Rakastunut ulkomaalaiseen mieheen ja kaikki varoittelee
Olen hiljattain tavannut slaavimiehen ja olen umpirakastunut.
Mies on ihana, mutta yhteistä kieltä ei ole.😡
Oletteko olleet tilanteessani koskaan?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te kommunikoitte? Itse olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, miehen josta kaikki varottelivat koska oli tunnettu häntäheikki, mutta kieli oli sentään englanti. Mies on siis amerikkalainen. Olemme edelleen onnellisesti naimisissa.
Miksi kaikki varottelevat sinua miehestä? Mihin olet rakastunut hänessä jos ei ole edes yhteistä kieltä?Google ja viittomakieli.
Ihmiset pelkää, että se särkee mun sydämen, ryöstää jne.
Olen rakastunut siihen, että joku pussaa ja halaa. Petyin aiemmassa suhteessa ja nyt tämä paikkaa haavoja.
Voi blääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut yliopistoaikoina romanialainen vaihto-opiskelijatyttö kämppiksenä. Siis huom ei romani, loukkaantuvat verisesti jos heidät sekoitetaan romaneihin. Erittäin älykäs ja paljon lukenut, vihasi kotimaansa seksististä ja hyperuskonnollista kulttuuria eikä siis romanialaiset miehet kiinnostaneet häntä yhtään, suomalaiset kylläkin. Tämän pohjalta itse harkitsisin romanialaista miestä ainoastaan jos tämä olisi korkeakoulutettu ja inhoaisi kotimaansa vanhoillisuutta avoimesti.
Minulla on ollut romanialainen työkaveri. Hän oli naishenkilö asunut Suomessa jo useita vuosia perheineen ja puhui suomea mutta kun hän tuli töihin meille, joutui pomo vakuuttelemaan, että ei ole kerjäläinen eikä m u s t a *ai**n.
Rásismi romanialaisia kohtaan on joka päiväistä. Siihen kuuluu romanialaisten valheellinen maalaaminen mústálaisiksi. Se on systemaattisesti rakennettua rásismia Länsi ja Pohjoiseuroopplaisten toimesta ja sitä rahoittaa George Soros.
Puoliksi suomalaisena ja romanialaisena olen kokenut tätä 30v ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slaavilainen. Eli venäläinen??
Romanialainen
Kerjäläisenkö olet matkaasi poiminut? Eikös Suomen romanialaiset ole lähinnä tulleet paremman elannon perässä tänne?
Nuo kerjäläiset ei ole romanialaisia. Kannattaa googlata sellainen henkilö kuin Sebastian Stan jos haluat nähdä miltä oikea romanialainen näyttää. Nuo kerjäläiset on mústálaisia. Suomeen on tullut vähän oikeita romanialaisia 30v sitten kun kommunismi kaatui. Romanialaiset suosivat Italiaa, Ranskaa ja Espanjaa eikä pohjoismaita. Provohan tämä koko ketju oli tosin.
T: Puoliksi romanialainen
Mielestäni tämä on hauska ketju eikä mikään provo lukuunottamatta ilkeämielisiä kerjäläisjuttuja kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen
Kerjäläisenkö olet matkaasi poiminut? Eikös Suomen romanialaiset ole lähinnä tulleet paremman elannon perässä tänne?
Nuo kerjäläiset ei ole romanialaisia. Kannattaa googlata sellainen henkilö kuin Sebastian Stan jos haluat nähdä miltä oikea romanialainen näyttää. Nuo kerjäläiset on mústálaisia. Suomeen on tullut vähän oikeita romanialaisia 30v sitten kun kommunismi kaatui. Romanialaiset suosivat Italiaa, Ranskaa ja Espanjaa eikä pohjoismaita. Provohan tämä koko ketju oli tosin.
Mielestäni tämä on hauska ketju eikä mikään provo lukuunottamatta ilkeämielisiä kerjäläisjuttuja kommenteissa.
Tuo Romania-hullu ilmestyy jokaiseen ketjuun, joissa mainitaankin sana Romania. Kiihtyy nollasta sataan nopeasti ja alkaa postailla randomeita ylistysviestejä siitä, kuinka hieno maa Romania on.
Esim. tuo että pitäisi googlata Sebastian Stan, jos haluaa nähdä miltä romanialainen näyttää. Miksi ihmeessä juuri hän? Hyvännäköinen näyttelijä, joka on sata kertaa komeampi kuin keskivertoromanialainen. Mä voisin sanoa, että googlatkaa Gheorghe Dincă, jos haluatte nähdä, miltä romanialainen näyttää. Olisi ihan yhtä relevanttia.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa, parin tapaamisen jälkeen Puolalainen muutti mun luokse pyytämättä ja nyt asuu mun makuuhuoneessa :(
Järjestä sille töitä. Me lähtee heti saatuaan työpaikan. Naiset on lähinnä majapaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut yliopistoaikoina romanialainen vaihto-opiskelijatyttö kämppiksenä. Siis huom ei romani, loukkaantuvat verisesti jos heidät sekoitetaan romaneihin. Erittäin älykäs ja paljon lukenut, vihasi kotimaansa seksististä ja hyperuskonnollista kulttuuria eikä siis romanialaiset miehet kiinnostaneet häntä yhtään, suomalaiset kylläkin. Tämän pohjalta itse harkitsisin romanialaista miestä ainoastaan jos tämä olisi korkeakoulutettu ja inhoaisi kotimaansa vanhoillisuutta avoimesti.
Jep. Mutta tuskin hän on korkeakoulutettu ja oman alansa hommissa Suomessa, jos ei kerran englantia puhu..
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on hyvä esimerkki siitä, että naisille riittää rakastumiseen vain ulkonäkö.
Meanwhile joku ei-niin-hyvännäköinen mies ei saa naisia rakastumaan vaikka mitä tekisi.
Balkanin seudulla miehet osaa jäisyyden lisäksi tarjota romantiikkaa ja tuoda lämpöä lakanoihin. Kukat ja suklaa tulee joka kerta miehen mukana.
Eivät sovi kelle vaan. Toisille taas sopivat.
Olen seurustellut viiltävän älykkään, ystävällisen, hienosti kasvatetun ja käyttäytyvän ja huumorintajuisen tsekkimiehen kanssa. Elämäni suurin rakkaus ja sielun kumppani. Kielenä englanti, mutta hän piti hyvin paljon suomenkielestä. En kuitenkaan halunnut muuttaa pois Suomesta, vaikka olisin varmasti oppinut tšekin kielen. Hänestä jäi todella ihanat muistot. Suomalaisen miehen kanssa ollut sen jälkeen 20 vuotta, enkä näitä elämän kokemuksia vaihtaisi pois.
No mun mies on ulkkari, mutta yhteinen kieli löytyy.
Emmä voisi kehenkään rakastua, jos ei voi kunnolla edes puhua, mutta toki vetovoimaa voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen
Tuo Romania-hullu ilmestyy jokaiseen ketjuun, joissa mainitaankin sana Romania. Kiihtyy nollasta sataan nopeasti ja alkaa postailla randomeita ylistysviestejä siitä, kuinka hieno maa Romania on.
Esim. tuo että pitäisi googlata Sebastian Stan, jos haluaa nähdä miltä romanialainen näyttää. Miksi ihmeessä juuri hän? Hyvännäköinen näyttelijä, joka on sata kertaa komeampi kuin keskivertoromanialainen. Mä voisin sanoa, että googlatkaa Gheorghe Dincă, jos haluatte nähdä, miltä romanialainen näyttää. Olisi ihan yhtä relevanttia.
Miksi ei? Mulla on lähipiirissä nuoren Al Pacinon, George Clooneyn ja Johnny Deppin näköisiä romanialaisia. Jos joku kysyisi sinulta miltä näyttää suomalainen mies niin linkkaisitko kuvan Timo Soinista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen
Googlatkaa Tauno Palo, jos haluatte tietää, miltä keskivertosuomalainen näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on hyvä esimerkki siitä, että naisille riittää rakastumiseen vain ulkonäkö.
Meanwhile joku ei-niin-hyvännäköinen mies ei saa naisia rakastumaan vaikka mitä tekisi.
Eiköhän siinä ole kemiaa myös, ei se mies välttämättä ole komea.
Musta tuntuu, että moni suomalainen yrittää väärällä tavalla saada sitä rakkautta.
Rohkeasti kehukaa (nätisti, ei tissejä) ja kertokaa tunteistanne/mielenkiinnosta.
Itse olen ihastunut usein niihin, jotka osoittavat minuun kiinnostusta ja on kemiaa. Joskus sitä vaan ole, sitten vaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa, parin tapaamisen jälkeen Puolalainen muutti mun luokse pyytämättä ja nyt asuu mun makuuhuoneessa :(
Järjestä sille töitä. Me lähtee heti saatuaan työpaikan. Naiset on lähinnä majapaikkoja.
EU-kansalainen ei muutamaa kuukautta enempää oikeastaan saa oleskella täällä ollaan työ- tai opiskelupaikkaa, joten eiköhän työ jo löydy.
Toki jos virallisesti todistelet, että joku elättää ym., niin voi saada olla, mutta tuo on yleislinja.
Vaimoni ei osannut sanaakaan enkä minä venäjää , nyt kaikki hyvin
Jos se on romanialainen, niin sano sille dute draku.
Romanialainen hellittelysanonta miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siinä ole kemiaa myös, ei se mies välttämättä ole komea.
Musta tuntuu, että moni suomalainen yrittää väärällä tavalla saada sitä rakkautta.
Rohkeasti kehukaa (nätisti, ei tissejä) ja kertokaa tunteistanne/mielenkiinnosta.
Itse olen ihastunut usein niihin, jotka osoittavat minuun kiinnostusta ja on kemiaa. Joskus sitä vaan ole, sitten vaan eteenpäin.
Sitä ei oikein opeteta. Ymmärrettävästi naisilla menee jalat alta lomilla missä saattaa tulla vastaan lipeviä Juaneita.
Vierailija kirjoitti:
Miten te kommunikoitte? Itse olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, miehen josta kaikki varottelivat koska oli tunnettu häntäheikki
Ulkomaalaisen miehen on hyvin helppo olla Suomessa häntäheikki. Amerikkalainen, saksalainen, britti, arabi, afro joka ei omassa maassaan saa naista saa Suomessa kaksi päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU-kansalainen ei muutamaa kuukautta enempää oikeastaan saa oleskella täällä ollaan työ- tai opiskelupaikkaa, joten eiköhän työ jo löydy.
Toki jos virallisesti todistelet, että joku elättää ym., niin voi saada olla, mutta tuo on yleislinja.
Se oli heitto. Noihan on usein töissä täällä ja asuu soluissa. Naisten luo paetaan ahtaita soluja. Rakkautta siinä ei juurikaan ole. Osalla odottaa Puolassa vaimo ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te kommunikoitte? Itse olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, miehen josta kaikki varottelivat koska oli tunnettu häntäheikki
Ulkomaalaisen miehen on hyvin helppo olla Suomessa häntäheikki. Amerikkalainen, saksalainen, britti, arabi, afro joka ei omassa maassaan saa naista saa Suomessa kaksi päivässä.
Miehet niin ikään sekoaa Tallinnan laivoilla varsinkin viikonloppuisin (slaavi/baltialaisten naisten sääristä)
Minulla on ollut romanialainen työkaveri. Hän oli naishenkilö asunut Suomessa jo useita vuosia perheineen ja puhui suomea mutta kun hän tuli töihin meille, joutui pomo vakuuttelemaan, että ei ole kerjäläinen eikä m u s t a *ai**n.