Rakastunut ulkomaalaiseen mieheen ja kaikki varoittelee
Olen hiljattain tavannut slaavimiehen ja olen umpirakastunut.
Mies on ihana, mutta yhteistä kieltä ei ole.😡
Oletteko olleet tilanteessani koskaan?
Kommentit (136)
Mulla oli suomalainen mies joka oli patalaiska. Tää Romanialainen on töissä täällä eikä lorvi, auttavainenkin on.Mutta ei mikään kovin uskollinen kuten olen kertonut.
Ihmisenä kivan tuntuinen ja komeakin.
Unohda koko juttu. Parisuhde on ihan tarpeeksi vaikeaa jo samallakin kielellä. Itsekin olen kokeillut suhdetta englanniksi ja espanjaksi. Vaikka puhun sujuvasti niitäkin kieliä, niin pidemmän päälle tulee ongelmia. Ärsyttää, kun ei tule ymmärretyksi syvällä tasolla.
ns. Rakkauden kieli toimii vain tiettyyn pisteeseen asti, voisin uskoa
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko juttu. Parisuhde on ihan tarpeeksi vaikeaa jo samallakin kielellä. Itsekin olen kokeillut suhdetta englanniksi ja espanjaksi. Vaikka puhun sujuvasti niitäkin kieliä, niin pidemmän päälle tulee ongelmia. Ärsyttää, kun ei tule ymmärretyksi syvällä tasolla.
Tää on kyllä niin totta. Ei esimerkiks tiedä sitä että onko toinen huumorintaju ne vai tosikko, ei tosiaan tuu niinkun syvällä tasolla ymmärretyksi
Oli mies mistä tahansa, ei tulevaisuudelle hyvää lupaa, jos ei ole yhteistä kieltä. Hetken hupina voit pitää, mutta sen kummempaa ei kannata suunnitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niin totta. Ei esimerkiks tiedä sitä että onko toinen huumorintaju ne vai tosikko, ei tosiaan tuu niinkun syvällä tasolla ymmärretyksi
Itselleni ainakin kaikki kielen eri nyanssit ja vivahteet ovat hyvin tärkeitä. Käytän puheessani myös paljon sananlaskuja. Vaikka kuinka hyvin puhuisi jotain toista kieltä, niin se ei koskaan ole äidinkieli. Äidinkieli on myös useimmilla se vahvin tunnekieli.
Viesti 127 on provo. Älkää pilatko hyvää ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Oli mies mistä tahansa, ei tulevaisuudelle hyvää lupaa, jos ei ole yhteistä kieltä. Hetken hupina voit pitää, mutta sen kummempaa ei kannata suunnitella.
Joo, mä aattelinkin nyt että hupina mä sitä pidänkin.
Onko muilla tällaisia hupikokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varoa, parin tapaamisen jälkeen Puolalainen muutti mun luokse pyytämättä ja nyt asuu mun makuuhuoneessa :(
Maksaako vuokran luonnossa?
Onko Romaniassa sellainen kultturi, että mies voi pokailla naisia ihan tosta vaan ja kuinka paljon tahansa eikä naisen tunteista tarvitse välittää?
Ihan sama, mitä jenkeissä tapahtuu, romanialainen on täyttä rautaa ja elämä on tosi värikästä sen kanssa.
Reilut kymmenen vuotta olen ollut Irakin kurdin kanssa. Alkuun ihan kaikki varoitteli, että kohta oot hellan ja nyrkin välissä, joudut vaihtamaan uskontoa ja kaikkee. No jep jep.
Mies on oppinut puhumaan suomea ihan niinku olisi syntynyt täällä ja muutenkin on ihan niin kuin kuka tahansa suomalainen äijä. Viina ei tosin maistu, mikä on pelkästään hyvä asia. Siivoaa, laittaa ruokaa, on luotettava ja mukava muutenkin. Ainoa huono puoli on itsepäisyys ja lyhyt pinna joissain asioissa, mutta itse olen aika samanlainen luonteeltani.
Tiedän kyllä ettei kaikilla ole yhtä hyvä tuuri varsinkaan kurdien/arabien kanssa, mutta mulla ei ole mitään valittamista.
En alkaisi säätämään ihmisen kans, jonka kanssa ei ole yhteistä kieltä.
Mariehotel, Andreahotel, sannahotel jne. Kun näitä panoja sillä riittää ja kaikki ne on hotelleja.
Varoittelu koskee tietyn uskontokunnan edustajia, koska näillä on erikoinen kunniakäsitys naisen häipyessä suhteesta.
Vaikuttaa provolta, mutta eikö romanialaiset ole kunnostautuneet parituksessa ja ihmiskaupassa Suomessa, vai ovatko ne Romanian romaneita?
Ex-anopilla kävi vuosikymmeniä romanialainen nainen siivoamassa ja kokkaamassa. Naisen romanialainen mies oli (kuulemma) patalaiska. Tunsin ulkomailla asuessani myös toisen työtätekevän romanialaispariskunnan. Ihan normaaleja ihmisiä.