Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköpaineista kärsivät naiset ovat tyhmiä

Vierailija
13.11.2020 |

En näe yhtäkään syytä kärsiä nykypäivän maailmassa niinkin turhasta ongelmasta, kuin oma ulkonäkö.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein luulen, että tänä päivänä himoitsisin eniten miehessä hänen luonnettaan. Jos sieltä löytyy se, mitä etsin niin saa olla Tohtori Paiseen asiakas ennenkuin ulkonäössä tulisi raja vastaan. En vaan pääse käytännössä kokeilemaan, kun on jo tuo mies tuossa. Se tuli valittua enemmän ulkonäön takia, mitä virhettä en enää tee.

Vierailija
22/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä melkein luulen, että tänä päivänä himoitsisin eniten miehessä hänen luonnettaan. Jos sieltä löytyy se, mitä etsin niin saa olla Tohtori Paiseen asiakas ennenkuin ulkonäössä tulisi raja vastaan. En vaan pääse käytännössä kokeilemaan, kun on jo tuo mies tuossa. Se tuli valittua enemmän ulkonäön takia, mitä virhettä en enää tee.

Ai joo, lisään vielä itse aiheeseen, että miehen tai naisen takia enkä itsenikään takia ulkonäköä paljon lajittele, siis ollenkaan. Terveyden takia teen jotain. Haluan jotenkin uhmata ja haastaa näyttämällä huonolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tyhmiä. Ei heitä saa siitä loukata. Ovat viettiensä vietävissä, ja heidän olemuksensa nyt sattuu perustumaan viehätysvoimaansa ja seksiin. Suvunjatkamiseen ja jatkuvaan hyvänolon etsintään. Heidän ominaispiirteitään, ei vikoja.

Vierailija
24/24 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tyhmiä. Ei heitä saa siitä loukata. Ovat viettiensä vietävissä, ja heidän olemuksensa nyt sattuu perustumaan viehätysvoimaansa ja seksiin. Suvunjatkamiseen ja jatkuvaan hyvänolon etsintään. Heidän ominaispiirteitään, ei vikoja.

Haha, tuo kuulostaa enemmän siltä kuin kuvailisit miesten haaveita. Miehethän ovat naisiin verrattuna erittäin seksikeskeisiä ja hamuavat naisissa sitä kauneutta ja pintaa. Jos miehet arvostaisivat enemmän älyä naisissa, niin naiset korostaisivat sitä puoltaan soidinleikeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi