Rakastunut ulkomaalaiseen mieheen ja kaikki varoittelee
Olen hiljattain tavannut slaavimiehen ja olen umpirakastunut.
Mies on ihana, mutta yhteistä kieltä ei ole.😡
Oletteko olleet tilanteessani koskaan?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Preteriti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap puhu potaskaa kolmen romaanisen kielen opiskelusta, jos kehtaat väittää ettei romania ole yhtään samanlainen. Mun mies puhuu romaniaa ja monesti todennut miten paljon samaa esimerkiksi italiassa on, pystyy monesti arvaamaan sanoja tuon kielisukulaisuuden pohjalta.
Italiaa olen romaniankielessä kyllä havainnut eniten muihin opiskelemiini romaanisiin kieliin verrattuna. Ja tietysti latinapohja auttaa ymmärtämistä jotenkin myös.
Mutta kun puhun italiaa hänelle, niin ei hän kyllä ymmärrä😏
Mielestäni kielet eivät muistuta toisiaan siten, että suoraan pystyisi jotenkuten kommunikoimaan. (Vrt. Ruotsi - Norja)
Tilanne kohdallasi voi olla toinen, kun olet tod.näk. miehesi tuntenut kauemmin ja tutustunut hänen kieleensä lähemmin ja tottunut kuuntelemaan häntä.
Sulla on vain typerä mies ;)
Ei se, että kahdella latinaan pohjautuvalla romaanisella kielellä on toisiaan muistuttavia sanoja suinkaan takaa sitä, että puhe ja ymmärrys sujuu edes jotenkuten.
Esimerkkinä voisi laittaa samanlaisen videon kymmenestä sanasta, jotka eivät muistuta toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Slaavilainen. Eli venäläinen??
Romanialainen
No hyi, kehitysmaasta vieläpä...
No niin, ai että kehitysmaasta...
No hei, mitä meillä on täällä Suomessa hävettävää....
Meillä on noi saatanan kárjálâišet viŧüñ paskáèvàkøt, jøilŧá jäí sinnè rajañ ŧàâkše sitä šün tätä, vaikka tosiasiassa jäi puolen vuoden vuokrat maksamatta, luteita ja velkaa.
Ennenkuin yksikään saatanan paskahousux rášíšŧi tuléè haukkümáân täññe romaniàláíšíá,
Niin miettikää ketkä meitä täällä lypsää?No tosi on kyllä näin.
Samaa mieltä.
Ranska on rakkauden kieli.
Italia on sinfoniaa.
Espanja on , no porto queso hulka mulka.
Romania kuullostaa vajaaälyisten joukkotappelulta.
Hihihhiiiii...sain päivän naurut😅😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En jaksa lukea koko ketjua mutta se ei ole totta etteikö voisi rakastua vaikka ei olisi yhteistä kieltä!
Minulle on nimittäin käynyt näin.
Olemme nykyisin naimisissa ja meillä on myös ihana lapsi.
Selitin itselleni suhteen alkuaikoina ettei tämä voi olla mahdollista, tai miten tämä voi muka olla mahdollista? Mutta näin vain kävi ja nykyisin meillä on kaksi yhteistä kieltä :)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua mutta se ei ole totta etteikö voisi rakastua vaikka ei olisi yhteistä kieltä!
Minulle on nimittäin käynyt näin.
Olemme nykyisin naimisissa ja meillä on myös ihana lapsi.
Selitin itselleni suhteen alkuaikoina ettei tämä voi olla mahdollista, tai miten tämä voi muka olla mahdollista? Mutta näin vain kävi ja nykyisin meillä on kaksi yhteistä kieltä :)
Saanko olla utelias, että mitkä ne kielet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Oi...ihanan kiihkeätä kun muut varoittelee. Tekee kielletyn asiasta. oi...ihanaa.
Ne muut on vain kateellisia. Onnea löydöstä.
Totta toinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista näistä puheista huolimatta ei tarvitse kokonaan luovuttaa! Opetelkaa yhdessä kieliä ja oppikaa tuntemaan toisenne kunnolla. Ei ole mihinkään kiire. Voit ihan hyvin edetä hitaasti suhteen kanssa. Teillä on koko loppuelämä aikaa olla yhdessä.
Sen kielen haluaisin oppia, olen lukenut kolmea eri romaanista kieltä, mutta tämä poikkeaa niistä aika paljon, eikä ole mikään kaunis kieli todellakaan.
Mun mielestä taas on kaunis kieli. Ja en kokenut mitenkään vaikeaksi oppia. Helppo lausua. Verbien taivutus ja kirjainmuutokset piti vaan opetella, vaikka tylsää olikin. Aluksi raskainta oli se, kuinka usein lyhyitä sanoja sidotaan toisiinsa tavuviivalla ja samassa rytäkässä tippuu kirjaimia pois. Niihin meni pitkä aika tottua.
Mä olen kuullut romanialaismiehen puhuvan ja en kyllä sanoisi kieltä kauniiksi.
Se vain oli niin, että se puhui akkansa kanssa videopuhelua ja niillä oli suukopua, siitä voi johtua tuo aggressiivisyys.
Olen AP.
Mitä ajatuksia teissä herättää se, että esittelin tälle romanialaiselle k.o. Kapakanomistajan olevan turkkilainen ja hän vastasi googlella, että turkkilaisilla on iso mulkku.
🤔🤔🤔
Romanialainen lähtee Jouluksi kotiin ja mä olin ajatellut, että vietettäisiin yhdessä joulu.
En oikein uskaltaisi lähteä mukaan, vai pitäisikö? Toisaalta seikkailunhalua riittäisi.
Ihminen puhuu muullakin kuin suullaan, monasti, jos kehonkieltä, eleitä osaa tulkita, voi havaita onko ihminen rehellinen tms.
Pitää olla tarkkana, mihin mies pyrkii.
Mieshän alkoi vokotella itseäni 12 v. Vanhempaa naista saaden vastakaikua tältä naiselta ja mä sitten vetäydyin tästä suhteesta.
Eilen törmäsin sattumalta ja kyllä oli jutut äijältä. Haukkui tämän naisen rumilla nimillä ( hoora, hoora...) ja kertoi että nainen oli pissannut seksin yhteydessä ja sylkäisi sen sanottuaan perään.
Onko ehdoton turn off, jos naiselta tulee kusi seksin yhteydessä? En ole ennen tällaistakaan kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Mieshän alkoi vokotella itseäni 12 v. Vanhempaa naista saaden vastakaikua tältä naiselta ja mä sitten vetäydyin tästä suhteesta.
Eilen törmäsin sattumalta ja kyllä oli jutut äijältä. Haukkui tämän naisen rumilla nimillä ( hoora, hoora...) ja kertoi että nainen oli pissannut seksin yhteydessä ja sylkäisi sen sanottuaan perään.
Onko ehdoton turn off, jos naiselta tulee kusi seksin yhteydessä? En ole ennen tällaistakaan kuullut.
Taso on taattua ulkkaritasoa😏
No se on kussut petiin kun piti ottaa syihin ku romppuromanialaisen mielestä seksi on sitä että muija ottaa suihin.
Mies arvostaa, jos menet tavatessanne slaavikyykkyyn.
Ei kun hormons, hormons, sperma, sperma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen
Voi J*mal**ta. Juokse.
Taidat olla tosi nuori ja kokematon.
Juokse pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen
Voi J*mal**ta. Juokse.
Juokse pois.
Mä just tällä kartutan tätä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanialainen
Voi J*mal**ta. Juokse.
Juokse pois.
Sil on uus tyttis ja se on 72v, just se kun kusee petiin.
Sulla on vain typerä mies ;)