisiin perustuvat hiekkalinnat luhistuu omaan mahdottomuuteensa. Tämä hulluus, ja suurin hyvä / inhimillisyys tulee taas etusijalle.
Olin joskus nuorena siivoamassa sairaalassa ja siinä sivussa huomasin, miten inhottavia ja tyhmiä monet hoitsut olivat. Joskus määräsivät mun siivoamaan paikkoja, jonne ei edes olisi saanut mennä sisään muu kuin hoitsu, mutta kun heitä ei huvittanut siivota sitä paikkaa vaikka se kuului HEIDÄN työnkuvaansa. Jälkeenpäin sain huudot kun olin suostunut, mutta mistäs minä sen olisin voinut tietää.
Jotkut olivat niin pahantahtoisia että tahallaan vain heittivät roskia lattialle vaikka roskiksessa olisi ollut tilaa jne.
Joskus alussa kyllä erehdyin sanomaan omalle työnjohtajalle siitä mutta hän moitti ja sanoi että anna olla viimeinen kerta kun "kantelet". Sen jälkeen olinkin sitten hiljaa ja onneksi löysin pian muita töitä ja opiskelupaikan.
Että eläimet kärsivät ja kituvat aivan oikeasti ennen kuin ne teurastetaan.
43v asiakaspalvelijan voin niin vahvistaa tämän.
Politiikka ei vois vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä ja köyhän näköinen riepu-petteri. Mitattu ÄO:ni on 156. Pääsisin Mensaan kerhoilemaan, mutta eipä kiinnosta moinen rinkir*nkkaus.
Kerta olet noin älykäs miksi olet jättänyt potentiaalisi käyttämättä että olisit menestynyt ja vaurastunut?, ihan vain mielenkiinnosta kysyn.
80% työstäni on EU-byrokratiaan perustuvaa tavallisten, rehellisten ihmisten kiusaamista. Työllä ei todellisuudessa juurikaan merkitystä. Kuviot ovat kyykytystä niin asiakkaita kuin työntekijöitä ajatellen. Ainoa ajateltavissa oleva hyöty on, että byrokraatit työllistävät toisiaan.
En koskaan kerro suoraan, mitä teen työkseni. Häpeän, että olen ajautunut näin tarkoituksettomaan työhön. Ymmärtääkseni työn "sisältö" ja siihen liittyvien järjestelyjen luokattomuus turhauttavat myös joitakin työkavereita, mitä he kompensoivat kukin tavallaan. Tällä on seuraamuksensa työpaikan ilmapiiriin. Irtisanoutuminen pyörii mielessä niin tiuhaan, että se varmaan piakkoin myös tapahtuu.
Olen töissä kirjastossa. Selvittäisiin vähemmälläkin työvoimalla, jos alalle hakeutuisi tai ohjattaisiin terveempiä ihmisiä. Omia työkavereita on mm. diplomi-insinööri, joka on niin tunneköyhä töksäyttelijä, ettei hän saanut oman alansa työpaikkoja, joten uudelleenkouluttautui alalle ja burnoutin kokenut floristi, joka on niin pikkutarkka, että järjestelee klemmareita vaikka päiväkausia, jos ei estä. Oli myös joskus työkaveri, joka sai raivarit, jos joutui sulkemaan kirjaston yksin, kun olin lähdössä töistä aiemmin esim. hammaslääkäriin esihenkilön luvalla. Hän itki ja huusi "Aina minut jätetään tänne yksin! Minun pitää tehdä kaikki!". Itse hän tuli aina viimeisenä töihin ja lähti ensimmäisenä, mutta hänellä oli aina muka plussatunteja. Työajanseuranta oli silloin vain taulukko seinällä, johon hän valehteli ja ajatteli, ettei sitä kukaan huomaa. Esihenkilö häntä varmaankin vähän sääli, mutta lopulta hänen märäaikaisuuttaan ei jatkettu.
Moni hoitaja on kertonut samaa ja ihmetellyt, miksi media rummuttaa alan pientä palkkaa ja suurta työmäärää.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa huippujohtajista on kusipäisiä narsisteja, jotka tytöttelevät aikuisia naisia.[/quote
Näillä velipojilla on ihan oikeasti oma verkosto. Ei jää pelkkään tytöttelyyn näiden kolttoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä työni liittyy lääketieteen uusimpiin tutkimuksiin.
Koskaan minulle ei ole asiasta sanottu, mutta on itsestään selvää, että suu on pidettävä todellakin supussa.Ollaankohan samassa projektissa? Ilmiselvää, että kaikille on kerrottu asiat vähän muunnellen tai jopa valehdellen, koska koko projektissa on niin paljon salaista tietoa, joka ei saa mennä edes kaikille osapuolille, jotka mukana melko tiiviistikin. Kyllähän tässä hieman tietoa on väkisinkin tippunut sieltä täältä ja osa tietääkin, (väkisinkin huomannut), että aika paljon häikkää on monissa selityksissä. Mutta niistä ei kysellä ja jos kysellään, vastaus on ne samat muunnellut totuudet.
Liittyy varmaan mt-puolen projekteihin? Näitä MK-Ultra tyyppisiä? Niissä sitten kidutetaan lapsia ja jokainen osallistunut pitäisi polt taa eläväl tä.
Vierailija kirjoitti:
Että eläimet kärsivät ja kituvat aivan oikeasti ennen kuin ne teurastetaan.
Voin jatkaa toisesta näkökulmasta tähän, että on suuria taustavoimia, jotka eivät halua tehdä mm. tälle asialle mitään. Taustalla ei ole vain "voittojen maksimointi." Taustalla on psykopatiaa. Eli kärsimyksen maksimointi.
Kaikilla sairaanhoitajilla ei ole pieni palkka. Itseni lisäksi tiedän monta, jotka tienaavat hyvin. Kaikki kokemuslisät on ja sen lisäksi teen ylityötä jonkun verran. Ylityöni on aina tehty pyhänä tai niin sanottuna hälyraha- ajankohtana ja se nostaa palkan. Tyypillinen palkkani ilman mitään lisätöitä on 3500- 3800 kuussa. Teen kuitenkin käytännössä joka kuukausi vapaapäivinä helppoa lisätyötä eri paikkojen kautta jos on kova pula ja maksetaan hyvin. Näin tienaan yleensä 4500- 6000 kuussa. Olen perheellinen. Yleensä kukaan ei usko, että se edes on totta, mutta näin on. Jos valitsee sen, että tekee jossain kunnalla poliklinikalla päivätyötä ja moni vajaata työaikaa, niin silloin palkka on pieni. Firmojen kautta myös monet päivätyöt kannattaa. Jos turvallisuushakuisuus on este niin sitten se on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa huippujohtajista on kusipäisiä narsisteja, jotka tytöttelevät aikuisia naisia.
Näillä velipojilla on ihan oikeasti oma verkosto. Ei jää pelkkään tytöttelyyn näiden kolttoset.
Lisää näistä vapaamuurareista, "hyvistä velistä" yms. Valheista turvonneita setämiehiä, nyt valoon tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Nykynuorisossa on laiskaa porukkaa iäkkäämpiä enemmän. Ei ole tuulesta temmattua, että elintaso on kohonnut ja sitä myöden nuoriso saa helpommalla asiat. Työtä ei kunnioiteta vaan sieltä ollaan herkästi pois jonnenjoutavien juttujen takia. Se missä ennen todellakaan ei ois kotiin jääty niin nykynuoriso jää kotiin " kokoamaan ajatuksia" kun eihän töihin nyt voi mennä " tällaisessa tilassa". V..u ku vois joskus sanoa ihan suorat sanat näille. Puhumattakaan nyt siitä että kukaanhan ei nykyään vaan voi olla saamaton tai vetelä. Kaiken takana on tietenkin Adh tai muu tutkimaton juttu, jonka tutkimiseen menee rahaa sitten rajattomasti. T. tth
Entäs sitten, kun menet töihin, koska pystyt lähes koko ajan elämään täysin normaalisti, mutta joskus saat mt-oireet töissä, esim. psykoosin, niin sinut halveksutaan hengiltä ja ihmetellään, mitä tekee töissä, kun on sairas. Kotiin vaan makoilemaan 30 vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa huippujohtajista on kusipäisiä narsisteja, jotka tytöttelevät aikuisia naisia.
Lisää näistä vapaamuurareista, "hyvistä velistä" yms. Valheista turvonneita setämiehiä, nyt valoon tämäkin.
Ihmiskauppaa, pedofiliaa... ne on kaikki ihan totta, myös Suomessa.
Olen köyhä ja köyhän näköinen riepu-petteri. Mitattu ÄO:ni on 156. Pääsisin Mensaan kerhoilemaan, mutta eipä kiinnosta moinen rinkir*nkkaus.