Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut ulkomaalaiseen mieheen ja kaikki varoittelee

Vierailija
13.11.2020 |

Olen hiljattain tavannut slaavimiehen ja olen umpirakastunut.

Mies on ihana, mutta yhteistä kieltä ei ole.😡

Oletteko olleet tilanteessani koskaan?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Slaavilainen. Eli venäläinen??

Romanialainen

Romanialainen ei ole slaavilainen.

Vierailija
22/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, juokse. Et ole rakastunut. Olet hullaantunut. Toinen pitää tuntea kunnolla ennen kuin voi rakastua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin äkkisilleen tulee mieleen että helpoimmalla pääsisi kun väittäisi luodon tässä vaiheessa. Eli äkkiä eroon.

Oma kokemus

- itse olen jättänyt ulkomaisten miesten huomion huomioimatta koska hain suhdetta johon kuuluu myös lapset. Jo se ajatus että eroaisi ulkomaisesta miehestä niin miten lasten kävisi. Entä jos joutuisi elämään vieraassa maassa koska ei saa tuotua lapsia Suomeen eikä halua luopua heistä.

- kaveri rakastui lukion jälkeen Albaanialaiseen mieheen ja meni nopeasti naimisiin ettei miestä karkoiteta. Liitto ei ollut pitkä mutta sitäkin karumpi kyllä häiden jälkeen.

- toinen kaveri päätyi naimisiin afrikkalaisen miehen kanssa. Elää ilmeisesti ihan hyvää elämää tai ainakin ovat edelleen yhdessä (20 vuotta naimisissa ja kaksi lasta). Tarkemmin en tiedä koska mies ei löytänyt Suomesta töitä niin muuttivat muualle eu alueelle.

- eli helpommalla pääsisi kyllä jos löytäisi puolison samasta kulttuurista

Vierailija
24/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te kommunikoitte? Itse olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, miehen josta kaikki varottelivat koska oli tunnettu häntäheikki, mutta kieli oli sentään englanti. Mies on siis amerikkalainen. Olemme edelleen onnellisesti naimisissa.

Miksi kaikki varottelevat sinua miehestä? Mihin olet rakastunut hänessä jos ei ole edes yhteistä kieltä?

Google ja viittomakieli.

Ihmiset pelkää, että se särkee mun sydämen, ryöstää jne.

Olen rakastunut siihen, että joku pussaa ja halaa. Petyin aiemmassa suhteessa ja nyt tämä paikkaa haavoja.

Hän ei kuitenkaan ole slaavi.

Vierailija
25/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanialainen

On niissä slaavipiirteitä.

Vierailija
26/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista näistä puheista huolimatta ei tarvitse kokonaan luovuttaa! Opetelkaa yhdessä kieliä ja oppikaa tuntemaan toisenne kunnolla. Ei ole mihinkään kiire. Voit ihan hyvin edetä hitaasti suhteen kanssa. Teillä on koko loppuelämä aikaa olla yhdessä.

Vierailija
27/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te kommunikoitte? Itse olen naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa, miehen josta kaikki varottelivat koska oli tunnettu häntäheikki, mutta kieli oli sentään englanti. Mies on siis amerikkalainen. Olemme edelleen onnellisesti naimisissa.

Miksi kaikki varottelevat sinua miehestä? Mihin olet rakastunut hänessä jos ei ole edes yhteistä kieltä?

Google ja viittomakieli.

Ihmiset pelkää, että se särkee mun sydämen, ryöstää jne.

Olen rakastunut siihen, että joku pussaa ja halaa. Petyin aiemmassa suhteessa ja nyt tämä paikkaa haavoja.

Olet rakastunut ihastumisen tunteeseen - et ihmiseen.

Vierailija
28/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ketju romanialaisista miehistä, mutten löydä sitä😡

Voisiko joku auttaa ja nostaa sen.

Vierailija
29/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet iskenyt kerjäläisen :((((

Vierailija
30/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanialainen

Slaavipiirteitä on suomalaisissakin. Romanialaiset eivät kuulu slaavikansoihin.

Vaan mitä väliä siitä sinulle on, jos olet rakastunut`?

Vierailija
31/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista näistä puheista huolimatta ei tarvitse kokonaan luovuttaa! Opetelkaa yhdessä kieliä ja oppikaa tuntemaan toisenne kunnolla. Ei ole mihinkään kiire. Voit ihan hyvin edetä hitaasti suhteen kanssa. Teillä on koko loppuelämä aikaa olla yhdessä.

Sen kielen haluaisin oppia, olen lukenut kolmea eri romaanista kieltä, mutta tämä poikkeaa niistä aika paljon, eikä ole mikään kaunis kieli todellakaan.

Vierailija
32/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet iskenyt kerjäläisen :((((

Tällaista kommenttia olen kuullut muiltakin. Hän ei ole kerjäläinen vaan työssä täällä ja nämä varoitteliä tosin eivät ole, vaan ovat työttömiä. Mies maksaa itse ja tarjoaa myös minulle.

Vierailija
33/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori...

Olen 102,5 v.

Vierailija
34/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanialainen

No hyi, kehitysmaasta vieläpä...

Vierailija
35/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoilla kantimilla on kommunikaatio jos puhumisen hoitaa google. Kaverini tapaili kroatialaista. He molemmat puhuivat ihan ok englantia mutta silti heillä oli välillä vaikea keskustella luontevasti.

Vierailija
36/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on hyvä esimerkki siitä, että naisille riittää rakastumiseen vain ulkonäkö.

Meanwhile joku ei-niin-hyvännäköinen mies ei saa naisia rakastumaan vaikka mitä tekisi.

Vierailija
37/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika nuori...

Olen 102,5 v.

Ja mies on 48?

Vierailija
38/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kielen haluaisin oppia, olen lukenut kolmea eri romaanista kieltä, mutta tämä poikkeaa niistä aika paljon, eikä ole mikään kaunis kieli todellakaan.

Mun mielestä taas on kaunis kieli. Ja en kokenut mitenkään vaikeaksi oppia. Helppo lausua. Verbien taivutus ja kirjainmuutokset piti vaan opetella, vaikka tylsää olikin. Aluksi raskainta oli se, kuinka usein lyhyitä sanoja sidotaan toisiinsa tavuviivalla ja samassa rytäkässä tippuu kirjaimia pois. Niihin meni pitkä aika tottua.

Vierailija
39/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanialainen

On kulttuurissa luonnollisestikin kun ovat slaavien ympäröiminä suurimmaksi osaksi, ja varmasti myös ihmisissä itsessään, mutta eivät ole silti slaaveja, ei kielikään ole slaavilainen. 

Vierailija
40/136 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi...ihanan kiihkeätä kun muut varoittelee. Tekee kielletyn asiasta. oi...ihanaa.

Ne muut on vain kateellisia. Onnea löydöstä.

Alapeukuista päätellen ihmiset eivät ymmärtäneet taaskaan ironiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi